چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دادستان ارشد

۲,۱۲۰ بازديد
در آخر هفته ، یک دادستان ارشد تحقیقی را در مورد گزارش‌هایی آغاز کرد مبنی بر اینکه چندین قانون گذاران به آن‌ها هشدار داده بودند که این معامله را متوقف نکنند . و پلیس در شمال یونان روز چهارشنبه اعلام کرد که چهار نفر را بیش از حد " تحت تعقیب " دستگیر کرده‌اند که قانونگذاران یونانی را مورد هدف قرار داده و از تغییر نام پشتیبانی می‌کنند .
علی‌رغم این تحولات ، مقامات ابراز اطمینان کرده‌اند که قرارداد مقدونیه با حمایت قانونگذاران مخالف و مستقل تصویب خواهد شد . اما این دیدگاه پس از اینکه حزب میانه‌رو "Potami " که در اصل به آن اشاره کرده بود ، گفت که در حال بررسی موضع خود است .
آقای Mitsotakis ، که حزب او شدیدا ً مخالف تغییر نام مقدونیه است، روز سه‌شنبه آنچه ادعا کرد " معاملات " بین دفتر نخست‌وزیر و قانونگذاران non برای تضمین حمایت دولت بود محکوم کرد .
رهبر یونانیان مستقل ، Panos Kammenos ، وزیر دفاع بود و جدایی این حزب از ائتلاف حاکم به آقای Tsipras فرصتی داد تا تغییراتی ایجاد کند .
قابل‌ذکر است که او رئیس نیروهای مسلح یونان ، دریادار Evangelos Apostolakis را به عنوان وزیر دفاع منصوب کرد ، اولین بار پس از دیکتاتوری نظامی یونان که یک فرمانده نظامی فعال در این پست خدمت کرده‌است . گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اصلاحات گسترده کابینه وجود دارد که آقای Tsipras به دنبال جلب رای دهندگان میانه‌رو است .
آقای رحمان گفت : " این تصویر احتمالا ً در بهترین حالت ممکن خواهد ماند . هر یک از تغییرات کابینه که برای جذب رای دهندگان میانه‌رو در پیش از انتخابات امسال ملایم‌تر می‌شود ، احتمالا ً با این واقعیت که Tsipras اکنون اکثریت پارلمانی خود را از دست داده‌است ، جبران خواهد شد ."
برای Macedonians ، رای‌گیری جمعه اوج سال‌ها بحث بود و به اندازه نشاط و نشاط مورد استقبال قرار گرفت .
آلکسی Tsipras ، نخست‌وزیر یونان در ماه دسامبر . یونان باید نام جدید مقدونیه ، جمهوری مقدونیه شمالی را قبل از اختلافات دو دهه‌ای که می‌تواند end.Cred Kolesidis / EPA را از طریق Shutterstock به رسمیت بشناسد ، به رسمیت بشناسد .
این اختلاف به سال ۱۹۹۱ بود که مقدونیه پس از فروپاشی جمهوری سابق یوگسلاوی استقلال خود را اعلام کرد . یونان مدت‌ها است که این نام را غلط به حساب می‌آورد - با این استدلال که Macedonians یک ملت هلنی است و بنابراین نامی است که مردم اسلاوی که امروز در کشور زندگی می‌کنند - و یک تحریک .
از آنجا که ناتو به اتفاق آرا برای پذیرش یک عضو جدید نیاز دارد ، یونان به طور موثر مقدونیه را از اتحاد امنیتی حفظ کرد .
دیپلمات‌های غربی گفته‌اند که نگران هستند که روسیه ، که با گسترش ناتو مخالف است، تلاش‌های خود را برای برانگیختن احساسات در مورد مساله در یونان پیش از مهلت ماه مارس برای رای‌گیری در پارلمان افزایش خواهد داد . حتی بدون دخالت خارجی ، این مساله می‌تواند ده‌ها هزار نفر از یونانی‌ها را در خیابان‌ها به اعتراض بنشاند - همانطور که این مساله مرتبا ً در هر نقطه عطف اصلی در مسیر حل می‌شود .
این موضوع در مقدونیه درست بود .
اما در حالی که تقریبا ً همه Macedonians دوست نداشتند به ملت خود بگویند ، آقای Zaev دولت خود را به امید این که اکثریت بدانند که این تنها راه حرکت به سوی جلو است ، به خطر انداخت .
تا زمانی که آن‌ها خود را مقدونیه می‌نامند ، یونان قول داد که تلاش کشور برای پیوستن به ناتو را مسدود کند ، گام اول در مسیری بسیار امید منجر به عضویت در اتحادیه اروپا خواهد شد .
علی‌رغم نتیجه نهایی یک رفراندوم ، آقای Zaev تصمیم گرفت که به اجرای این توافقنامه ادامه دهد و لایحه را پیش از پارلمان مطرح کرد . این لایحه در حاشیه حاشیه قرار گرفت و در مجموع ۸۱ تن از اعضای پارلمان به سختی با اکثریت دو سوم که نیاز به حمایت از تغییرات قانون اساسی داشتند ، برخورد کردند.
برای متقاعد کردن قانونگذاران کافی جهت حمایت از این قرارداد ، دولت پذیرفت و طیف وسیعی از اقدامات مورد تنفر را اجرا کرد که حتی شامل عفو افرادی بود که در سال ۲۰۱۷ به شدت به پارلمان حمله کردند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.