جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سسیون

۲,۰۹۸ بازديد
این تبادل به آقای Sessions کمک کرد تا خود را از تحقیقات وزارت دادگستری در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری معاف کند و به معرفی یک مشاور ویژه به نام رابرت اس کمک کرد . مولر ۳ ، که دولت ترامپ را تعقیب کرده‌است .
دموکرات‌های سنا روز پنجشنبه بی‌میل بودند تا به طور کامل به قوس سقوط آقای Franken بپردازند ، در حالی که خبرنگاران گذشته را هدف قرار داده بودند یا فقط تشکر کوتاهی کرده بودند که آقای Franken به این عدم اطمینان پایان داد .
آقای Franken پس از سخنرانی اش ، کاپیتول را ترک کرد و گفت که او نمی‌تواند سوال کند .
اما از او سوال شد که آیا پیامی برای وضعیت خانه‌اش داشته‌است یا خیر ، او گفت : " من به خانه خواهم آمد ."
کاندیداتوری آقای مور در آلاباما اتهامات مبنی بر آزار جنسی یا آزار دادن دختران به عنوان جوان ۱۴ را مطرح کرده‌است ، با این حال او همچنان حمایت آقای ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان را ادامه می‌دهد . و اتهامات آزار و اذیت جنسی علیه آقای ترامپ به سختی کنترل خود را بر حزب متزلزل کرده‌است .
پیتر Wehner ، که به رئیس‌جمهور سابق ، جرج دبلیو بوش توصیه کرده بود، گفت : " دموکرات‌ها محاسبات سیاسی هوشمندانه ای را انجام می‌دهند . " بوش در مورد سیاست داخلی می‌گوید: " من فکر می‌کنم که آن‌ها احتمالا ً این فرصت سیاسی را دیده‌اند و نمی‌توانند از آن سو استفاده کنند مگر این که چهره‌های مشکل‌ساز خود را دنبال کنند ."
آقای Wehner ادامه داد : " بعد از سال‌ها بحث بر سر اصول اخلاقی جنسی ، اکنون جمهوری خواهان می‌گویند که اصلا ً مهم نیست . آن‌ها نسبت به آن بی‌تفاوت هستند ، و جمهوری خواهان و مسیحیان انجیلی هیچ ارتباطی با این لحظه اخلاقی خاص ندارند ."
اما دموکرات‌ها نیز با خطراتی روبرو هستند که خود را به عنوان حزب پاکی در نظر می‌گیرند . برخی از اعضای انجمن سیاهپوستان کنگره از رفتار آقای Conyers که از سال ۱۹۶۵ در مجلس خدمت کرده‌است ، عصبانی هستند . برخی دموکرات‌های پیشرو که پایه آقای Franken را تشکیل می‌دهند، رفتار او را به عنوان یک واکنش افراطی می‌بینند .
ناتالی Volin Lehr ، یکی از دستیاران سابق آقای Franken که نظارت بر پیشرفت زنان برای او را سرپرستی می‌کرد ، گفت : " لحظه‌ای که هدف قرار گرفت ، تصمیم گرفتند که خودشان را بخورند و ما این کار را همیشه با خودمان انجام دهیم .
اعلامیه آقای Franken در روز پنج شنبه به یک شغل سیاسی غیر محتمل پایان داد که در آن سناتور ، نویسنده و اجرا کننده در فیلم " شنبه‌شب " ، به سختی در یک کرسی در سال ۲۰۰۸ برنده شد و برای دموکرات‌ها یک رای حیاتی برای پیشبرد دستور کار دولت اوباما ، از جمله " قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه " پیشنهاد داد .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
آقای Franken شخصیت جدی را در مجلس سنا کاهش داد ، جایی که او سعی داشت حس شوخ‌طبعی خود را سرکوب کند ، چرا که او به مسائل سیاسی گوشتی مانند حفظ حریم خصوصی و ادغام مخابرات پرداخت . برخی او را به عنوان رقیب بالقوه برای ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۰ نگریسته بودند .
ماه گذشته هنگامی که Leeann Tweeden ، یک گوینده اخبار رادیویی در کالیفرنیا ، آقای Franken را به بوسیدن با زور و گشتن وی در یک تور U.S.O. در سال ۲۰۰۶ متهم کرد ، این اتهامات علیه وی آغاز شد . چند زن هم گفتند که آقای Franken در حالی که با آن‌ها برای عکس ژست گرفته بود ، به آن‌ها دست داد ، بیشتر قبل از اینکه سناتور شود .
در طی سه هفته گذشته ، آقای Franken بارها از رفتار خود عذرخواهی کرده‌است ، اگرچه او برخی از اتهامات ناشایست را به چالش کشیده‌است . تا روز چهارشنبه ، او گفته بود که در کارش باقی خواهد ماند ، اما همکاران دموکرات او در مجلس سنا این هفته روشن کردند که عذرخواهی وی و admissions کافی نیست .
سناتور تیم Kaine ، دموکرات ویرجینیا ، گفت که استعفای اقای Franken از یک سد فرهنگی عبور کرده و یک استاندارد جدید ایجاد کرده‌است که توسط آن سناتورهای آینده مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.