جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ژنرال میلی

۲,۰۹۲ بازديد
ژنرال Milley که در ماه اکتبر در جلسه سالانه انجمن ارتش آمریکا صحبت می‌کرد ، پیونگ یانگ را بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت ملی آمریکا خواند و گفت که افسران ارتش که واحدهای عملیاتی را هدایت می‌کنند باید برای مقابله با این تهدید آماده شوند .
دگرگونی‌های سیگماتروفیک به تهدید روسیه و چین ، نه تروریسم
جیم mattis ، وزیر دفاع ، روز جمعه در مدرسه بین‌المللی مطالعات بین‌المللی جانز هاپکینز در واشنگتن صحبت کرد .
اعتبار
Jacquelyn مارتین / آسوشیتد پرس
تصویر
وزیر دفاع ، جیم mattis ، روز جمعه در مدرسه مطالعات بین‌المللی پیشرفته در Washington.Cred itCreditJacquelyn مارتین / Associated صحبت کرد .
نوشته هلن کوپر
۱۹ ژانویه ۲۰۱۸
واشنگتن - جیم mattis ، وزیر دفاع ، روز جمعه گفت که ایالات‌متحده در حال تغییر اولویت خود برای مقابله با تروریسم چینی و روس پس از تقریبا ً دو دهه تمرکز بر مبارزه با تروریسم است .
این استراتژی جدید انعکاس یافته بر روی کاغذ است، اگر نه با لحن - طرح امنیت ملی ماه گذشته که در آن رئیس‌جمهور ترامپ تهدید به افزایش تهدیدات علیه ایالات‌متحده و چین ، و همچنین از آنچه که به عنوان دولت‌های سرکش مانند کره‌شمالی و ایران توصیف شد ، ارائه داد .
اما در جایی که آقای ترامپ در مراسم پرده‌برداری از استراتژی امنیت ملی خود ، با اشاره به ساختن دیواری در امتداد مرز جنوبی با مکزیک ، با اشاره به ایجاد یک دیوار در امتداد مرز جنوبی با مکزیک ، مسیر هوشیار تری را با چسبیدن به چارچوب فکری سنتی که با اصول سیاست خارجی ادارات گذشته همراه بوده‌است ، به دست آورد .
آقای mattis که از وینستون چرچیل اله‌ام گرفته بود گفت که تنها چیزی که سخت‌تر از مبارزه با هم پیمانان است ، بدون آن‌ها در حال مبارزه است ، آقای mattis گفت که ایالات‌متحده باید متحد خود را با قدرت‌های دیگری تقویت کند.
advertisement
آقای mattis در سخنرانی خود در مدرسه پیشرفته مطالعات بین‌المللی جانز هاپکینز گفت : " تاریخ ثابت می‌کند که ملت‌ها با هم متحد شده‌اند و با هم هم‌کاری می‌کنند و از طریق دوستانی که سهم عادلانه خود را حمل می‌کنند به ما اجازه می‌دهد تا بیش‌ترین قدرت ممکن را به دست آوریم ."
او گفت : " برخلاف آقای ترامپ که گفت روسیه و چین " به دنبال به چالش کشیدن نفوذ آمریکا ، ارزش‌ها و ثروت " بدون اشاره به دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ هستند ، به نظر می‌رسد که هدف مستقیمی از تجربه آمریکا در دموکراسی است : اگر ما را به چالش بکشیم ، این طولانی‌ترین و بدترین روز شما خواهد بود ."
دولت ترامپ در تلاش برای تغییر تاکید نظامی به روسیه و چین پس از سال‌ها مبارزه با تروریسم ، بسیاری از اظهارات مشابهی را که توسط دولت اوباما تهیه‌شده و پس از سال‌ها جنگ در عراق به دنبال محور تبدیل به آسیا می‌گردد ، بازگو می‌کند . اما ظهور دولت اسلامی که به عنوان خلیفه در عراق و سوریه اعلام شد ، در آخرین سال‌های ریاست‌جمهوری اوباما در سخنرانی محور آسیا توقف کرد .
اکنون یک دولت جدید به دنبال ترک مبارزه با تروریسم است . آقای mattis افزایش بی‌ثباتی جهانی و عدم اطمینان را با رقابت شدید قدرت بین ملت‌ها یک‌بار دیگر توصیف کرد و گفت که شکست خلافت فیزیکی دولت اسلامی در عراق و سوریه .
آقای mattis گفت : " ما به پی‌گیری کمپین علیه تروریست‌ها ادامه خواهیم داد ، اما رقابت شدید قدرت - نه تروریسم - اکنون تمرکز اصلی امنیت ملی ایالات‌متحده است ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.