جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روز یکشنبه

۲,۱۱۷ بازديد
در روز یکشنبه , سیاستمداران جناح راست به شهروندان یونانی پیوستند و پرچم‌های خود را تکان دادند . برخی از معترضین لباس سنتی جزیره می‌پوشیدند . دیگران مانند الکساندر بزرگ لباس می‌پوشیدند . قانونگذاران از حزب " سپیده‌دم طلایی " افراطی یونان به عنوان مشتی روحانیون تندروی حضور داشتند .
پیش از این, در اوایل روز , اسقف اعظم اسکندر از یونانی‌ها خواست که به تظاهرات بپیوندند . او به پرستش کنندگان در یکی از کلیساهای شهر شمالی گفت : " نشان دادن برادران من .
گرچه حضور بیش از حد انتظار بیش از حد انتظار بود , جمعیت بخشی از آن بود . این اعتراضات پس از شکست دولت بالکان از یوگسلاوی و نام جمهوری مقدونیه صورت گرفت . پس از تحول در یونان , کشور تحت نام جمهوری یوگسلاوی سابق مقدونیه به سازمان ملل پیوست .
کلیسای ارتودوکس یونان , با وجود حضور برخی روحانیون تندرو , از تظاهرات روز یکشنبه حمایت کرد .
تبلیغات
هفته گذشته , جورج دوم , اسقف اعظم آتن و یونان , به نخست‌وزیر نروژ گفت : " آنچه که نیاز است اعتراضات و فریاد نیست , بلکه وحدت ملی است . "
در حاشیه اجلاس سران هفته آینده در داووس , سوییس , در حاشیه اجلاس سران که هفته آینده در داوس سوئیس برگزار شد گفت که او در حاشیه نشست نشستی که هفته آینده در داوس سوئیس برگزار شد , گفت که حساسیت‌های یونانی‌ها را نسبت به این مذاکرات درک کرده‌است .
او گفت : " اما منطقی نیست که اصطلاح مقدونیه شامل یک نام مرکب , با یک توصیف‌کننده جغرافیایی یا یک انتخابی از ترتیب زمانی برای تمام کاربردها باشد . "
شریک ائتلافی جدید او , با نام مستعار , دیدگاه متفاوتی دارد . رب .
او در کنار رودخانه زاب کوچک , به من گفت که چگونه رویای باز کردن یک مغازه در فضای باز در اربیل , پیاده‌روی در کردستان از طریق کوهستان و جذب زنان بیشتر در فضای باز را دارد . همانطور که لیتون لیتون و لیتون لیتون , او چیزی را در کردستان می‌بیند که برای این اخبار مشخص نیست .
ورودی یک معبد در شمال عراق در شمال عراق .
اعتبار
مارک ادوارد هریس
تصویر
ورود به یک معبد بزرگ در جنوب شرقی, در شمال افریقا , ادوارد هریس
او گفت : " وقتی جنگ در کشور من وجود ندارد , کردستان بهترین مکان است . " او برای یک هفته طولانی پر از ماجراجویی با دوست دخترش , چند کایاک , سردکننده و چادر به دست آورد . ما خداحافظی کردیم . سپس جاده‌ای را که از نظر قوس دار بود پایین کشید .
اگه بری
کرده‌ای عراق در سپتامبر رای دادند تا استقلال را از عراق اعلام کنند, حرکتی که بغداد را به تحمیل ممنوعیت تنبیهی در پروازهای بین‌المللی تبدیل کرد . مذاکرات در اواسط ماه ژانویه اشاره کرد که این ممنوعیت بزودی لغو خواهد شد . آژانس خبری کرد یک وب سایت انگلیسی دارد و به طور مرتب ممنوعیت پرواز را پوشش داده‌است . تا زمانی که لغو شود , مسافران دو گزینه برای ورود به کردستان دارند .
اولین راه رفتن از طریق ترکیه است. برای انجام این کار , شما هم در جنوب شرقی ترکیه , هم در جنوب شرقی ترکیه و هم از طریق گذرگاه مرزی ابراهیم ابراهیم به کردستان عراق پرواز می‌کنید . شما به یک ویزای ترک نیاز دارید . دومین راه اتصال به یک پرواز داخلی از طریق بغداد است . برای انجام این کار , شما به یک ویزای عراق نیاز دارید .
قوانین ویزا برای کردستان ممکن است مانند کرد تغییر کند و مقامات عراقی درباره نتایج رای‌گیری استقلال مذاکره کنند . اکنون , دارندگان گذرنامه از


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.