پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تهدید غیرقابل تحمل

۲,۰۸۰ بازديد
اسرائیل با اشاره به " تهدید غیرقابل‌تحمل " گفت که جت‌های آن تاسیسات نظامی سوریه را هدف قرار دادند که از آن سیستم‌های تولید سلاح به حزب‌الله لبنان منتقل می‌شد . این گزارش افزود که موشک‌های ضد هوایی که توسط سوریه به آتش کشیده شده‌اند , نادرست بوده و بی‌هدف شلیک شده‌اند .
این بیانیه همچنین گفت که جت روسی در منطقه نبوده است که هواپیماهای جنگی اسرائیل حمله خود به تاسیسات سلاح‌های سوریه را انجام دادند و اینکه هواپیماهای اسرائیلی در زمان سقوط هواپیما به فضای هوایی اسرائیل بازگشته اند .
اسراییل از حمایت ضمنی روسیه در پی‌گیری دستور کار جلوگیری از برقراری یک حضور نظامی در سوریه و تامین سلاح‌های پیشرفته حزب‌الله لذت برده‌است . این امر نیازمند تلاش‌های گسترده‌ای برای محافظت از حوادث غیر عمدی , با هماهنگی نزدیک در سطوح مختلف زنجیره فرماندهی می‌باشد .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
ثبت‌نام
معاون سفیر اسرائیل به روسیه , " کوهن کوهن " , مرکز این مرکز , پس از احضار روز سه‌شنبه وزارت امور خارجه را در مسکو ترک کرد .
اعتبار
یوری گاگارین , epa
تصویر
معاون سفیر اسراییل به روسیه , " کوهن کوهن " , مرکز این مرکز , پس از احضار وزیر امور خارجه در مسکو , پس از احضار به سازمان حفاظت محیط‌زیست آمریکا در مسکو ,
نتانیاهو بدون وقفه درخواست موافقت پوتین را با نه دیدار از مسکو در سه سال گذشته کرد .
تبلیغات
رسانه‌های خبری روسیه که تحت کنترل دولت بودند , در برابر ترکیه به خشم آمدند و رئیس‌جمهور ترکیه , رجب طیب اردوغان , به عنوان تبهکار و تبهکار , تنها پوشش اندازه‌گیری شده از داونینگ هواپیما را دادند و مسئولیت سوریه را نادیده گرفتند .
این امر همگام با سیاست کرملین مبنی بر کاهش خسارات روسیه در مناقشه سوریه است که مسکو در سپتامبر ۲۰۱۱ به آن پیوست . " پوتین " در تلاش است تا حمایت نظامی روسیه از بشار اسد را به عنوان یک عملیات بدون هزینه نشان دهد که نفوذ روسیه را به عنوان یک قدرت بزرگ نشان می‌دهد و فرصت‌های نیروهای مسلح خود را برای آموزش نبرد در سایر تئاترها فراهم می‌کند .
روسیه مهم‌ترین حامی در طول جنگ داخلی سوریه است که به هشت سال پیش نزدیک می‌شود . این کشور هواپیماهای جنگی و سربازان را برای حمایت از او , از جمله اعزام اخیر کشتی‌های جنگی به منطقه , فرستاده‌است .
تلویزیون دولتی در روز سه‌شنبه بر روی از دست دادن هواپیمای روسی , بلکه در مراسم افتتاح شهردار مسکو , سرگی ایوانیچ , یکی از وفاداران پوتین که مجددا ً انتخاب شده‌بود , تمرکز کرد .
وزیر دفاع روسیه , وزیر دفاع روسیه , در همان روز اعلام کرد که سوریه از آغاز حمله به استان ادلب خودداری کرده و آخرین قطعه زمینی است که بشار اسد کنترل آن را ندارد .
اما در نظر کرملین در مورد گفتگوی تلفنی هیچ هشداری درباره انتقام احتمالی روسیه ذکر نشده است .
نیروهای دفاعی اسرائیل در خروج از سیاست معمول کاهش دادن به اظهار نظر در مورد اقدامات نظامی , بیانیه‌ای طولانی را منتشر کردند که اندوه از دست دادن زندگی را بیان کرد و دولت بشار اسد را کاملا ً مسئول دانست . " این بیانیه افزود که ایران و حزب‌الله , گروه ستیزه‌جوی شیعه که در سوریه فعالیت می‌کند و دشمن سرسخت اسرائیل است نیز باید پاسخگو باشد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.