جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مطلب عنوان

۲,۱۷۹ بازديد
اما همانطور که خود جفری خود گفت استراتژی امنیت ملی دولت ترامپ که در اوایل سال جاری منتشر شد ، اظهار داشت که مبارزه با تروریسم دیگر هدف اصلی سیاست آمریکا نیست و با عصر جدید رقابت با قدرت بزرگ ، بار دیگر ، انگیزه انگیزش است .
برخی از دستیاران سابق آقای ترامپ گفته‌اند که رئیس‌جمهور هرگز در واقع از طریق استراتژی خود مطالعه نکرده است، هر چند که او در جریان این استراتژی قرار گرفته بود . با اعلام مختصر و توضیح داده‌شده او در روز چهارشنبه ، او هم پیمانانش را رها می‌کند و فکر می‌کند که آیا واقعا ً استراتژی او است یا نه .
آقای Haass گفت : " روشن نیست که ما هر گونه understandings در مورد شرایط خروج آمریکا از آمریکا ایجاد کرده‌ایم . آیا ما خطوط قرمزی با ترک‌ها در مورد این که چگونه کردها را کنترل خواهند کرد قرار داده‌ایم ؟ هر گونه understandings با روس‌ها در مورد شکل دولت آینده ؟ "
اگر شرایطی وجود داشت ، هر تلاشی توسط آقای ترامپ برای شکل دادن به نتیجه در یکی از بلایای انسانی بزرگ عصر مدرن ، مقامات کاخ سفید در مورد آن‌ها در روز چهارشنبه چیزی نگفتند - حتی برای برخی از نزدیک‌ترین متحدان آمریکا که برای درک آنچه در حال رخ دادن بود ، تلفن می‌زدند .
در عوض ، آقای ترامپ در تویی‌تر نوشت : " ما شام خود را در سوریه شکست داده‌ایم ، تنها دلیل حضور در ریاست‌جمهوری ترامپ است ."
این بیانیه‌ای بود که در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ، زمانی که او در مصاحبه با نیویورک‌تایمز و دیگران روشن بود که وی علاقه‌مند به استفاده از نیروهای آمریکایی برای حفاظت از سوری‌ها در نبردها ، برای بیرون راندن رئیس‌جمهور بشار الاسد ، یا حتی مقابله با روس‌ها یا ایرانیان نبود .
برای لحظه‌ای کوتاه در دوران ریاست‌جمهوری او ، بنظر می‌رسد که دیدگاه آقای ترامپ از نقش آمریکا در سوریه ممکن است در حال تحول و گسترش باشد . این تغییر غلط در آوریل ۲۰۱۷ پس از آن رخ داد که نیروهای آقای اسد از سلاح‌های شیمیایی در حمله‌ای استفاده کردند که منجر به کشته شدن بیش از ۸۰ غیر نظامی در همسایگی استان ادلب شد که با حکومت وحشیانه آقای اسد مخالف بودند .
اقای ترامپ که از ملک مار - a در فلوریدا کار می‌کرد ، با President Jinping از چین در انتظار میز شام خود دستور حمله هوایی به پایگاه سوریه را داد که در آنجا حمله آغاز شده بود.
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
advertisement
آقای ترامپ گفت : " در این مساله حیاتی امنیت ملی ایالات‌متحده است تا از گسترش و استفاده از سلاح‌های شیمیایی مرگبار جلوگیری شود . "
دستیاران امنیت ملی او - که تقریبا ً همه آن‌ها از کاخ سفید رفته‌اند - بر تفاوت با آقای اوباما که به طور عالی علیه آقای اسد برای عبور از خط قرمزی با استفاده از سلاح‌های شیمیایی تصمیم گرفته بودند ، تاکید کردند . آقای ترامپ به این ضعف اشاره کرد و خط قرمزی را به خط مبارزه تبدیل کرد .
طبق گفته تیم ترامپ ، تمایل به رفتن به دنبال پایگاه‌های آقای اسد ، شاهد حضور کلانتر در شهر بود . آن‌ها پیشنهاد کردند که داشتن آقای Xi برای شاهد استفاده از قدرت خام تنها یک مزیت اضافی است .
پرسنل نظامی ایالات‌متحده و ماموران گشت مرزی در مرز مکزیک .
اعتبار
سندی Huffaker / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
پرسنل نظامی ایالات‌متحده و ماموران گشت مرزی در مرز با Mexico.Cred itSandy Huffaker / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
اما پی‌گیری کمی وجود داشت ؛ در حالی که آمریکا و هم پیمانانش در اوایل سال جاری به یک انبار سلاح‌های شیمیایی دیگر برخورد کردند ، قدرت نظامی آمریکا هرگز به طور موثر برای پشتیبانی از یک استراتژی دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ داخلی یا مهندسی ، یک راه یا یک راه دیگر برای آقای اسد استفاده نمی‌شد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.