جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقامات پنتاگون

۲,۰۹۷ بازديد
مقامات پنتاگون می‌گویند که نیاز به انجام هر دو مبارزه با شورشیان و آماده شدن برای جنگی بالقوه میان قدرت‌های بزرگ , باعث ایجاد نظامی شده‌است که از قبل کشیده شده‌است . علاوه بر این , این عدم اطمینان است که بودجه پنتاگون را از زمان بازنشستگی به ستوه آورده‌است , زمانی که محدودیت‌های اجباری در محل قرار داده شد .
کنگره قادر به تصویب یک لایحه بودجه نبوده , و روز جمعه دولت فدرال دوباره در حاشیه یک تعطیلی افتاده بود . او در سخنرانی خود در روز جمعه , هدف بودجه را هدف قرار داد .
او گفت : " به سختی آخرین ساله‌ای جنگ , هیچ دشمنی در این زمینه بیش از تاثیر ترکیبی قانون کنترل بودجه " قانون هزینه‌های دفاعی " قانون کنترل بودجه , و نه از پنج سال گذشته که تحت قطعنامه ‌های مداوم فعالیت می‌کنند , به هدر رفته‌است . "
ورزش امسال , یکی از عوامل تمرکز بر تهدیدها از سراسر جهان , به طور گسترده بر روی عملیات زیر زمینی تمرکز خواهد کرد و شامل کار در محیط‌های آلوده شیمیایی است که ممکن است در کره‌شمالی وجود داشته باشد . همچنین در عملیات ویژه فرماندهی عملیات مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی نیز به خانه خواهد آمد .
مقامات نظامی بدون ارائه جزئیات , بدون ارائه جزئیات , به دلیل حساسیت عملیاتی , گفتند که فراتر از یک قوچ برنز , تمرین‌های ویژه عملیات ویژه در ایالات‌متحده , از جمله آن‌هایی که دارای سناریوهایی برای گرفتن سلاح‌های هسته‌ای نا امن هستند و یا انجام یک چترباز پنهانی , چندین ماه است که احتمال وقوع احتمالی کره‌شمالی را منعکس می‌کنند .
در میان تنش‌های فزاینده پیونگ یانگ و جت‌های جنگنده کره‌جنوبی که اغلب باعث خشم کره‌شمالی می‌شوند , بمب‌افکن‌های نیروی هوایی از گوام به طور منظم بر فراز شبه‌جزیره کره دیده شده‌اند . انتظار می‌رود که بمب گذاران بی نظیری مستقر در لوئیزیانا انتظار داشته باشند که در اواخر این ماه در گوام باقی بمانند و به قدرت شلیک هوایی طولانی‌مدت افزوده شود .
مقامات پنتاگون هفته گذشته گفتند که سه بمب‌گذار انتحاری و خدمه آن‌ها وارد گوام از پایگاه خود در میسوری شدند .
اما بر خلاف بسیج عمومی نیروها در جریان جنگ خلیج‌فارس و جنگ عراق و عراق , که به دنبال فشار صدام‌حسین به عراق در یک نشست دیپلماتیک بود, پنتاگون به دنبال آن است تا از تهیه تمام تدارکات برای ترس اینکه ناخواسته پاسخ کیم , رهبر کره‌شمالی را تحریک کند , اجتناب کند .
چو چانگ - گل , وزیر اتحاد کره‌جنوبی , چپ , و همتای کره‌شمالی او , ri , روز سه‌شنبه .
اعتبار
از طریق اسوشیتد پرس
تصویر
چو چانگ - گل , وزیر اتحاد کره‌جنوبی , چپ , و همتای کره‌شمالی او , ri پسر , از طریق اسوشیتد پرس
هفته گذشته , دیپلمات‌ها از کره‌شمالی و کره‌جنوبی برای اولین بار در دو سال در یک نشانه از تنش‌ها , دیدار کردند . روز سه‌شنبه , کانادا و ایالات‌متحده میزبان نشستی در ونکوور , بریتیش کلمبیا از وزرای خارجه کشورهایی خواهند بود که از تلاش حمایت‌شده از سوی سازمان ملل برای مقابله با نیروهای کره‌شمالی پس از حمله به کره‌جنوبی حمایت کردند . وزرا به دنبال پیشبرد ابتکار دیپلماتیک توسط وزیر دولت رکس w هستند. سلام .
این یک تعادل است که رهبران ارشد و فرماندهان ارشد در تلاش هستند تا نشان دهند که ارتش از یک سو آماده رویارویی با هر گونه چالشی است که کره‌شمالی نشان می‌دهد , حتی زمانی که آن‌ها اقدامات دیپلماتیک را برای حل این بحران به عهده گرفتند .
تبلیغات
در این ماه یک تبادل به خوبی نشان داد که پنتاگون در حال راه رفتن است , به عنوان یک ژنرال سه ستاره با تاکید بر دلاوری نظامی شاید کمی زیاده‌روی کرد و به آرامی او را به عقب هدایت کرد .
در طول جلسه توجیهی با خبرنگاران در کپیتول هیل , علامت سی . پرسیده شد که آیا نیروی هوایی آماده دفاع هوایی کره‌شمالی است یا خیر.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.