شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تئاتر غربی

۲,۱۰۶ بازديد
عقب‌نشینی می‌تواند مشکلاتی در تئاتر غربی در درگیری سوریه ایجاد کند . این مساله نه تنها مانع جلوگیری از پیشروی نیروهای ایرانی در امتداد جاده‌ای از عراق به سوریه می‌شود ، بلکه می‌تواند جاه‌طلبی‌های ایران و ایران را برای تسخیر استان ادلب و آخرین holdout مخالفان مسلح را دامن بزند .
این امر به نوبه خود می‌تواند موجب مشکلاتی با ترکیه شود که از اپوزیسیون حمایت کرده‌است و هیچ دوستی با مشتری روسیه ، رئیس‌جمهور اسد نداشته است .
آقای Barmin خاطرنشان کرد که هر گونه موج جنگ همچنین می‌تواند آرامش را نشان دهد که روسیه به دنبال ایجاد آن است تا فرآیند مشکل‌دار سیاسی را به جلو هل دهد و دیگران را به مذاکره در مورد پول برای بازسازی بکشاند .
با این حال ، اکنون آقای پوتین از آن لحظه لذت می‌برد و از کنفرانس خبری برای رسیدن به یک موضوع مورد علاقه استفاده می‌کند : اینکه روسیه در مقایسه با غرب در حال تجزیه ، یک جیب ثبات است . او گفت که جهان آنگلو - ساکسون تحت " تغییرات تکتونیک " قرار دارد و هم با انتخاب آقای ترامپ و رای دادن توسط بریتانیایی‌ها برای ترک اتحادیه اروپا ، یا Brexit .
آقای پوتین گفت : " ترامپ پیروز شده‌است ، که یک واقعیت آشکار است، اما همه تمایلی به قبول این پیروزی ندارند .
او گفت : " بریتانیا با مشکلات مشابهی با رفراندوم Brexit مواجه شد و گفت : " هیچ‌کس نتایج را تشخیص نمی‌دهد و رونده‌ای دموکراتیک از هم باز شده‌اند ."
روسیه متهم به دستکاری در انتخابات سال ۲۰۱۶ و رفراندوم Brexit از طریق رسانه‌های اجتماعی و احتمالا ً از طریق پول نقد غیر قانونی است ، اما آقای پوتین این اظهارات را بدون کنایه آشکار ساخت ، و او به این اتهامات اشاره نکرد .
آقای ترامپ از پنج سال خدمت در آکادمی نظامی لذت برد و نسبت به افزایش نام‌نویسی در چنین مدارسی اظهار تاسف کرد .
آقای ترامپ گفت : " بعد از جنگ ویتنام ، تمام آن آکادمی‌های نظامی از دست رفتند ، زیرا مردم واقعا ً به ارتش بی‌احترامی کردند . این یک چیز کاملا ً متفاوت بود ، اما در آن روزها - ۱۹۶۴ - من فارغ‌التحصیل شدم - آن چیز بسیار خوب یا یک چیز سخت بود ، و یک راه واقعی برای زندگی در آکادمی نظامی بود ."
شهرت اقای ترامپ برای self معروف است ( هلی‌کوپتر ، هواپیما و پنت هاوس ) . اما در زمان زندگی نامه‌نویس او ، او سخاوت unexpected را به نمایش گذاشته‌است .
advertisement
وقتی همسر راننده او یک بچه داشت ، آقای ترامپ آن‌ها را با یک صندلی خودرو که به بیمارستان منتقل شده‌بود شگفت‌زده کرد . هنگامی که یک طرفدار ۱۰ ساله از " کارآموز " از توسعه دهنده خواست تا عبارت " کارآموز " را بر روی صحنه نمایش به زبان بیاورد ، آقای ترامپ چکی به مبلغ چندین هزار دلار به پسر داد و گفت : " برو به زمان زندگی خود برسید ."
آقای ترامپ یک کارخانه واقعی با downs ، laugh ، laugh بلند و اعلامیه‌های خود - aggrandizing است . اما " هرگز " سه دهه از سنگ‌های قیمتی که ممکن است در غیر این صورت به تاریخ از دست رفته باشند ، کافی نیست .
او به پلی بوی گفت : " این نمایش " ترامپ است " و اجرای آن در همه جا به فروش می‌رسد .
او در مورد احساس برتری خود گفت : " برای اکثر موارد ، شما نمی‌توانید به مردم احترام بگذارید ؛ چون اغلب مردم شایسته احترام نیستند . "
شاید مهم‌ترین اظهارات او در مورد تقوای honored زمان خود صادق باشد . آقای ترامپ به نفع آن نیست .
او ادامه داد : " وقتی شما خیلی عمیق خود را مطالعه می‌کنید ، شروع به دیدن چیزهایی می‌کنید که شاید شما نمی‌خواهید آن‌ها را ببینید . و اگر یک شعر و دلیل وجود داشته باشد ، مردم می‌توانند شما را تشخیص دهند، و زمانی که آن‌ها بتوانند شما را بفهمند ، در دردسر بزرگی هستید ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.