جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مبارزه یونانیان

۲,۱۹۸ بازديد
تبلیغ
برای یونانیان ، مبارزه همسایه بالکان آن‌ها برای حق استفاده از این نام با سو ظن مانند آرمان‌های قلمرویی در منطقه شمالی یونان به نظر می‌رسد . آن‌ها بارها و بارها اعتراض کردند ، و نزدیک به یک میلیون نفر در سال ۱۹۹۲ در خیابان‌های تسالونیکی و ده‌ها هزار نفر در سال جاری و در آتن تظاهرات کردند .
برای مقدونیه که به سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۳ به عنوان جمهوری یوگسلاوی سابق مقدونیه پیوست ، این مبارزه کلید آینده است . حل این اختلاف در را به سمت رونق و ثبات بیشتر از طریق عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو باز خواهد کرد ، که یونان از حق وتو برای مسدود کردن آن تا زمانی که راه حلی پیدا شود استفاده کرده‌است . مقامات در اسکوپیه نیز بر اهمیت یک راه‌حل برای تضمین " شان و هویت " مردم مقدونیه تاکید کردند .
علی‌رغم تفاوت‌ها ، یک راه‌حل ممکن است نزدیک‌تر از چند دهه باشد .
مذاکرات میان آتن ، پایتخت یونان ، و اسکوپیه در هفته‌های اخیر در میان امیدهای دولت‌های غربی به راه افتاد که به مقدونیه امکان پیوستن به اتحادیه‌های بین‌المللی را می‌دهد که آن‌ها می‌گویند می‌تواند بالکان غربی را تثبیت کند .
Editors
Milkers هوشمند و یک گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک تک - تک
یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی
اسلاوها که خود را به عنوان Macedonians نژادی معرفی می‌کنند ، مدت‌ها است که تحت فشار قرار گرفته‌اند . ترس یونان در مورد تهدید ارضی تازه ، با فروپاشی یوگسلاوی دوباره ظاهر شد و در میان نشانه‌هایی از سازش در مذاکرات نام به گوش رسید .
آقای Nikoltsios ، رئیس موزه، از تغییر نام وحشت دارد و می‌گوید : " The به این نام دست نخواهند کشید ؛ این فقط اشتهای آن‌ها برای ادعاهای ارضی را به whet ."
Michalis Patsikas یکی از سازمان دهندگان تظاهرات برنامه‌ریزی‌شده برای روز چهارشنبه گفت : " مقدونی یک یونانی است . وی افزود : " نمی‌تواند یک مقدونی باشد که یونانی نیست ." او افزود : " هر معامله باید به رفراندوم گذاشته شود ."
بسیاری از یونانی‌ها از این معامله ناراضی هستند و آن را تسلیم و خیانت ملی می‌دانند . هزاران معترض در روز شنبه در خارج از پارلمان تظاهرات کردند، فریاد می‌زدند، " خائنان " و " sellouts " در قانون گذاران در داخل .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
معترضان همچنین در نزدیکی محل امضای روز یکشنبه تظاهرات کردند و پلیس گاز اشک‌آور شلیک کرد .
یک نظرسنجی که در آخر هفته توسط روزنامه Proto thema منتشر شد حاکی از آن است که هفت نفر از ۱۰ یونانی به سازش با مقدونیه اعتراض کرده‌اند . بسیاری از یونانیان هر نام دیگری که شامل مقدونیه می‌شود را رد می‌کنند .
این توافقنامه همچنین باعث اعتراضات و مخالفت‌های سیاسی در اسکوپیه ، پایتخت مقدونیه شده‌است . رئیس‌جمهور "ایوانف " گفته‌است که با این توافقنامه مخالفت خواهد کرد و روز جمعه جلسه‌ای در میان آقای "ایوانوف "، آقای Zaev و وزیر امور خارجه مقدونیه ، نیکولا Dimitrov ، بلافاصله پس از آغاز آن به پایان رسید .
تصمیم بر بدهی یونان در نشست وزرای دارایی منطقه یورو در روز پنج شنبه ، پیش از خروج برنامه‌ریزی‌شده کشور از سومین کمک مالی بین‌المللی و اتکا به وام‌های خارجی در ماه اوت ، انتظار می‌رود .
با وجود امضای قرارداد در مورد اختلاف نام ، تندی و تندی در مورد این معامله در دو طرف مرز وجود داشت .
در اواخر روز شنبه ، آقای Tsipras از یک حرکت بدون اعتماد در مقابل دولت خود که حزب مخالف اصلی یونان در اعتراض به قرارداد مقدونیه آورده بود ، جان سالم به در برد .
حتی شریک جناح راست هم او با این توافق مهم مخالف بود، هر چند که این حزب تا حد زیادی از دولت در رای‌گیری روز شنبه حمایت کرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.