چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقامات آمریکایی

۲,۱۱۹ بازديد
مقامات آمریکایی می‌گویند فشار نهایی علیه دولت اسلامی بسیار مشکل است زیرا مبارزان در حال گیر چیزی برای از دست دادن ندارند و پناه‌گاه دیگری ندارند . اگرچه ارتش برآورد کرده‌است که دولت اسلامی عراق و عراق تنها در حدود ۲، ۰۰۰ تا ۲، ۵۰۰ جنگجو در منطقه Hajin دارد ، اما ژنرال Roberson گفت که آن‌ها زمان زیادی برای ایجاد مکانیزم‌های دفاعی ماهرانه از جمله تونل‌ها و تله‌های انفجاری داشته‌اند .
یک اردوگاه در شمال سوریه برای اعضای خانواده مبارزان اسلامی .
اعتبار
Delil Souleiman / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
یک اردوگاه در شمال سوریه برای اعضای خانواده Islamic itDelil Souleiman / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
سرهنگ شون جی . رایان ، یک سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا ، گفت : " اما ثابت شده‌است که سخت‌تر و سخت‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رود ."
براساس گزارش سازمان ملل متحد، مقامات نیروهای دموکرات آمریکا و سوریه شبه نظامیان را به استفاده از باقیمانده غیر نظامیان در منطقه متهم کرده‌اند - که به گفته سازمان ملل - به عنوان سپر انسانی - و هر کسی که سعی کند از جیب Hajin خارج شود را تهدید می‌کند . سرهنگ رایان گفت که دولت اسلامی و شام و شام نیز از بیمارستان‌ها و مساجد برای مبارزه با آن‌ها استفاده کرده‌است . وی گفت که نگرانی برای غیرنظامیان به این معنا است که " ما باید به آهستگی و با اسلوب بالا برویم ."
در برنامه "attempted " در عراق و شام ، در روز ۲۴ ماه نوامبر ، ۵۰ تن از پیکارجویان کشته شدند ، اما در حدود ۳۰ تن از جنگجویان نیروی دموکرات سوریه ، به همراه ۳۰ غیر نظامی ، در حملات هوایی کشته شدند . این رصدخانه گفت که علاوه بر ۳۰ یا چند تن از مبارزان نیروهای دموکرات سوری دستگیر شده‌اند .
گروه نظارت بر این باور است که از زمان آغاز " آخرین فشار " ائتلاف در سپتامبر ، مبارزان دولت اسلامی ۸۲۷ و ۴۸۱ مبارز نیروهای دموکرات سوریه به همراه ۳۰۸ غیرنظامی ، حدود نیمی از آن‌ها زن و کودک کشته شده‌اند . این دیده‌بان حملات هوایی را برای بسیاری از تلفات غیرنظامیان مورد انتقاد قرار داد که این ائتلاف بارها تکذیب کرده‌است .
سپهبد Mizhir Al ، فرمانده عملیات دیالی ، گفت : " مبارزان افراطی همچنین توانستند در مناطقی که قبلا ً تحت سلطه بوده‌اند ، حتی در استان دیاله در عراق ، نزدیک به ۳۰۰ مایل از آخرین holdout دولت اسلامی ، به زیر زمین بروند ." اکنون آن‌ها شروع به استفاده از گرگ‌های تنها در حملاتشان می‌کنند ، که توسط یک سلول سه نفر به چهار نفر حمایت می‌شود ."
سرهنگ رایان ، سخنگوی آمریکا ، گفت : " نیروهای دموکرات سوریه در هفته گذشته علیه افراط گرایان پیشرفت کرده بودند و گفت : " آن‌ها یک کیلومتر را در روز گرفته‌اند که واقعا ً مهم است .
یحیی ، مبارز دولت اسلامی در سوریه ، مخالف بود .
او گفت : " ما برای همیشه اینجا را ترک نکردیم . وی گفت : " ما هنوز در سوریه هستیم ، حتی در مناطقی که فکر می‌کنید ما آنجا را ترک کرده‌ایم . ما هنوز بمب گذاران انتحاری خود را آماده حمله داریم . informers فعال هستند ."
تصحیح : ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله تاریخ آمار مربوط به بمب‌گذاری توسط ائتلاف به رهبری آمریکا در قلمرو حکومت اسلامی است. قرار بود این هفته در روز یکم ماه دسامبر به پایان برسد ، نه در روز ۵ دسامبر .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.