جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تمایز روشن

۲,۱۳۴ بازديد
این نام جدید " تمایز روشن " بین منطقه یونانی و کشور همسایه ارائه می‌کند . علاوه بر تغییر نام , این معامله تصریح می‌کند که کشور همسایه نمی‌تواند هیچ ارتباطی با تمدن باستانی یونان باستان داشته باشد . "
آنچه روز یکشنبه به عنوان یک تظاهرات صلح‌آمیز در آتن آغاز شد , با گزارشاتی از درگیری بین معترضان و افسران پلیس خشن شد .
اعتبار
خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
آنچه در روز یکشنبه به عنوان یک تظاهرات صلح‌آمیز در آتن آغاز شد , با گزارشاتی مبنی بر درگیری بین معترضان و نیروهای پلیس به خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
او در سخنرانی قبل از رای اعتماد هفته گذشته اضافه کرد که همسایه یونان به او اطمینان داده بود که اشاره به " ملیت " مقدونی به ملیت بومی مقدونیه اشاره نکرد اما منحصرا ً به شهروندی اشاره کرد .
با این حال , نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که ۶۰ درصد از مردم یونان با این معامله مخالفند , و این امر نشان‌دهنده این است که ممکن است در مواجهه با تحولات اجتماعی ادامه یابد .
روحانیون و سیاستمداران جناح راست در میان معترضان در مرکز آتن در روز یکشنبه در حال تکان دادن پرچم‌های یونان و پرچم‌هایی بودند که اعلام می‌کردند : " مقدونیه یونان است . اعضای جماعت رهبانی در شمال کشور خطاب به جمعیت , در کنار یونانیان در لباس سنتی , اظهار داشتند که این معامله تاریخ را تحریف می‌کند . راهبان خواستار رفراندومی در مورد این معامله شدند .
نخست‌وزیر , الکسیس کوله از یونان , مرکز جلو , و اعضای دولتش در هفته گذشته به سختی در پارلمان رای دادند . به گزارش خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
جناح چپ گرایان نیز در مرکز آتن جمع شده‌بودند و پلیس را بر آن داشت که از اتوبوس‌ها برای ایجاد یک مانع فیزیکی میان این دو گروه استفاده کند .
در اخبار جداگانه , کشاورزان در شمال یونان یک بزرگراه ملی را با تراکتورهای خود بسته بودند . پلیس از رسیدن آن‌ها به مرز بین یونان و مقدونیه , که در اصل قصد نشان دادن آن را داشتند , جلوگیری کرد .
در یک مصاحبه با روزنامه دولتی وابسته به دولت در روز یکشنبه تاکید کرد که این " تاریخی " بود و تایید آن یک " وظیفه میهن‌پرست " بود . "
هزاران نفر در بیرون پارلمان در آتن تجمع کردند . نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که 90 / 1 درصد از یونانی‌ها با نام تغییر نام مخالفند .
حزب مخالف محافظه‌کار , دموکراسی جدید که از نظر آرا حمایت بیشتری نسبت به حزب چپ چپ دارد , این معامله را " مضر برای کشور " محکوم کرده و خواستار انتخابات شده‌است تا یونانیان بتوانند درباره این مساله تصمیم بگیرند .
پس از رای‌گیری در مورد توافق مقدونیه که انتظار می‌رود در پایان این هفته انتظار آن را داشته باشد, انتظار می‌رود که در تلاش برای افزایش اعتبار چپ او , معرفی تدابیری برای افزایش حداقل دست‌مزد و حمایت‌های صاحب‌خانه‌ها .
با این حال , با نمایندگان طلبکاران خارجی یونان در این هفته در آتن انتظار می‌رود تا در مورد اصلاحات اقتصادی با فشار بیشتری مواجه شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.