شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

ایوانکا

۲,۲۸۴ بازديد
Ivana ترامپ ، همسر شماره ۱ ، گفت : " او می‌خواهد توجه شود " ، کسی که او را به خاطر اسکی روی تپه‌ای در اسپن ، Colo ، به خاطر عصبانیت به خاطر می‌آورد . او گفت : " او نتوانست این کار را انجام دهد و من می‌توانم کاری بهتر از او انجام دهم .
وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال همسر سابقش را یافته‌است ، Ivana ترامپ گفت : " بله ، فهمیدم ، اما بعد افزود : " خوب ، من واقعا ً نمی‌دانم ."
Editors
Wielding سنگ‌ها و چاقوها ، حمله به اتومبیل‌های خود رانندگی
بازتعریف Representation : زنان کنگره ۱۱۶th
برای محافظه‌کاران همجنس گرا ، دوران ترامپ بهترین و بدترین زمان‌ها بود .
برنده مسابقه ریاست‌جمهوری چه کسی است ؟
تاریخ نشان می‌دهد که نامزد احتمالی هر یک از طرفین از سال ۲۰۱۵ در یکی از دو یا سه موقعیت برتر ، همان طور که توسط endorsements ، جمع‌آوری بودجه و اخذ رای اندازه‌گیری می‌شود ، پدیدار خواهد شد .
۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵
اما همانطور که آقای ترامپ به دنبال تبدیل شدن به فرمانده‌کل با شعار " ایجاد دوباره آمریکا " است ، اظهارات او در مورد ارتش احتمالا ً بیش‌ترین توجه را جلب می‌کند .
به گفته این کتاب ، آقای ترامپ پس از سال‌ها رفتار پر آشوب و شورش در Kew ، مدرسه دانشگاهی قدیمی در کوئینز ، در آکادمی نظامی نیویورک شرکت کرد . اقای ترامپ یکبار به خاطر می‌آورد که یک معلم در کیو و یک چشم سیاه به معلم داده بود، زیرا من فکر نمی‌کردم که او درباره موسیقی چیزی بداند ."
تبلیغ
او به آکادمی نظامی رسید - که در آن شهریه به ۳۱۰۰۰ دلار در سال ۱۹۵۹ می‌رسد و در دبیرستان باقی می‌ماند . مانند همه دانشجویان در محوطه دانشگاه کورنوال - هادسون ، N.Y. ، او یونیفرم به تن داشت ، در تمرین‌های رژه شرکت کرده بود و انتظار می‌رفت تا با یک سلسله‌مراتب اعمال‌شده از سوی مربیان خود همخوانی داشته باشد . با این وجود ، آقای ترامپ با وجود نشستن در جنگ ویتنام به دلیل تاخیرات طولانی در تعداد ۳۵۶ نفر از ۳۶۶ ، گفت که او سختی‌های زندگی نظامی را تحمل کرده‌است .
" تعداد من خیلی باور نکردنی بود و این تعداد خیلی بالایی بود . او به آنتونیو دی گفت : " به هر حال ، من هرگز مجبور نبودم این کار را بکنم ، اما احساس می‌کردم که در ارتش هستم ، چون با آن مردم رفتار کرده‌ام . "
نویسنده از شنیدن این حرف یکه خورد . او نوشت : " بسیاری از فارغ التحصیلان این آکادمی ، مدرسه نظامی را با خدمات نظامی واقعی مقایسه می‌کنند .
او گفت : " در طول یک مصاحبه برای این کتاب ، آقای ترامپ یک کفش را برای نشان دادن علت تعویق پزشکی خود حذف کرد و گفت : " در هر دو زندگینامه ، آقای ترامپ به کمک همکاران ، دوستان ، دشمنان و اغلب entertainingly ، همسر سابقش می‌گوید : " پسر کوچکی که هنوز مورد توجه است ، " گفت : " پسر کوچولو که هنوز مورد توجه است " .
و ".
در مورد جنگ ویتنام ، او جنگ را " یک اشتباه " خواند .
وی گفت : " اگر ما در طول سال‌ها یک چیز را یاد گرفتیم ، شکست پایدار یک گروه مانند این به این معنی است که شما نمی‌توانید تنها فضای فیزیکی آن‌ها را شکست دهید و سپس آن را ترک کنید .
وی در مورد آنچه که یک عقب‌نشینی آمریکایی بدان معنا بود ، سخن نگفت و گفت : " اگر ما فقط بگوییم که خلافت فیزیکی شکست‌خورده است ، من فکر می‌کنم هر کسی که به چنین اختلافی نگاه کند ، با آن موافق خواهد بود ."
تلاش‌ها برای رسیدن به آقای مک گورک در روز چهارشنبه ناموفق بودند .
تصحیح : ۲۰ دسامبر ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله ، حوزه خشونت توسط دولت اسلامی است . یک محقق تخمین زده‌است که این گروه هنوز ۷۵ حمله تروریستی در ماه در عراق انجام می‌دهد نه در روز ۷۵ حمله .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.