چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دادگاه

۲,۱۱۴ بازديد
دادگاه عالی فیلیپین بازگشت سربازان آمریکایی را تایید کرد
دادگاه فیلیپین ، حضور آمریکا را مجاز می‌کند
دیوان عالی فیلیپین روز سه‌شنبه توافق‌نامه‌ای را تصویب کرد که به سربازان ایالات‌متحده اجازه بازگشت به the itCreditNoel Celis / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
نوشته خاویر C . هرناندز و فلوید whaley
۱۲ ژانویه ۲۰۱۶
پکن - ایالات‌متحده روز سه‌شنبه در تلاش خود برای مقابله با نفوذ فزاینده چین در دریای جنوب چین به پیروزی چشمگیری دست یافت ، چرا که بالاترین دادگاه در فیلیپین راه را برای بازگشت نیروهای آمریکایی به کشور باز کرد .
دیوان عالی فیلیپین ، در یک تصمیم ۱۰ به ۴ ، توافق‌نامه‌ای را تصویب کرد که به ارتش آمریکا اجازه می‌داد به پایگاه‌های نظامی در فیلیپین ، یک منطقه سابق آمریکا ، بیش از دو دهه پس از آن که قانون گذاران در مانیل به اخراج نیروهای آمریکایی در نمایشی از استعمار رای دادند .
این تصمیم به احتمال زیاد تنش‌های بین ایالات‌متحده و چین را تشدید می‌کند ، که به دنبال تثبیت خود به عنوان یک قدرت غالب در منطقه از طریق ساخت تاسیسات نظامی بر فراز صخره‌های زیر آب در دریای جنوب چین ، یک مسیر حمل و نقل مهم است .
ژو Feng ، مدیر اجرایی مرکز مطالعات هم‌کاری دریای جنوب چین در دانشگاه نانجینگ چین، گفت : " دریای جنوب چین بسیار شلوغ خواهد بود و خطر درگیری نظامی همچنان رو به افزایش خواهد گذاشت ."
advertisement
وزیر امور خارجه ، جان کری و وزیر دفاع ، اشتون بی . آقای کری در وزارت امور خارجه در روز سه‌شنبه با همتایان فیلیپینی خود دیدار کرد و گفت : " این یک تصمیم بسیار مهم است ، که هم‌کاری نیروهای مسلح ما را افزایش خواهد داد و به مدرن‌سازی و بهبود ظرفیت مشترک ما برای واکنش به وضعیت‌های اضطراری انسانی کمک خواهد کرد ."
این قرارداد ۱۰ ساله به آمریکا یک پناه‌گاه کم‌تر از ۵۰۰ مایل از جزایر ساخته‌شده توسط چینی‌ها می‌دهد که نیروهای آمریکایی می‌توانند به آموزش نیروهای فیلیپین ، ساخت تاسیسات نظامی و استقرار هواپیماها و کشتی‌ها کمک کنند .
در طول سال گذشته ، دولت اوباما تلاش کرده‌است تا جاه‌طلبی‌های چین را مهار کند که با وجود مخالفت کشورهای همسایه از جمله ویتنام و فیلیپین ، به گسترش قلمرو خود در دریا کمک کرده‌است .
در یک نمایش از تصمیم خود ، چین در این ماه گفت که برای اولین بار هواپیماهای غیرنظامی را در جزایر newly در جزایر Spratly فرود آورد که یک پری کورسور برای هواپیماهای نظامی است . رسانه‌های خبری تحت کنترل دولت عکس‌هایی از خدمه پرواز را منتشر کردند که لبخند می‌زدند، دست تکان می‌دادند و سلفی می‌گرفتند ، در حدود ۵۰۰ مایل از سرزمین اصلی چین .
Editors
چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟
" من احساس نامرئی می‌کنم " : دانشجویان بومی در مدارس عمومی ثبت‌نام می‌کنند .
او مردی همجنس گرا بود که در کشیش‌ها کاتولیک خدمت می‌کرد . سپس تهدیدها آغاز شدند .
advertisement
دولت اوباما به دنبال جلوگیری از چین با افزایش گشت‌های دریایی در منطقه و فراهم آوردن کمک‌های نظامی بیشتر به متحدان شبیه فیلیپین است . اما این کشور تلاش کرده‌است تا تاثیری داشته باشد ، و چین با ساخت of ، ساختمان‌های نظامی و امکانات بندری به جلو رانده شده‌است .
نیروی دریایی فیلیپین در تمرینات نظامی با ایالات‌متحده در استان Cavite واقع در جنوب مانیل در سال ۲۰۱۴ .
اعتبار
فرانسیس آر . Malasig / آژانس Pressphoto اروپا
نیروی دریایی فیلیپین در تمرینات نظامی با ایالات‌متحده در استان Cavite واقع در جنوب مانیل در ۲۰۱۴.Cred itFrancis R . Malasig / آژانس Pressphoto اروپا
تایید توافق‌نامه در فیلیپین ، جایی که بسیاری از مردم هنوز نسبت به ارتش آمریکا محتاط هستند ، نگرانی‌های عمیق و ایجاد اتحاد در منطقه را مورد تاکید قرار دادند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.