شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

انحصار

۲,۱۳۱ بازديد
او گفت : " طرف آمریکایی منافع فراتر از منطقه اقتصادی انحصاری ما دارد ، از جمله آزادی ناوبری در سرتاسر دریای جنوب چین ، بنابراین آن‌ها از آن برای گشت زنی در مناطق دیگر استفاده خواهند کرد ."
اما چهار پایگاه دیگر از دریای جنوب چین فاصله دارند و هیچ پایگاه دریایی وجود ندارد ، حقایقی که برخی ناظران را گیج کرده‌است .
به همین ترتیب ، تسهیلات گسترده کلارک و Subic ، که هنوز باندهای طولانی ای دارند که توسط آمریکایی‌ها و یک بندرگاه حفاظت‌شده حفاظت‌شده که می‌تواند بزرگ‌ترین کشتی‌های آمریکایی را در خود جای دهد، در این قرارداد گنجانده نشده است .
تحلیلگران امنیتی خاطرنشان می‌کنند که کشتی‌ها می‌توانند از مسافت‌های دور کار کنند و ایالات‌متحده پایگاه‌های نیروی دریایی خود را در نقاط دوردست ژاپن و گوام دارد و می‌تواند از بنادر خلیج Subic و مانیل تا resupply استفاده کند . با این حال ، فرودگاه‌ها برای اجازه دادن به واکنش سریع در دریای جنوب چین باید نزدیک باشند .
پایگاه‌های نظامی سابق ایالات‌متحده در کلارک و Subic در این لیست قرار نداشتند زیرا مصرف آن‌ها در ۲۵ سال پس از رفتن آمریکایی‌ها تغییر کرده‌است .
خلیج Subic در حال حاضر یک بندر تجاری شلوغ و صنعتی است . کلارک شامل پایگاه نیروی هوایی فیلیپین است ، اما یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های کشور و منطقه پر رونق اقتصادی نیز می‌باشد .
سرهنگ پادیلا ادامه داد این قرارداد جدید به ایالات‌متحده اجازه می‌دهد تا تنها در چارچوب تاسیسات نظامی فیلیپین عمل کند .
تبلیغ
او گفت که انتخاب پایگاه‌های منطقی به نظر می‌رسد ، زمانی که دستور گسترده این توافقنامه را در نظر گرفت که شامل کمک به فیلیپین برای مدرن‌سازی ارتش و بهبود واکنش خود به فجایع طبیعی است .
این توافقنامه همچنین شامل تلاش‌های مشترک برای رسیدگی به تروریسم ، نگرانی فزاینده در جنوب فیلیپین ، که در آن گروه‌های افراطی که وفاداری به دولت اسلامی را داده‌اند ، ۲۰ خارجی را در دست دارند . در روز شنبه ، ۱۸ سرباز فیلیپینی طی یک درگیری مسلحانه با ابو سیاف کشته شدند . این گروه شورشی معتقد بود که پشت این آدم‌ربایی‌ها قرار دارد .
یکی از تاسیساتی که آمریکایی‌ها از آن استفاده می‌کنند ، پایگاه هوایی Lumbia در جزیره of است که چندین گروه از ایالات‌متحده را به عنوان سازمان‌های تروریستی طبقه‌بندی می‌کند . براساس قانون اساسی فیلیپین ، ایالات‌متحده نمی‌تواند عملیات‌های نظامی در آنجا انجام دهد ، اما می‌تواند از نیروهای فیلیپین با هوش و آموزش پشتیبانی کند .
پایگاه‌های دیگر که آمریکایی‌ها از آن استفاده خواهند کرد شامل پایگاه هوایی Mactan - بنیتو Ebuen ، یک نقطه اوج حیاتی در دوره طوفان Haiyan است که بیش از ۶۰۰۰ نفر را در سال ۲۰۱۳ و فورت مگ سای ، یک ساختمان پراکنده در شمال مانیل کشت .
سرهنگ پادیلا گفت : " برای مردمی که تنها بر روی دریای جنوب چین متمرکز شده‌اند ، برای مردم نزدیک‌بین است و ما فقط یک دلیل وارد این توافق نکردیم . ما در حال مدرن‌سازی ارتش خود هستیم ."
فیلیپین هنوز راه طولانی در این زمینه دارد . به همین دلیل ، مت ویلیامز ، کارگردان فیلیپین برای ارزیابی ریسک شرکت مدیریت خطر ، اظهار داشت که انتظارات در مورد تاثیر توافق بر تعادل قدرت در دریای جنوب چین باید تعدیل شود .
او گفت : " حتی با یک چک سفید و اراده سیاسی قابل‌توجه ، فیلیپین چند دهه از داشتن یک نیروی دفاعی معتبر دور است ."
تصحیح : ۱۲ آوریل ۲۰۱۶
نسخه اولیه این مقاله به اشتباه به گرگوری B ارجاع داده شد . poling ، تحلیلگر مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی . او رئیس ابتکار شفافیت دریایی آسیا ، نه رئیس مطالعات آسیای جنوب شرقی است .
سرهنگ Restituto پادیلا ، سخنگوی نظامی فیلیپین ، گفت که پایگاه هوایی آنتونیو Bautista در پورتو Princesa توسط فیلیپین برای نظارت بر منطقه اقتصادی اش در دریای جنوب چین و توسط آمریکایی‌ها برای حفاظت از منافع خود استفاده خواهد شد .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.