پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

روشن

۲,۱۴۲ بازديد
" اکنون روشن است که رفتار این نوع پیش از شرکت چیزی است که بدن باید جدی بگیرد - و اینکه آیا شما دموکرات هستید یا جمهوریخواه . "
سنا در زمان سخنرانی خود در روز پنجشنبه افسرده بود . کارکنان و خانواده او , از جمله همسرش , از گالری بالا تماشا می‌کردند . در مورد دموکرات‌ها و به غیر از سناتور دان سالیوان , جمهوری آلاسکا , که ریاست آن را بر عهده داشت , تنها یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه ایالت آریزونا , یک منتقد سرسخت آقای ترامپ , وارد اتاق شد تا اظهارات او را بشنود .
تبلیغات
بسیاری از همان قانون گذارانی که او را دعوت کرده بودند تا استعفا دهند , یکی پس از دیگری او را در آغوش گرفت . سناتور کلیر ون , دموکرات میسوری , اشک‌هایش را پاک کرد .
چند سال در کنگره در بحبوحه آزار و اذیت به پایان می‌رسد
برجسته‌ترین عضو کنگره , جان فریدمن جونیور پس از آن , وی اعلام کرد که بلافاصله بازنشسته شده‌است , و پسرش , جان , سوم را بر آن داشت تا جانشین او در نیویورک‌تایمز شود .
او در سخنرانی خود که خود را مدافع سرسخت حقوق زنان می‌شمرد , آن را " لحظه مهم " نامید و افزود : " ما در نهایت شروع به گوش دادن به زنان در مورد روش‌هایی کردیم که اعمال انسان‌ها بر آن‌ها تاثیر می‌گذارد . او گفت که او برای این مکالمه مشتاق بود و امیدوار بود که بخشی از آن باشد .
او گفت : " سپس مکالمه رو به من کرد . "
او تصمیم گرفت که دفترش را ترک کند چون مشخص شد که نمی‌تواند تحقیقات کمیته اخلاق را دنبال کند و نماینده مردم مینسوتا باشد . او معتقد بود که در نهایت تبرئه خواهد شد .
قربانوف گفت : " برخی از اتهامات علیه من درست نیستند . " دیگران به خوبی به یاد دارم . "
او گفت : " من در قلبم می‌دانم , هیچ چیزی که به عنوان یک سناتور انجام داده‌ام , هیچ چیز باعث رسوایی این موسسه شده‌است . "
سی ان ان دقیقا ً زمانی مشخص نشد که او سنا را ترک کند و گفت که فقط در هفته‌های آتی این کار را خواهد کرد . "
این حزب در اختیار فرماندار دموکرات مینه سوتا , مارک دایتون , قرار خواهد گرفت . انتظار می‌رود دیتون دیتون از میان چندین زن برجسته دموکرات از جمله تینا مک کین, تینا اسمیت و دادستان‌کل لری سوانسون انتخاب شود . فرماندار در روز پنج شنبه گفت که او هنوز تصمیم خود را سبک‌سنگین می‌کند , اما انتخاب او قطعی بود که سیاست دولت را برهم بریزد .
با این حال , در طول زمان استعفای او ممکن بود برای دموکرات‌ها به عنوان فرماندار سابق مینه سوتا , تیم پالنتی , جمهوریخواه , به شدت استخدام شود تا سال آینده به رقابت انتخاباتی ویژه برای کرسی سنا در ایالت و واشنگتن شود .
تبلیغات
در مجلس سنا , این تاثیر بیشتر از قوه مقننه بود . او در میان همکارانش بسیار محبوب بود , اما به دنبال این بود که نشان دهد که می‌تواند بیش از یک جوک بگوید . از زمان صعود ترامپ به دفتر , پرسش دقیق از نامزدهای ریاست‌جمهوری و سیاست‌های رئیس‌جمهور در پایتخت متوقف شد .
پرسش او از جلسات جف , پس از آن یک سناتور , در طول جلسه تایید او برای دادستان‌کل در ژانویه ممکن است ثابت کند که یکی از مهم‌ترین کمک‌های او به عنوان سناتور است . او جلساتی را در رابطه با گزارش‌ها در مورد تماس‌های بین کمپین ترامپ و مقامات روسی برگزار کرد که طی آن دو جلسه در پاسخ به آن پاسخ دادند : " سناتور سی . من در یک یا دو زمان جانشین نامیده می‌شدم و هیچ ارتباطی با روس‌ها نداشتم . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.