چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نام واضح

۲,۱۳۱ بازديد
برای the ، به همان اندازه واضح است : پادشاهی کهن مقدونیه ، محدوده وسیعی از کشور را احاطه کرده‌است . این نامی است که آن‌ها همیشه خودشان نامیده می‌شوند .
میلان Bosh*******ki ، استاد موسسه تاریخ ملی در اسکوپیه ، گفت که برای درک اختلاف ، بهترین راه برای شروع دوره زمانی بود که عثمانی‌ها این قلمرو را تا حدود ۵۰۰ سال تا نیمه قرن بیستم حکومت کردند .
در حالی که در حال تحقیق درباره کتابی در مورد تاریخ نام مقدونیه است ، او سندی را پیدا کرد که با ۱۹۰۲ آشنا شد و استفاده از اصطلاح مقدونی را ممنوع کرد . در آن زمان ، حاکمان عثمانی با ملی‌گراها در حال جنگ بودند و آن‌ها نگران بودند که این نام به شورشیان یک حس هویت بدهد .
Editors
طلوع آفتاب طلایی
Ranchers زن غرب آمریکا هستند.
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
advertisement
او گفت : " این داستانی است که خودش تکرار می‌کند ، اما اگر یک بمب اتم این مکان را تخریب کند ، ما هنوز Macedonians نام خواهیم داشت ."
امیل Slamkov ، an ، در محل حفاری در Gevgelija ، مقدونیه . یافته‌های او توسط دولت برای حمایت از ادعایش برای این نام مورد استفاده قرار گرفته‌است .
اعتبار
A******* Stiller برای نیویورک‌تایمز
تصویر
امیل Slamkov ، an ، در محل حفاری در Gevgelija ، مقدونیه . این کشفیات توسط دولت برای حمایت از ادعای the itA******* برای نیویورک‌تایمز مورد استفاده قرار گرفته‌است .
اولین جنگ‌های بالکان در سال ۱۹۱۳ به پایان رسید و مقدونیه با سه گروه درگیر جنگ - یونان ، صربستان و بلغارستان تقسیم شد .
منطقه صربی بعدها به یوگسلاوی سابق جذب شد . اما حتی پس از آن استاد گفت که در امتیازی به یونانیان ، کتاب‌های درسی تقریبا ً همه بحث‌ها در مورد پادشاهی کهن مقدونی را کنار گذاشته بودند.
خون بد در طول جنگ داخلی یونان رشد یافت ، در حالی که Macedonians که به زبان اسلاوی سخن می‌گفتند از کمونیست‌ها یونانی طرفداری می‌کردند. در سال ۱۹۴۸ ، پس از آنکه آن‌ها شکست خوردند ، بسیاری از آن‌ها از شمال یونان اخراج شدند .
برخی از یونانی‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند که اگر این کشور به خود مقدونیه زنگ بزند ، خانواده‌های کسانی که اخراج می‌شوند به دنبال جبران خسارت خواهند بود.
پس از اینکه مقدونیه در سال ۱۹۹۱ پس از فروپاشی یوگسلاوی به یک جمهوری مستقل تبدیل شد ، یونانی‌ها بلافاصله با به رسمیت شناختن کشور جدید مخالفت کردند .
advertisement
در سال ۱۹۹۵ ، هنگامی که کشور موافقت کرد که به طور موقت خود را جمهوری یوگسلاوی سابق اعلام کند ، توافقی حاصل شد . همچنین قانون اساسی را تغییر داد تا مشخص شود که هیچ جاه‌طلبی ارضی ندارد .
یافته‌های باستان‌شناسی در موزه in .
اعتبار
A******* Stiller برای نیویورک‌تایمز
تصویر
یافته‌های باستان‌شناسی در موزه in itA******* برای نیویورک‌تایمز
با این حال ، یونانی‌ها از این تغییرات راضی نیستند .
سیاستمداران در یونان هنوز به طور انحصاری با مخفف آن ، FYROM ، یا شهر پایتخت ، اسکوپیه ، به این کشور اشاره می‌کنند .
در ماه‌های اخیر ، با یک دولت مرکزی جدید در مقدونیه ، روابط بین دو کشور بهبود یافته‌است . برای اولین بار در یک دهه ، خوش بینی محتاطانه وجود دارد .
the Zaev ، نخست‌وزیر مقدونیه ، در مصاحبه‌ای که اخیرا ً با یک ایستگاه رادیویی در اتریش برگزار شد ، گفت : " من بر این باورم که ما قادر خواهیم بود مذاکرات موفقیت‌آمیز ناتو در ماه جولای را به پایان برسانیم. "
اما صحبت مجدد درباره یک معامله ممکن باعث جرقه زدن اعتراضات در میان یونانی‌ها شده‌است که روایت خود را در مورد تاریخ این نام دارند .
دیپلمات‌های غربی همچنین می‌گویند که مخالفت با یک فعالیت اطلاعات دروغ تهاجمی توسط روسیه تشدید شده‌است ، که نمی‌خواهد شاهد گسترش ناتو باشد ، و آن‌ها بر این باورند که کرملین در تلاش است تا قرارداد را از بین ببرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.