چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

یوگا و سربازان قدیمی

۲,۰۷۲ بازديد
یوگا و سربازان قدیمی : یک نوع متفاوت از جنگجو
بسیاری از اعضای ارتش در حال حاضر از یوگا استفاده می‌کنند - که اغلب توسط سربازان قدیمی آموزش داده می‌شوند - به عنوان یکی از اجزای روتین ورزش خود ، و سربازان قدیمی برای کاربردهای درمانی به تمرین تبدیل می‌شوند .
CreditCreditChristie Hemm Klok for the New York Times
نوشته جنیفر SteinhauerPhotographs by ، "کول ویلسون " ، " گابریلا Demczuk "، "گابریلا Demczuk " و "Ilana Panich " (Linsman Panich )
۱۹ ژانویه ۲۰۱۹
برای ناظران عادی هر دو سرویس نظامی و یا تمرین یوگا ، مسیر from به ام ممکن است واضح به نظر برسد . اما تقاطع of و کهنه سرباز اگر غیر منتظره باشد ، طبیعی است ، که با پنج yoga کلاسیک که به عنوان جنگجویان شناخته می‌شود آغاز می‌شود .
در حالی که سربازان قدیمی درصد کمی از مربیان یوگا را تشکیل می‌دهند، رتبه آن‌ها در حال افزایش است . بسیاری از اعضای ارتش اغلب شامل یوگا هستند - گاهی اوقات توسط سربازان قدیمی آموزش داده می‌شوند - به عنوان یکی از اجزای روتین ورزش خود ، و سربازان قدیمی برای کاربردهای درمانی به تمرین تبدیل می‌شوند . اداره امور سربازان قدیمی با موفقیت از یوگا برای کمک به درمان اعتیاد افیونی و استرس پس از ضربه استفاده کرده‌است .
تیری of که در نیروی دریایی خدمت می‌کرد و در حال حاضر یوگا را در دانشگاه دفاع ملی در واشنگتن آموزش می‌دهد ، گفت : " بسیاری از دامپزشکان فشار روحی پس از حادثه دارند ." وی ادامه داد : " این امر باعث می‌شود که مردم از همان غرایز مبارزه با فرار که شما را تخلیه می‌کنند خارج شوند ."
سربازان قدیمی ، که در نظم و تمرکز آموزش‌دیده اند ، هم معلمان عالی یوگا ، هم برای سربازان قدیمی دیگر ، که تجربیات آن‌ها را درک می‌کنند و به اعضای فعال ارتش که اعتمادی که آن‌ها اغلب به دست می‌آورند ، انجام می‌دهند . آن‌ها به علاوه در استودیوهای ویژه یوگا ، به استقبال گرمی می‌روند ، که معمولا ً در آن دانشجویان معمولا ً به دلسوزی و دلسوزی آن‌ها توجه نمی‌کنند .
تبلیغ
در اینجا برخی از سربازان قدیمی هستند که از رشته‌های مختلف خدماتی ، دوره‌ها و بخش‌هایی از کشور به عنوان معلم یوگا انتخاب شده‌اند - که منعکس‌کننده انتقال آن‌ها است .
ساحل huntington ، calif .
Allaire مسیحی
گارد ساحلی بازنشسته ، افسر ارشد عملیاتی ، پروژه یوگا Veterans ؛ و معلم در گروه Yoga در هانتینگتون بیچ و یوگا بنفش در ساحل لانگ بیچ
او گفت : " به منظور مهارت در یک سلاح گرم ، شما باید بتوانید تنفس خود را کنترل کنید . این یک چیز کوچک است که هیچ‌کس هرگز به آن متصل نخواهد شد ."
تبلیغ
او گفت : " ما چهار یا پنج نفر را در یک اتاق کنفرانس در دهه ۸۰ تجربه خواهیم کرد " او گفت : " ما چهار یا پنج نفر را در یک اتاق کنفرانس در دهه ۸۰ داریم و برخی ممکن است دست از دست رفته باشند و وظیفه معلم ایجاد فضایی برای یک فرد برای انجام یک چرخش است . شاید تنها کاری که می‌توانند انجام دهند این است که دست‌هایشان را بالاتر از سرشان بالا ببرند ، اما ما در حال ایجاد یک مراسم مذهبی هستیم ."
کن Hemm Klok برای نیویورک‌تایمز ، Times ، کن .
مایکل رایلی
سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی ؛ معلم و هماهنگ‌کننده برنامه‌های veteran برای درمان با توجه به روش‌های درمانی
reditGabriella Demczuk برای نیویورک‌تایمز
خانم Corwin گفت : " من یوگا را در مدرسه پرواز در نصف‌النهار انجام دادم . این زمانی است که من متوجه‌شده‌ام که این یک راه فرار برای من است چون مدرسه پرواز بسیار شدید است و آن‌ها هر کاری که می‌کنید را انجام می‌دهند . هیچ‌کس نمی‌دانست من کی هستم و هیچ‌کس به من اهمیتی نمی‌داد که کی هستم . من ناپدید شدم ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.