شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بیانیه نیروی متحرک

۲,۱۴۱ بازديد
بیانیه نیروهای دموکرات سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این ائتلاف پشتیبانی هوایی برای نظارت و شناسایی و هدف قرار دادن اهداف را ارائه کرده‌است . در این بیانیه گفته شده‌است که این سازمان همچنین با واحدهای توپخانه عراقی برای حمله به مواضع دولت اسلامی منصوب شده‌است .
حمله به Hajin یکی از دو نبرد اخیر در سوریه است . در شمال ، نیروهای سوریه و هم پیمانانش در حال آماده شدن برای حمله به استان ادلب ، آخرین بخش از قلمرو شورشیان شورشی ، و افزایش ترس از یک فاجعه انسانی هستند .
سربازان نیروهای ویژه عراق در حال سوختن یک پرچم دولت اسلامی هستند که در مدت کوتاهی پس از آزادسازی این پل در سال گذشته ، از پلی در موصل آویزان بود .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سربازان نیروهای ویژه عراق در حال سوختن یک پرچم دولت اسلامی هستند که در مدت کوتاهی پس از آزاد شدن it itIvor برای نیویورک‌تایمز ، از پلی در موصل آویزان شدند .
پس از خلافت
طبق گفته سرهنگ رایان ، دولت اسلامی زمانی که در کنترل خاک برابر با اندازه بریتانیا قرار دارد ، در ۲۰۰ مایلی آخر خود قرار دارد . این گروه بیش از ۱ درصد از خاک عراق و سوریه را از دست داده‌است ، هر چند که این گروه به رشد در پاسگاه‌های مرزی آسیا و آفریقا ادامه می‌دهد .
بیش از چهار سال است که بیش از چهار سال است که در ۲۹، ۰۰۰ هوایی و هزاران سرباز برای ائتلاف به رهبری آمریکا برای بازپس گیری زمین‌های این گروه در منطقه زندگی می‌کنند . اما دولت اسلامی همچنان یک نیروی قوی است .
اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط وزارت دفاع آمریکا و سازمان ملل حاکی از آن است که این گروه اکنون تعداد زیادی مبارز دارد که در سال ۲۰۱۴ - با ۲۰، ۰۰۰ نفر به ۳۱، ۵۰۰ عضو در عراق و سوریه ، و هزاران نفر دیگر در سراسر کشورهای متعدد دیگر که خود در آن کار کرده‌اند گسترده شده‌اند . اگر این ارقام دقیق باشند ، آن‌ها با آنچه که آژانس اطلاعات مرکزی چهار سال پیش در زمانی که بیش از ۱۲ میلیون نفر جمعیت داشتند ، به عنوان قدرت این گروه انتخاب کردند .
مقامات ارشد در پنتاگون و کاخ سفید می‌گویند که شمار واقعی بسیار پایین است . اما یک گزارش سوم که قرار است به زودی توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی منتشر شود ، از برآورد بالاتر حمایت می‌کند و نتیجه‌گیری می‌کند که دولت اسلامی هنوز هم به اندازه ۲۵، ۰۰۰ مبارز است .
با این حال ، از دست دادن قلمرو قدرت خود را کاهش داده‌است . در اوج خلیفه ، دولت اسلامی به عنوان یک دولت عمل کرد . این شرکت حقوق‌ها و کمک‌هزینه‌ها را در خانواده‌های آن‌ها و همچنین خدمات عمومی اعم از گواهی ازدواج به جمع‌آوری زباله ، تامین می‌کرد .
advertisement
پناه‌گاه امن ستیزه جویان نیز به آن‌ها اجازه نوآوری داده شد . آن‌ها به خودشان آموزش دادند که چطور سلاح را در مقیاس صنعتی تولید کنند ، آن‌ها برنامه drone خودشان را راه‌اندازی کردند ، و روشی برای استخدام آنلاین را اصلاح کردند که به آن‌ها اجازه می‌داد توطئه‌های تروریستی را از دور هدایت کنند ، گویی با کنترل از راه دور .
مقامات و تحلیلگران می‌گویند که اما راندن ستیزه جویان از قلمروی آن‌ها به تنهایی کافی نخواهد بود تا شکست بلند مدت آن‌ها را به ارمغان بیاورد . دولت اسلامی می‌تواند به سادگی توسط پیروان الهام‌بخش برای گرفتن یک تفنگ ، یک بمب یا حتی یک خودرو ، به سراسر جهان آسیب برساند . و در عراق و سوریه ، این گروه به شورش بازگشته است .
مایکل Knights ، یکی از اعضای ارشد موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن ، گفت : " بخش آسانی انجام می‌شود که دولت اسلامی و شام را از شهرهای تحت کنترل خارج می‌کند .
" ما فقط ساعت را پشت سر گذاشتیم ."
سیاستمدارانی که به دنبال کسب امتیاز یک پیروزی روابط‌عمومی هستند ، برای توصیف دولت اسلامی به عنوان شکست‌خورده و حتی تلفات داده شده‌اند . رئیس‌جمهور ترامپ تا کنون نتوانسته است از این عبارت " کاملا محو شده " استفاده کند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.