جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آقای پترسون

۲,۱۱۳ بازديد
انتخاب آقای پترسون از سوی پترسون , که او یک دستاورد مهم از دوره تصدی خود را در نظر می‌گیرد , به یک محاسبه ساده رسید : او در حال تصمیم‌گیری بین این دو بوده‌است . او گفت که کومو , سپس دادستان‌کل نیویورک و حالا فرماندار آن . و تنها یکی از آن‌ها آینده‌ای خاص یا بدون کمک او داشت .
او گفت : " اندرو کومو مقدر بود که فراتر از جایی که بود برود . " "
در سال‌های پس از آن , او عهد کرده بود که مهارت‌های سیاسی خود را بدون در اختیار داشتن یک پایگاه دموکراتیک که بتواند درباره چنین چیزهایی دمدمی و بی‌ثبات باشد , یا کسب شهرت به عنوان یک سیاست‌مدار بدون هسته , بیگانه کند . کمیته ملی جمهوری خواهان در تلاش برای تغییر این هفته , در تلاش برای تغییر این هفته , در تلاش برای تغییر این هفته , این کمیته را تحت نظر قرار داد .
می‌توان گفت : " انتقادات زیادی از او برای فرصت‌طلبی وجود داشته‌است . " اما او زندگی خود را با همدلی عمیق و دلسوزی برای دیگران زندگی می‌کند . شوخی نیست . این یک چیز ساختگی نیست . "
آخرین رشد وی : گفتن این که آقای کلینتون باید به عنوان رئیس‌جمهور استعفا داده باشد , علی‌رغم این حقیقت که او برای او مبارزه کرده و پول را برای او مطرح کرده‌است و رئیس‌جمهور بیل کلینتون این کتاب را به عنوان کتابی در این مورد نوشته‌است .
طرفداران او اهمیتی نمی‌دهند . او در اکتبر امسال کنوانسیون زنان ضد ترامپ را امضا کرد . " سامانتا بی " , کمدین شب آخر , در تویی‌تر نوشت که امیدوار است که توئیت ها داستان داستان قهرمانان خود را رد کند و مبارزات انتخاباتی خود را آتش بزند . وی در ادامه گفت : " ( کمی بعد , در روز ۱۷ اوت), در حال ساخت بخش کوتاهی از برنامه زنبور عسل است . )
او در مصاحبه گفت : " من در طول چند ساعت گذشته توسط مردم در خیابان متوقف شده‌بودم . "
تبلیغات
در عین حال , حامیان می‌گویند که در حال تعقیب همکاران جمهوریخواه برای اشاره به تلاش‌های خود , از تغییر رویه برای گزارش حمله جنسی در ارتش برای بیرون راندن یک میزبان از حامیان جمهوری‌خواه در این هفته برای لایحه اصلاح رونده‌ای آزار جنسی در کنگره .
یکی از مشهورترین دعواهای او , قانونگذاری برای تامین منافع واکنش به پاسخ دهندگان اورژانس , او را در شرکت حوزه‌های انتخاباتی شدید قرار داد .
به عنوان بخشی از کمک‌های او , او در دفتر نیویورک از راجر هادسن , رئیس سابق فاکس‌نیوز , که بعدها با اتهامات آزار جنسی قطع شد , با توجه به فردی که با این دیدار آشنا شده بود , ملاقات کرد و او را به پوشش مستقیم این تلاش ترغیب کرد .
او همچنین با کارگران اورژانس مانند جان بول که پس از کمک به پاک‌سازی آوار در ground zero بخشی از پای خود را از دست داد , دوستانه شد . در یک مهمانی که در آن شب برگزار می‌شد به او ملحق شد .
در حالی که یک لیوان شراب در دستش بود به او یادآوری کرد که به او نگاه کنید که به وضوح توسط شرکت برگزیده خود خسته شده‌است . از وقتی که مادر شد سیگار نکشیده بود . و با این حال .
کشمیری به شوخی گفت : " من به یک سیگار نیاز دارم " و افزود که پسران او نباید بشنوند .
سناتور جان هریس از کالیفرنیا از چند لحظه در جلسات رسیدگی به دخالت روسیه در انتخابات پارلمانی لذت می‌برد . سوالات و صداهای کنایه آمیز او گاهی اوقات صداهای غیر معمول از همکاران جمهوریخواه را به خود جلب می‌کرد و باعث می‌شد تا حامیان باقی بمانند .
هدف از این کار , تبدیل شدن به آخرین قانون گذار زن با پروفایل بالا در سن ترامپ است که باعث تعجب دموکرات‌ها می‌شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.