پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

وزیر الکسیس

۲,۰۷۵ بازديد
به عنوان مثال ، نخست‌وزیر الکسیس Tsipras از یونان اخیرا ً در مصاحبه‌ای گفت که در دوران باستان کشوری به نام مقدونیه وجود نداشت .
به گفته یک دیپلمات غربی ، با توجه به یک دیپلمات غربی ، به نظر او هیچ کشوری به نام مقدونیه وجود نداشته است ، که یک نظر نادرست و far است .
تبلیغ
وزیر امور خارجه مقدونیه ، نیکولا Dimitrov ، در مصاحبه‌ای در دفتر خود در اسکوپیه گفت : " منطقی است که در مورد این مساله منطقی باشیم . این مساله‌ای است که من باید هر روز حتی برای خودم مبارزه کنم ."
او گفت : اما این مساله بزرگ‌تر از سیاست لحظه است .
او با اشاره به تمایل خود برای شرکت بخشی از ناتو و اتحادیه اروپا گفت : " مقدونیه در اتاق انتظار قفل شده‌است . من فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم ما یک نسل را بخاطر این مساله از دست داده‌ایم ."
تصحیح : ۲۱ مارس ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله سال نادرست را اعلام کرد که در آن مقدونیه موافقت کرد که به طور موقت خود را جمهوری یوگسلاوی سابق جمهوری مقدونیه می‌نامند . این سازش در سال ۱۹۹۵ به پایان رسید ، نه سال ۱۹۹۳ .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
او در حالی که در میان خرابه‌های یکی از مهم‌ترین مکان‌های حفاری کشور ، چند مایل دورتر از مرز یونان ایستاده بود ، در آنجا گنجینه‌ای از سکه‌ها پیدا کرد که بر روی چهره اسکندر بزرگ نقش بسته بودند ، او گفت که مانند آثار موجود در زمین ، برخی چیزها دقیقا ً همان چیزی هستند که هستند .
وی گفت : " هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید که خود را در خانه خود صدا کنید ."
ریشه‌های این اختلاف نام به همان اندازه به هم پیچیده است که جواهرات گرانبها را که این منطقه به آن معروف است ، به هم متصل می‌کند .
اعتراضی در آتن در ماه فوریه علیه یک مصالحه یونانی بالقوه در نزاع با مقدونیه همسایه بر سر نام کشور .
اعتبار
Petros Giannakouris / آسوشییتدپرس پرس
تصویر
تظاهرات در آتن در ماه فوریه علیه یک سازش بزرگ یونانی در نزاع با مقدونیه همسایه به نام of itPetros Giannakouris / Associated پرس
برای برخی ، آن به قرن چهارم قبل از میلاد باز می‌گردد ، در حالی که فیلیپ دوم و پسرش الکساندر بزرگ بسیاری از جهان شناخته‌شده را فتح کردند، پادشاهی که از مدیترانه تا هند کشیده شده‌بود را تاسیس کردند .
هر دو دولت مدعی این تاریخ بودند . برای یونانیان ، واضح است : فیلیپ و الکساندر به دنیا آمده‌اند و بر پایه آنچه در حال حاضر یونان است قرار دارند .
برای آرام کردن یونان ، the قانون اساسی خود را تغییر دادند ، پرچم خود را تغییر دادند - از شر آفتاب Vergina رهایی یافتند - و نام خود را یک‌بار به سمت سازمان ملل متحد تغییر دادند : جمهوری یوگسلاوی سابق مقدونیه .
حتی آقای Slamkov ، که به شدت به میراث خود افتخار می‌کند، مایل به یافتن سازش بیشتر است . تا یه لحظه .
او اهمیتی نمی‌دهد که سیاستمداران از چه نامی برای استفاده در خارج از کشور استفاده می‌کنند - تا زمانی که شامل کلمه مقدونیه می‌شود .
او درباره دولت ائتلافی آقای Tsipras گفت : " آن‌ها برای مذاکره برای یک تغییر نام انتخاب نشدند .
advertisement
وی گفت که قراردادی از جمله مقدونیه برای همسایه یونان " خیانت ملی " و " تحریف تاریخ " خواهد بود .
وی پیش‌بینی کرد که " یک جرقه در بشکه باروت بالکان نیز وجود خواهد داشت ."
در مورد آقای Boutaris ، شهردار تسالونیکی ، او روز جمعه گفت که او " کاملا بی‌تفاوت " به اتهامات منتقدان خود است ، که او او را " نادان " و قربانیان " سو استفاده سیاسی " از اختلاف نام در طول چند دهه گذشته توصیف کرد .
او درباره Macedonians گفت : " آن‌ها اسم ما را می‌دزدند ، ما کسانی هستیم که از آن‌ها می‌خواهیم آن‌ها را تغییر دهند ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.