چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قول روسیه

۲,۱۱۹ بازديد
روسیه قول داد تا بعد از شکاف با اسرائیل ، موشک‌های پیشرفته‌ای را به سوریه ارسال کند.
سیستم‌های موشکی ۳۰۰ - ۳۰۰ روسیه که در میدان سرخ در سال ۲۰۱۶ دیده می‌شوند اقدامات نظامی را در فضای هوایی شلوغ سوریه پیچیده خواهد کرد .
اعتبار
الکساندر Zemlianichenko / آسوشیتد پرس
تصویر
اس - ۳۰۰ سیستم‌های موشکی روسیه که در میدان سرخ در سال ۲۰۱۶ دیده می‌شود، اقدامات نظامی در سوریه را پیچیده‌تر می‌کند .
نوشته : آندره ای . کرامر و ایزابل kershner
۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸
مسکو - رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم . پوتین روز دوشنبه گفت که روسیه ارتش سوریه را با سیستم دفاع هوایی پیچیده تامین خواهد کرد ، حرکتی که نشان‌دهنده تنش‌های فزاینده روسیه با اسرائیل است و این می‌تواند خطرات جنگ هوایی بر سوریه را تشدید کند .
اسرائیل که مدت‌ها است با انتقال سلاح مخالفت کرده‌است ، بیش از ۲۰۰ حمله به اهداف وابسته به ایران در سوریه در دو سال گذشته به عنوان حامی اصلی سوریه انجام داده‌است .
اما روابط بین روسیه و اسرائیل از زمانی که یک هواپیمای نظامی روسیه یک هفته پیش در سوریه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ۱۵ تن از اعضای سرویس روسی را کشت ، ساییده شده‌است . این هواپیما در واکنش به حمله هوایی اسرائیل به طور تصادفی توسط سوریه مورد اصابت گلوله قرار گرفت .
پس از اینکه روسیه در ابتدا اسرائیل را مقصر دانست ، آقای پوتین هفته گذشته ظاهر شد تا خسارت را به عنوان یک تصادف بپذیرد .
اما روز دوشنبه ، وزیر دفاع روسیه گفت که تصمیم برای ارسال موشک‌های پیشرفته اس - ۳۰۰ به سوریه در واکنش به بی‌احترامی اسرائیل به امنیت پرسنل نظامی روسیه اتخاذ شده‌است . او گفت خلبانان اسرائیلی عمدا ً در نزدیکی هواپیمای روسیه برای محافظت از خود در برابر حمله سوریه و قرار دادن خدمه روس در معرض خطر قرار گرفته‌اند .
advertisement
سرگئی کی ، وزیر دفاع ، گفت : " کارکنان اسرائیلی که کاملا ً وضعیت را در هوا می‌دانستند ، پشت هواپیمای روسی که منجر به نابودی و کشته شدن ۱۵ عضو این سرویس شد ، تحت پوشش قرار گرفتند ." این امر ما را وادار کرد تا در واکنش به بهبود امنیت سربازان روس تدابیر معقول اتخاذ کنیم ."
اسرائیل این تجزیه و تحلیل را رد کرده‌است و می‌گوید هواپیماهای آن قبل از شلیک موشک به حریم هوایی اسرائیل بازگشته بودند .
نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو از اسرائیل در تماس تلفنی با آقای پوتین در روز دوشنبه گفت که انتقال سیستم‌های سلاح‌های پیشرفته به دستان غیر مسئول ، خطرات را در منطقه افزایش خواهد داد .
وی افزود که اسرائیل " به دفاع از امنیت خود و منافع آن ادامه خواهد داد " و حاکی از این است که از ادامه حمله به اهداف وابسته به ایران ، از جمله سلاح‌های پیشرفته برای حزب‌الله ، جنبش تحت حمایت ایران در لبنان ، برای استفاده احتمالی آینده علیه اسرائیل جلوگیری نخواهد کرد .
تحلیلگران اسرائیلی گفته‌اند که انتقال سیستم موشک‌های زمین‌به‌زمین " اس - ۳۰۰ " روسیه به سوریه یک لایه اضافی از ریسک و پیچیدگی را به چنین عملیاتی اضافه خواهد کرد .
Editors
برای گرفتن پیغام این هنرمند باید واقعا ً به دقت نگاه کنید .
Wielding سنگ‌ها و چاقوها ، حمله به اتومبیل‌های خود رانندگی
هری رید چند کلمه برای واشنگتن دارد.
advertisement
تا کنون ، اسرائیل از آزادی نسبی عمل در مبارزات هوایی خود در سوریه لذت برده‌است ، در نتیجه روابط خوب آقای نتانیاهو با آقای پوتین شده‌است . و در حالی که موشک‌های جدید اقدامات نظامی در فضای هوایی شلوغ سوریه را پیچیده می‌کنند ، بسیاری از تحلیلگران گفتند که این اقدام یک changer بازی نخواهد بود .
به گفته تحلیلگران اسرائیلی ، ارتش اسرائیل برای سال‌ها این امکانات را آماده کرده‌است و احتمالاً در صورت لزوم می‌تواند در اطراف آن کار کند و سیستم‌ها را نابود کند .
آموس Yadlin ، رئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل ، در توئیتر نوشت : " تامین ۳۰۰ - ۳۰۰ باعث افزایش خطر اپراتورهای حرفه‌ای سوری به نیروهای هوایی روسیه و در درجه اول به اسرائیل ، ایالات‌متحده و نیروهای ائتلاف و همچنین هوانوردی غیرنظامی شده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.