شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دلدال

۲,۱۲۰ بازديد
جوانان ، ناامیدانه برای پاسخ ، عمرو Hamzawy را که به گروهی تعلق دارد که بین معترضان و دولت وساطت کرده‌اند ، احاطه کردند . یک نفر پرسید : آیا هیچ تضمینی وجود دارد که رئیس‌جمهور به وعده‌های خود احترام بگذارد ؟
آقای Hamzawy گفت که تنها ضمانت آن‌ها از نشستن در میدان خواهد بود .
یاسمین فوزی ۲۴ ساله که مبهوت به نظر می‌رسید گفت : " او سرسخت است و نمی‌خواهد به حساب بیاید .
Newsletter UpContinue UpContinue را برای خواندن داستان اصلی
مترجم شفاهی مترجم شفاهی
جهان را با بینش و تفسیر شارپ در مورد اخبار مهم این هفته درک کنید .
سالی مور ، یکی از ۱۴ رهبر جنبش‌های جوانان در تحریر ، گفت : " اکنون افراد بیشتری در حال مردن هستند . مبارک می‌خواهد ما را تحریک کند تا ما در کاخ ریاست‌جمهوری حرکت کنیم و او می‌تواند به ما شلیک کند ."
خشم به جشن بسیار بعد در شب تبدیل شد ، همانطور که هزاران نفر از موانع بتنی برای تظاهرات استفاده کردند - و در مقابل ساختمان تلویزیون دولتی Stalinist ، یک برج با ابهت بر روی رود نیل که شبیه قلعه‌ای است که حتی وقتی توسط تانک محافظت نشود ، به نظر می‌رسد .
علا عبدالفتاح ، یک وبلاگ نویس و فعال گفت : " ما باید همه نمادهای قدرت دولت را احاطه کرده و آن‌ها را خفه کنیم . "
یک موسیقی‌دان ۲۰ ساله یک طبل برای حفظ سرود در ریتم به ارمغان آورد . مردان و زنان در کور Corniche از پتو و ملحفه بر روی رودخانه نیل آرمیده بودند .
سخنرانی آقای مبارک آن‌ها را تقویت کرده بود .
احمد Amesh ، یک دامپزشک ، گفت : " بله ، ما نومید هستیم . به جای درخواست استعفای او ، آن‌ها می‌خواهند که رئیس‌جمهور تحت پی‌گرد قانونی قرار گیرد و به اعدام محکوم شود ."
وی افزود که کنترل بخشی از قلمرو سوریه ، زمانی که یک توافق نهایی برای پایان دادن به جنگ مورد مذاکره قرار می‌گیرد ، به قدرت چانه‌زنی آقای اردوغان کمک خواهد کرد .
وی گفت : " ترکیه می‌خواهد در میز صلح باشد . او گفت : " شما نمی‌توانید درباره آینده بدون قدرتی که سه‌تا چهار میلیون سوری را در سوریه کنترل می‌کند ، بحث و گفتگو کنید ."
با فرض اینکه ایالات‌متحده یک جانبه به طور یک جانبه کناره‌گیری کند ، بدون در نظر گرفتن نوعی معامله ، آن قدرت اهرمی را می‌دهد که ممکن است در یک توافق نهایی صلح داشته باشد .
برای کردها ، تنها متحد احتمالی باقی مانده دمشق است . کردها پیش از این در حال مذاکره با دولت سوریه بوده‌اند و پیشنهاد حمایت از دولت در قبال میزان استقلال در آن‌ها را ارائه داده‌اند.
سوری‌ها کردها را به عنوان یک حایل بالقوه در برابر قدرت ترک در امتداد مرز خود می‌بینند . همچنین حوزه‌های نفتی مهمی در مناطقی وجود دارند که دولت اسلامی از آن برکنار شده‌است و نیروهای دموکرات سوریه اکنون بر آن تسلط دارند .
یک پرچم در Kobani سوریه که عبدالله اوجالان ، جدایی طلبان کرد را به تصویر کشید . نیروهای دموکرات سوریه هیچ ارتباطی با گروه وی ندارند ، اما او از فداکاری در their itMauricio لیما برای نیویورک‌تایمز اله‌ام گرفته‌است .
اگر این مساله‌ای برای ایالات‌متحده نیست ، دولت اسلامی است و نه نیروهای دموکرات سوریه و نه آمریکایی‌ها که با آن‌ها مبارزه می‌کنند ، بر این باورند که جنگ پایان‌یافته است .
دولت اسلامی هنوز بخش‌های کوچکی از خاک اطراف شهر سوری of در جنوب شرقی سوریه و چند جیب مجزا دیگر را کنترل می‌کند .
هفته گذشته ، سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا علیه دولت اسلامی ، سرهنگ شان جی . رایان ، تخمین زده‌است که این گروه هنوز ۲، ۰۰۰ تا ۲۵۰۰ جنگجو در منطقه Hajin دارد . کارشناسان تخمین می‌زنند که این سازمان ۲۰، ۰۰۰ تا ۳۰، ۰۰۰ جنگجو در سوریه و عراق دارد ، هر چند که بیشتر آن‌ها در حال حاضر زیر زمین بوده‌اند .
ماکسول ب . Markusen ، محقق مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن ، گفت که آن‌ها هنوز در حال اجرای ۷۵ حمله تروریستی در ماه در عراق هستند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.