جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

در آن زمان

۲,۱۸۸ بازديد
در آن زمان بود که کارگران دولتی قول دادند که اجاره املاک که هرگز متعلق به دولت نبوده را آغاز کنند . این دستورالعمل در یک دفترچه راهنمای ۲۷ صفحه‌ای با عبارت " خلافت در مسیر غیب‌گویی " قرار داده شد . کتابچه راهنمای این گروه طرح‌های این گروه را برای مصادره اموال از گروه‌های مذهبی که آن را اخراج کرده و از آن به عنوان سرمایه بذر خلافت استفاده کرده بودند ، تشریح کرد .
به گفته این کتابچه راهنما ، " Confiscation " به اموال تک‌تک افراد شیعه ، مرتد ، مسیحی ، Nusayri و Yazidi بر مبنای دستور قانونی صادر شده توسط وزارت دادگستری اعمال خواهد شد .
اعضای دولت اسلامی فقط سنی هستند و خود را تنها مومنان واقعی می‌بینند . به دفتر آقای حمود دستور داده شد که فهرستی جامع از اموال متعلق به non را تهیه کند و آن‌ها را برای توزیع مجدد توقیف کند .
در یک خانه متعلق به یک خانواده مسیحی در موصل " ملک واقعی دولت اسلامی " نوشته شده‌است . آژانس Pressphoto اروپا
پرچم دولت اسلامی در یک ساختمان دولتی در موصل . محمد al / آژانس Pressphoto اروپا
توقیف آن‌ها در زمین و خانه‌های خانواده‌های آن‌ها متوقف نشد . یک وزارتخانه برای جمع‌آوری و تخصیص دادن تخت‌خواب ، میزها ، قفسه‌های کتاب ، حتی چنگال ستیزه جویان از خانه‌هایی که آن‌ها توقیف کرده بودند ، تشکیل شد . آن‌ها آن را وزارت جنگ می‌نامیدند .
در یک ساختمان سنگی در غرب موصل مستقر شده بود که براثر حمله هوایی در نبرد برای بازپس گیری شهر مورد اصابت قرار گرفت . آتش پس از آن ساختمان را سوزاند و دیواره‌ای آن را سیاه کرد . اما اشکال سیاه باقی مانده هنوز داستانی را بازگو می‌کردند . هر اتاق به عنوان یک انبار برای اشیا خانگی معمولی به کار می‌رفت : heaters در یک ؛ پخت‌وپز در مناطق دیگر ؛ a از coolers هوا و تانک‌های آب در عین حال .
مقالات معدودی که روشن نشدند نشان دادند که چگونه اشیا توقیف‌شده از گروه‌های مذهبی که آن‌ها را دنبال کرده بودند ، به عنوان پاداش برای مبارزان اسلامی عراق و شام ارائه شده‌بود .
یک نامه نوشته شده در نامه سربرگ the دولت اسلامی و سازمان امور شهیدان گفت : لطفا ً درخواست خانواده برادر مرحوم Durayd صالح خلف را تایید کنید . " این درخواست برای یک اجاق‌گاز و یک ماشین لباس‌شویی بود . یادداشتی که در پایین نوشته شده می‌گوید : " باید فقط با یک تلویزیون پلاسما و اجاق‌گاز تامین شود ."
یکی دیگر از کاربردهای مرجع ارتباطات عمومی ، از جمله چیزهای دیگر ، از چوب‌لباسی بود .
در ژانویه ۲۰۱۷ ، اداره مخابرات عراق و شام درخواست ارسال یک فرم درخواست به آژانس گروه تروریستی را به اتهام واگذاری کنترل جنگ ارائه داد . این شرکت ۱۶ مورد از اقلام خانگی را دریافت کرده‌است .
این سند در ساختمانی منفجر شده در غرب موصل پیدا شد که به عنوان مرکز فرماندهی وزارت جنگ عراق خدمت کرده بود .
یک تبریک صمیمانه : " ما از هم‌کاری شما با ما سپاسگزاریم ، از خداوند متعال ، متعال ، ارتقا مقام خود و حفظ شما با قضاوت خوب برای خدمت به اسلام و مسلمانان تشکر می‌کنیم ."
در یک صفحه گسترده ، اقلامی که بخش مخابرات به دنبال آن بود ، شامل هشت صندلی پلاستیکی ، پنج پرده و یک hanger بود .
هر بخش تمبر مخصوص خود را داشت ، نام تقسیم را لیست کرده و گاهی نام رسمی را بر عهده داشت .
وعده دولت اسلامی برای مراقبت از خود ، شامل مسکن رایگان برای نیروهای خارجی ، یکی از حامیان خلیفه‌گری بود .
Kahina el ، یک دختر فرانسوی جوان که در سال ۲۰۱۵ به این گروه پیوست ، در ایمیلی در آن سال به معلم دبیرستان خود نوشت : " من در موصل هستم " ، در ایمیلی در آن سال به معلم دبیرستان خود نوشت ، نوشته شده در گزارشی از سوی دادگاه جنایی پاریس که توسط تایمز به دست آمد .
خانم Hadra گفت : " من آپارتمانی دارم که کاملا ً مبله است و نه اجاره می‌دهم و نه قبض آب و آب . زندگی خوبی است ! ! ! من آن قدر پول نداشتم که یک چنگال برایم بخرد ."
وقتی معلم نگران او نوشت که احتمالا ً آپارتمان از یک خانواده دیگر دزدیده شده‌بود ، او به عقب شلیک کرد و گفت : " تا چشمت کور شود ، شیعیان کثیف ! ! ! "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.