جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مبارزه ریتارک

۲,۱۷۲ بازديد
مبارزه با retake در شب گذشته و شام در Territory آغاز می‌شود.
دولت اسلامی از الرقه ، سوریه ، اما با قیمت سنگینی بیرون رانده شده‌است . این طور است که شهر به June.Cred prickett prickett برای نیویورک‌تایمز نگاه کرد .
نویسنده : Rukmini Callimachi
۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸
آخرین فیلم از خلافت دولت اسلامی که در سوریه و عراق در معرض حمله قرار دارد .
اعضای یک ائتلاف تحت حمایت آمریکا روز سه‌شنبه گفتند که آن‌ها یک فشار نهایی برای بیرون راندن شبه نظامیان از Hajin ، سوریه ، باقی مانده‌های زمین تحت کنترل این گروه در منطقه‌ای که در آن متولد شده‌است را آغاز کرده‌اند .
این حمله فصل آخر یک جنگ است که بیش از چهار سال پیش پس از آن آغاز شد که دولت اسلامی ، که در عراق و شام نیز شناخته می‌شود، مناطق وسیعی در عراق و سوریه را اشغال کرده و یک خلیفه‌گری را اعلام کرده‌است . این گروه در سال گذشته آخرین قلمرو خود را در عراق از دست داد .
خلافت دولت اسلامی را به لحاظ فیزیکی و سیاسی در نقشه قرار داده‌است .
[ حملات دولت اسلامی در غرب به شدت کاهش‌یافته است ، اما تهدید همچنان بالا است .]
این گروه صنایع بزرگ را تصرف کرده و به ساکنان مالیات بسته ، مبالغ هنگفتی را برای تامین مالی تلاش‌های جنگ از جمله جنگجویان آموزش برای انجام حملات در اروپا ، تولید کردند . مفهوم خلیفه‌گری همچنین ابزار استخدام قدرتمندی را ایجاد کرده‌است .
از آنجا که قلمرو این گروه کاهش‌یافته است ، تعداد نیروهای خارجی به عراق و سوریه کاهش‌یافته است . با این وجود ، تحلیلگران امنیتی می‌گویند که حتی پس از شکست احتمالی این گروه در Hajin ، دولت اسلامی احتمالا ً یک نیروی قدرتمند تروریستی باقی خواهد ماند .
دولت اسلامی همچنان مصمم است که حملاتی را در غرب انجام دهد ، اما پیشرفت در مقابله با تروریسم و نیروهای انتظامی در خارج ، بسیاری از تلاش‌ها را خنثی کرده‌است .
Hajin چندان به نظر نمی‌رسد : در پیچ رودخانه فرات در شرق سوریه ، به نظر می‌رسد که تنها چند خیابان اصلی و فقط یک بیمارستان عمومی دارند . تخمین زده می‌شود که حدود ۶۰.۰۰۰ نفر در آنجا زندگی می‌کنند و در برخی از روستاهای مجاور نیز زندگی می‌کنند .
نیروهای دموکرات سوریه ، شبه نظامیان تحت رهبری کردها با دولت اسلامی در سوریه و هم پیمانانش در حال آماده شدن برای a هستند . یک مقام ارشد نظامی برآورد می‌کند که این مبارزه دو تا سه ماه طول خواهد کشید .
با توجه به اندازه " ، ممکن است زمان بسیار زیادی به نظر برسد . شهره‌ای اسلامی با جمعیت یک و نیم تا سه برابر بزرگ‌تر از جمله Sinjar و تل Afar در عراق در چند روز سقوط کردند.
خارج از موصل عراق در می‌گذشته ، یک جستجوی شبانه بر روی یک مجموعه برای مردی که به عنوان یکی از اعضای جنبش اسلامی State.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز شناسایی شده‌است .
تفاوت این است که در آن نبردها ، جهادی‌ها یک عقب‌نشینی استراتژیک انجام دادند و تصمیم گرفتند موقعیت خود را برای تحکیم و تجدید قوا رها کنند . این بار عقب‌نشینی یک گزینه نیست .
[ یک گزارش هفتگی از پوشش اخبار جنگ که به inbox شما تحویل داده می‌شود را تهیه کنید. امضا این جا ]
سرهنگ شان جی . رایان ، سخنگوی ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا در بغداد ، گفت: " اینها مبارزان سرسخت هستند که هیچ جایی برای رفتن ندارند ."
در لغزش باقی مانده سرزمین اسلامی ، نظارت هوایی نشان می‌دهد که مبارزان محیط آخرین سنگر خود را مین‌گذاری کرده و دستگاه‌های انفجاری را در جاده‌های منتهی به این منطقه قرار داده‌اند .
به گفته تحلیلگران ، آن‌ها برای تسهیل فرار ، مقادیر زیادی پول نقد در berms شن و مهمات مخفی‌شده در غارها و راهروهای زیرزمینی و منابع موقعیت استراتژیک در صحرا به خاک سپرده بودند .
این تونل‌ها به ستیزه جویان اجازه می‌دهند که از خانه به خانه نقل‌مکان کنند . یکی از ساکنان با تماس تلفنی که نخواست نامش فاش شود گفت که برخی از این نواحی به پایگاه‌های نظامی خود متصل شده‌اند .
یکی از ساکنان دیگر گفت که چون آن‌ها می‌دانند که این ائتلاف می‌کوشد تا تلفات غیرنظامیان را به حداقل برساند ، ستیزه جویان مردم را در شهر گرفتار کرده ، جاده‌ها را تحت نظر دارند و تیراندازان را پست می‌کنند .
نیروهایی که در حال مبارزه با جهادگرایان روی زمین هستند ، ترکیبی از شبه نظامیان کرد و عرب هستند که هم‌کاری نزدیکی با یک ائتلاف بین‌المللی به رهبری ایالات‌متحده دارند تا جهادگرایان را عقب برانند .

منبع سای سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.