دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دولت عراق و شام

۲,۲۰۳ بازديد
از آنجا که دولت عراق و شام در سوریه ، زندان را پر می‌کنند ، سازمان ملل متحد به آن نگاه می‌کند ،
یک گزارشگر تایمز در یک سفر نادر از زندان‌های نزدیک به ۵۰ کشور ، یک گزارشگر تایمز از زندانیان خود مراقبت کرد تا آن‌ها را به صورت انسانی ایمن کنند - اما برای چه مدت ؟
نیروهای دموکرات سوریه این مدرسه سابق را در ainissa ، سوریه ، به زندان موقت تبدیل کرده‌اند تا مبارزان مظنون دولت اسلامی را دستگیر کنند. وجوه آمریکا به پرداخت هزینه‌های مربوط به دیواره‌ای سربه‌فلک‌کشیده سد که ماه گذشته نصب شده‌بود ، کمک کرد .
اعتبار
چارلی سویج ، روزنامه نیویورک‌تایمز
تصویر
نیروهای دموکرات سوریه این مدرسه سابق را در ainissa ، سوریه ، به زندان موقت تبدیل کرده‌اند تا مبارزان مظنون دولت اسلامی را دستگیر کنند. کمک‌های مالی آمریکا به پرداخت هزینه‌های مربوط به دیواره‌ای بلند محوطه بتونی نصب‌شده در سال گذشته توسط Savage itCreditCharlie / نیویورک‌تایمز کمک کرد .
چارلی سویج
توسط چارلی سویج
۱۸ جولای ۲۰۱۸
Leer و espanol
ainissa ، سوریه - ساختمان دو طبقه در اینجا هنوز خیلی شبیه به مدرسه است . اما این کلاس‌ها توسط دره‌ای سیاه تقویت‌شده که از بیرون قفل شده‌بود ، بسته شده‌اند . و محوطه دانشگاه توسط افراد مجهز به مسلسل احاطه شده‌است که به دنبال پناه گرفتن از گرمای بیابان در سایه دیواره‌ای سربه‌فلک‌کشیده concrete هستند .
صدای پا و صدای بازدیدکنندگان تنها صداهایی بود که در یک روز اخیر در یک راهرو صورتی گرد و غبار آلود به گوش می‌رسید که زمانی پر از بچه‌های مدرسه‌ای بود . اما وقتی یک نگهبان یک پنجره کوچک را در یک در کلاس باز کرد ، صورت یک مرد در مقابل باز شد . پشت سر او حدود ۱۵ نفر دیگر که با پیراهن بی‌آستین پوشیده بودند به عقب نگاه کردند .
این مدرسه قدیمی یکی از هفت زندان موقت زمان جنگ در شمال سوریه است که متهم به جنگیدن برای دولت اسلامی و اسیر کردن نیروهای دموکرات کردستان به رهبری کردها است . زندان S.D.F. برای بازداشت شدگان مرد - حدود ۱۰۰۰ نفر از تقریبا ً ۵۰ کشور - معمولا ً خارج از محدوده هستند ، اما یک گزارشگر نیویورک‌تایمز ، یک هیات نمایندگی کنگره که دو نفر از آن‌ها را بازدید می‌کند، اولین بازدید از این دو کشور را همراهی می‌کند .
این زندانیان بر سر دوراهی قرار می‌گیرند که راه‌حل ساده‌ای ندارد و این مساله در حال افزایش است . کشورهای زادگاهشان تمایلی به عقب بردن مردان ندارند . دولت‌های آن‌ها نسبت به اعضای سرسخت دولت اسلامی که در دولت اسلامی شام و شام نیز شناخته می‌شود ، مشکوک هستند . برخی کشورها با موانع قانونی برای تعقیب ستیزه جویان مواجه هستند اگر آن‌ها را از یک گروه شبه‌نظامی nonstate بازداشت کنند که مخالف استرداد آن‌ها از یک دولت دیگر است .
advertisement
اما بعید به نظر می‌رسد که the برای همیشه آن‌ها را نگه دارد . بحثی در داخل دولت ایالات‌متحده در مورد اینکه آیا چند تا از آن‌ها را در دادگاه غیرنظامی یا در زندان زمان جنگ در خلیج گوانتانامو ، کوبا در نظر بگیرد یا نه ، در حال brewing است ، اما حتی این امر سرنوشت بقیه را باز می‌گذارد .
کریستوفر پی . کاستا ، مدیر ارشد سابق مبارزه با تروریسم در شورای امنیت ملی رئیس‌جمهور ترامپ که در حال حاضر ریاست موزه بین‌المللی جاسوسی را بر عهده دارد . او به " مجاهدین سرگردان " دهه ۱۹۸۰ که در افغانستان جنگیدند و سپس ضرب و شتم اسلام گرایان را به مکان‌هایی مانند بوسنی نشان داد .
وی گفت : " ما نمی‌توانیم اشتباه‌ات مشابهی را مرتکب شویم ."
اعضای " S.D.F." در طی یک نبرد با دولت اسلامی " الرقه " در سال گذشته از راه‌پله عبور می‌کنند . دولت تقریبا ً ۱۰۰۰ مظنون دولت اسلامی را دستگیر کرده‌است ، اما فقط سوری‌ها و نه خارجی‌ها را در یک سیستم تک کاره تعقیب می‌کند .
اعتبار
بولنت Kilic / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
اعضای " S.D.F." در طی یک نبرد با دولت اسلامی " الرقه " در سال گذشته از راه‌پله عبور می‌کنند . The تقریبا ً ۱۰۰۰ مظنون دولت اسلامی را دستگیر کرده‌است ، اما در حال تعقیب تنها سوری‌ها ، نه خارجی ، در یک شبکه تک‌کاربردی به نام itBulent Kilic / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
یک اصلاح موقت


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.