سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

یک گزارش مالی

۲,۱۴۵ بازديد
براساس یک گزارش مالی ، در یک روز در تابستان سال ۲۰۱۶ ، صاحب کیف پول ۱۵۰۰۰۰ دلار را به یکی از حسابداران این گروه تحویل داد تا هزینه حمل گندم از یک شهر به شهر دیگر را پرداخت کند.
در یک دوره دو هفته‌ای در همان سال ، او ۱۶، ۰۰۰ دلار به بخش تجارت دولت اسلامی در منطقه Dijlah و ۱۴، ۰۰۰ دلار به این بخش در کرکوک پرداخت کرد . او یک پیش‌پرداخت ۸، ۴۰۰ دلاری به دفتر Hawija این گروه ، ۱۶، ۸۰۰ دلار به اداره زمین و ۸، ۴۰۰ دلار به استان دولتی اسلامی بین رودخانه فرات داد .
برخی از مبارزان ، به ویژه خارجی‌ها که برای کمک به شکست دولت به سوریه رفته‌اند ، می‌گویند که با وجود تقریبا ً غیر ممکن در پیروزی یا زنده ماندن ، سازش غیر ممکن است .
او گفت : " من با رفقایم هستم . یک مبارز چچن که تنها با اولین نام خود خطاب به خطاب به عنوان اولین نام خود خطاب به خطاب قرار داده بود ، گفت : " آن‌ها می‌گویند که ما برای جهاد آمده‌ایم ، نه اینکه صلح داشته باشیم و در برابر ترک‌ها زانو بزنیم ."
H.T.S. در واکنش به جمع کردن نیروهای دشمن در منطقه ادلب ، پل‌های کلیدی و دیگر زیرساخت‌ها را در تلاش‌ها برای تقویت موضع دفاعی از بین برده‌است .
دیگر مبارزان سوری از جمله بسیاری از کسانی که پس از سال‌ها جنگ به امنیت نسبی ادلب عقب‌نشینی کرده‌اند ، اکنون احساس انزوا و ترس می‌کنند و گزینه‌های کمی باقی مانده‌اند .
برخی از این مبارزان ، مانند محمد درویش ، می‌گویند که دارند به مناطق تحت کنترل ترک سوریه ، اطراف شهره‌ای of و Jarablus ، عقب‌نشینی می‌کنند تا خانواده‌های خود را از the که توسط نیروهای دولتی مرتکب شده‌اند ، حفظ کنند .
" گفت : " ادلب بسیار پرجمعیت و پرجمعیت است . آقای درویش با اشاره به سلاح‌های سبک هوایی که توسط نیروهای هوایی طرفدار دولت در مناطق غیر نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت ، گفت : " یک بمب بشکه می‌تواند ده‌ها تن را بکشد ."
پس از سال‌ها جنگ و گلوله‌باران مداوم نیروهای طرفدار دولت ، خدمات اضطراری در ادلب به ویرانه تبدیل شده‌است و منابع کمک‌های حیاتی پایین هستند ، بر طبق گفته مددکاران پزشکی ، این وضعیت احتمالا ً رنج شهروندان را در هر درگیری تشدید خواهد کرد.
advertisement
مقامات سازمان ملل می‌گویند که مبارزه می‌تواند باعث آواره شدن ۸۰۰، ۰۰۰ غیرنظامی از ادلب شود ، با این حال هیچ ترتیبی برای عبور ایمن از افرادی که می‌خواهند از جنگ فرار کنند وجود ندارد .
آقای معلم ، معاون نخست‌وزیر سوریه روز شنبه به تلویزیون روسیه گفت که هر شهروند سوری که می‌خواهد به منطقه تحت کنترل دولت برگردد مورد استقبال قرار خواهد گرفت .
اما بسیاری از خانواده‌های ادلب معتقدند که ترک این استان منجر به مجازات و مرگ احتمالی آن‌ها با شورشیان می‌شود .
در یک تغییر ناخوشایند دیگر در جنگی که به طور مداوم غم و اندوه را دوباره تعریف کرده‌است ، برخی از نیروهای نظامی سوریه برای جنگ ادلب ، شورشیان سابق هستند که سلاح‌های خود را بر ضد دولت در معاملات آشتی به زمین گذاشتند .
محمود یو ، یک فعال ضد دولتی از " دره " در جنوب غربی سوریه ، که در ماه ژوئیه به دولت سقوط کرد، گفت که ارتش سوریه صدها نفر از شورشیان سابق از جمله برخی از دوستانش را احضار کرده و آن‌ها را به یک واحد موسوم به بخش پنجم تقسیم کرده‌است .
او گفت که زمانی که دولت از ادلب شروع کند ، آن‌ها به همراه نیروهای پلیس روسیه مستقر خواهند شد .
یک مبارز شورشی در سوریه هفته گذشته در ادلب به عنوان شورشیانی که اقدام به دفاع از itOmar itOmar Kadour / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ
رجب طیب اردوغان ، رئیس‌جمهور ترکیه ، با رئیس‌جمهور ولادیمیر وی دیدار خواهد کرد . پوتین رئیس‌جمهور روسیه و حسن روحانی از ایران روز جمعه در آخرین دور مذاکرات خود در مورد سوریه به عنوان روند آستانه بحث و گفتگو کردند . ممکن است این جلسه آخرین بحث میان این سه نفر قبل از حمله باشد .
با این وجود علی‌رغم مخالفت ترکیه با این حمله ، تحلیلگران امنیتی و سیاست خارجی پیش‌بینی می‌کنند که با پذیرش ضمنی آنکارا ، این امر پیش خواهد رفت .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.