چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

شورشیان سوریه

۲,۱۰۵ بازديد
شورشیان سوریه از حمله سلاح‌های سنگین به ادلب عقب‌نشینی کردند
روز دوشنبه ، مبارزان شورشی سوریه تانک و سلاح‌های سنگین را از مواضع مقدم در ادلب ، سوریه ، بیرون کشیدند .
اعتبار
آژانس Burak Karacaoglu / Anadolu از طریق گتی ایماژ
تصویر
جنگجویان شورشی سوریه تانک و سلاح‌های سنگین را از مواضع مقدم در ادلب ، سوریه ، در Monday.Cred itCreditBurak Karacaoglu / Anadolu از طریق گتی ایماژ )
از کارلوتا گال
۱۰ اکتبر ۲۰۱۸
۲
KAFAR NAHA ، سوریه - جنگجویان شورشی سوریه آخرین سلاح‌های سنگین خود را از مواضع خط مقدم در استان ادلب به پایان رسانده‌اند و ضرب‌الاجل برای آتش‌بس مذاکره شده توسط روسیه و ترکیه را برآورده کرده و احتمالا ً جمعیت غیر نظامی را از حمله خونین دولت معاف می‌کند .
این یک اقدام بی‌سابقه برای نیروهای شورشی عادی بود که روز دوشنبه کامیون‌های حامل تانک ، توپ و باتری موشکی را از پایگاه خود در این شهر کوچک ، به عنوان یک گروه کوچک از روزنامه نگاران بین‌المللی که به آن‌ها نگاه می‌کردند ، می‌راند .
سیف al ، سخنگوی جبهه آزادی‌بخش ملی ، گروهی متشکل از حدود ۲۰ جناح شورشی فعال در ادلب ، آخرین سنگر شورش شورشیان در شمال غربی سوریه ، گفت : " ما اکنون در منطقه غیر نظامی ایستاده‌ایم ."
براساس این توافقنامه که ماه گذشته توسط رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم منعقد شد . شورشیان روسیه و رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان ترکیه ، به طور یک جانبه سلاح‌های سنگین را برای ایجاد منطقه غیر نظامی ۱۵ کیلومتری ، یا نه مایل ، به طور یک جانبه کنار می‌گذارند . مهلت عقب‌نشینی چهارشنبه است و آتش‌بس پنج روز بعد آغاز خواهد شد .
advertisement
کناره‌گیری نشان‌دهنده یک موفقیت خاص برای ترکیه است که با رئیس‌جمهور بشار اسد در سوریه مخالف است و پتانسیل افزایش نفوذ آقای اردوغان نسبت به پایان جنگ هفت‌ساله را دارد . در حقیقت یک توافق وجود دارد که آیا توافقی بین طرفین صورت‌گرفته و از بین رفته‌است یا خیر ، یا اینکه آیا این سکوت به سادگی توسط روسیه و هم پیمانان دولت سوریه برای تثبیت موقعیت خود مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
با این حال ، تنها در میان اعضای ناتو ، ترکیه به طور مستقیم با روسیه درگیر است که از دولت سوریه حمایت می‌کند و سعی دارد خشونت در کشور را تشدید کند و اکنون این آتش‌بس می‌تواند مانع از فاجعه شود.
آقای راد گفت : " ما بسیار خوشحال هستیم زیرا ما انتظار یک حمله بسیار بزرگ در منطقه کوچک مان را داشتیم ، که در آن شمار بسیار زیادی از شهروندان را داریم . " مهم‌ترین چیز این است که جت‌های جنگنده و هواپیماهای سوری در داخل ادلب پرواز نخواهند کرد و باعث قتل‌عام خواهند شد."
آقای اردوغان نتوانسته است از یورش‌های روسیه و سوریه جلوگیری کند ، اما این بار او قول داد که از روسیه قول حمله تهدید شده به ادلب را بگیرد و شورشیان را وادار کرد تا سلاح‌های سنگین خود را عقب بکشند که بمباران را در طرف دولت کاهش خواهد داد.
Editors
یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی
خیابان لس‌آنجلس فروشندگان غیر قانونی
طلوع آفتاب طلایی
این قرارداد توسط رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم منعقد شد . پوتین و رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان ترکیه ، به طور یک جانبه سلاح‌های سنگین را برای ایجاد منطقه غیرنظامی ترک کردند .
اعتبار
آژانس Gokhan Balci / Anadolu از طریق گتی ایماژ
تصویر
این قرارداد توسط رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم منعقد شد . پوتین و رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان ترکیه ، به طور یک جانبه سلاح‌های سنگین را برای ایجاد یک غیرنظامی در منطقه Balci itGokhan / Anadolu از طریق گتی ایماژ
نیروهای امنیتی ترکیه گروهی از روزنامه نگاران را در یک بازدید نادر از مرز جنوبی ترکیه و اعماق استان ادلب تا نشان دادن نحوه کار این معامله ، همراهی کردند . ترکیه به منظور حفظ ۱۲ ایست بازرسی نظامی در اطراف محیط ادلب در طی سال گذشته ، که در حال حاضر به کاهش خشونت از هر دو طرف کمک کرده‌است ، سربازان خود را متعهد کرده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.