جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ستیزه جویان

۲,۱۴۷ بازديد
در حال حاضر تقریبا ً همه این سرزمین‌ها گم شده‌اند ، اما آنچه که ستیزه جویان رها کردند به پاسخ به سوال مشکل طول عمر آن‌ها کمک می‌کند : گروهی که عینک خشونت جهانی را بر ضد آن بر روی زمین به مدت زیادی بر روی زمین میخکوب کرده‌است ؟
بخشی از پاسخ را می‌توان در بیش از ۱۵ هزار صفحه اسناد داخلی اسلامی یافت که طی پنج سفر به عراق بیش از یک سال به دست آمد .
این اسناد از کشوهای میز پلیس که زمانی نشسته بودند ، از طبقات پاسگاه‌های پلیس ، از کمد کمپ‌های آموزشی خود و از خانه‌های امیران آن‌ها ، از جمله این پرونده در شرح زندانی کردن یک پسر ۱۴ ساله برای goofing در طول نماز ، کشیده شد .
این دستگیری یکی از سه پسری بود که متهم به مسخره‌بازی در هنگام نماز بودند .
این کتاب بلیط در اوایل سال ۲۰۱۷ در شمال موصل در شهر تل Kaif ، در خانه‌ای که دولت عراق و شام در آن به ایستگاه پلیس تبدیل شده‌بود ، پیدا شد .
محمد ابراهیم خلیل ، که ۱۴ ساله بود ، در ساعت ۳ بعد از ظهر سال ۲۰۱۵ در ساعت ۳ بعد از ظهر سال ۲۰۱۵ توسط یک افسر پلیس در ISIS که او را به اتهام " خندیدن در حین نماز " پر کرده بود، دستگیر شد .
ج " از شما درخواست می‌شود که زندانی مذکور را در بالا به … وزارت of ، استان نینوا ، بخش Kaif … هرچه زودتر که ممکن است انتقال دهند و تمام گزارش‌ها ، مشاهدات و اسناد مربوط به او و اموال و دارایی‌های شخصی او را تحویل دهند ."
دلیلی برای دستگیری : " انتشار فضیلت و جلوگیری از فساد ."
B A D C
نگاهی دقیق‌تر به برخی از مدارک اینجا بیاندازید .
نیویورک‌تایمز با متخصصان خارجی کار می‌کرد تا اعتبار آن‌ها را تایید کند ، و تیمی از روزنامه نگاران ۱۵ ماه ترجمه و تحلیل آن‌ها را ورق زدند .
هر قطعه از آن‌ها به طور انفرادی یک تعامل روزمره و روزمره را شامل می‌شود: انتقال زمین بین همسایه‌ها . فروش یک تن گندم . لباس نامناسب .
اما اسناد موجود در این گنجینه عملکردهای داخلی یک سیستم پیچیده دولت را نشان می‌دهند . آن‌ها نشان می‌دهند که گروه ، اگر تنها برای مدت‌زمان محدود ، رویای خود را تحقق بخشد: ایجاد دولت خود ، یک حکومت مذهبی که به عنوان خلیفه‌گری در نظر گرفته می‌شوند و بر طبق تفسیر سختگیرانه آن‌ها از اسلام اجرا می‌کنند .
جهان دولت اسلامی را بخاطر خشونتش می‌شناسد ، اما ستیزه جویان تنها با شمشیر حکومت نکردند . آن‌ها قدرت را از طریق دو ابزار مکمل به کار بردند : خشونت و بوروکراسی .
دولت اسلامی شام و شام ، دولتی را با کارایی اجرایی که مالیات‌ها را جمع‌آوری کرده و زباله‌ها را جمع‌آوری کرد ، ساخت . این اداره یک دفتر ازدواج را اداره می‌کرد که نظارت بر معاینات پزشکی برای تضمین این که زوج‌ها می‌توانستند فرزند داشته باشند را سرپرستی کرد . این سازمان گواهی‌های تولد منتشر کرد - در لوازم‌التحریر میان دولت اسلامی - به بچه‌هایی که زیر پرچم سیاه خلافت به دنیا آمده‌اند چاپ شد . حتی D.M.V. خودش هم همین طور بود .
اسناد و مصاحبه‌ها با ده‌ها نفر از مردمی که تحت حاکمیت آن‌ها زندگی می‌کردند نشان دادند که این گروه گاهی خدمات بهتری ارائه کرده و قدرت بیشتری نسبت به دولت دارد .
آن‌ها همچنین پیشنهاد کردند که شبه نظامیان از اشتباهاتی که ایالات‌متحده در سال ۲۰۰۳ پس از حمله به عراق انجام داد ، از جمله تصمیم برای پاک‌سازی اعضای حزب حاکم صدام‌حسین از مواضع خود و منع آن‌ها از استخدام آینده ، مطلع شدند . آن فرمان در پاک کردن دولت بعثی موفق نشد ، بلکه نهاده‌ای مدنی کشور را ویران کرد و خلا قدرت را ایجاد کرد که گروه‌هایی مانند ISIS برای پر کردن عجله می‌کردند .
محمد ناصر حمود در وزارت کشاورزی در دولت اسلامی شام و شام کار می‌کرد . او به او دستور داده شد تا اموال متعلق به non را فهرست کرده و آن‌ها را برای توزیع مجدد مورد استفاده قرار دهد . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.