شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

یبلا

۲,۱۶۸ بازديد
بررسی : " چگونه همه چیز جنگ شد و ارتش همه چیز شد " .
رزا بروکس
اعتبار
ادامه جدول
تصویر
رو زا نگار
توسط جنیفر ارشد
ای .
" روزا " , یکی از مشاوران نظامی تازه منصوب‌شده پنتاگون , گفت و گو با سامانتا پاور , و سپس در ستاد امنیت ملی داشت . خانم بروکز تردیدهای جدی درباره زندانی کردن زندانیان در بازداشت نامحدود در خلیج گوانتانامو داشت . این رشته حقوق بشر و حقوق بین‌الملل بود . با این حال همکاران تازه‌اش به او شنوایی مناسب نمی‌دهند .
صاحب قدرت پاسخ داد که تجربه مشابهی در کاخ سفید دارد . او در مورد اینکه چطور همه چیز جنگ شد و ارتش همه چیز شد : داستان‌هایی از پنتاگون . واقعا ً. پیش از انتخابات , این مرد " - باراک اوباما " , به این معنی بود که " دوست من بود , اما الان می‌توانم بدون اینکه شش لایه از حرکات خود را از بین ببرم , حتی یک دقیقه هم به او برسم . "
در بهترین حالت , " چگونه همه چیز به جنگ تبدیل شد و ارتش همه چیز شد " یک کار دینامیک بود که با جزییاتی مانند این یکی قطع می‌شد . اما شیرین بروکز جاه‌طلبی بیشتری دارد : او می‌خواهد بداند که چه اتفاقی برای جامعه‌ای می‌افتد که تمایزهای مرسوم بین جنگ و صلح از بین برود. از آن زمان به بعد , ایالت متحده در حال جنگ با دشمنان بدون تابعیت و بدون تابعیت بوده‌است . اگر بروکس مایل است بداند , آیا موسسات و سیستم‌های حقوقی ما سازگار می‌شوند ?
او می‌نویسد : " به عنوان مرزه‌ای اطراف جنگ و رشد نظامی , همه ما به قیمت می‌پردازیم ? "
تبلیغات
این سوال جدیدی نیست . اما شیرین بروکز , استاد مرکز حقوق دانشگاه جرج تاون و ستون نویس مجله سیاست خارجی , در موقعیتی شایسته برای پاسخ به آن قرار دارد . در طول زمان , مشاور وزیر دفاع , " مایکل بروکس " , مشاور وزیر دفاع , در جایی بود که اتفاق می‌افتد . یا اتاق مجاور , به هر حال .
هنگامی که کتاب بروکس به عنوان " داستان‌های از پنتاگون " زندگی می‌کند , لذت می‌برد . نویسنده یک راهنمای می‌دانی و قوم نگار زیرک است , با صداقت و صداقت درباره اداره دفاع , که اغلب خارجی‌ها را گیج می‌کند .
مشاهدات او درباره شکاف فرهنگی بین غیرنظامیان دولتی و ارتش بسیار آشکار است . او در حال دریافت یک تماس تلفنی از یکی از اعضای کمیته امنیت ملی کاخ سفید است و از پنتاگون خواسته‌است که بدون سرنشین برای نظارت بر بحران حقوق بشر در قرقیزستان در دسترس باشد . او پاسخ داد که ارتش تمایل دارد این تصمیمات را به آرامی و محتاطانه اتخاذ کند و به اطلاعات بیشتری نیاز دارد : بدون سرنشین از کجا می‌آید ? کدام ظرف پول برای آن پول می‌دهد ? چه کسی از فضای هوایی اش استفاده می‌کند ?
تماس‌گیرنده از کاخ سفید دیر باور بود . او به او گفت : " ما مانند یک هواپیمای بدون سرنشین صحبت می‌کنیم . " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " "
انتخاب ویراستاران
چگونه شهرها با جریمه کردن فقرا پول می‌گیرند
حومه شهر را فراموش کنید ,
خودکشی , قتل, و خانواده‌اش
تبلیغات
او توضیح داد که زنجیره فرماندهی در ارتش این طور کار نمی‌کند .
همان طور که روشن است , بررسی نفرتی است که ارتش با گسترش نقش خود , با فرض مسئولیت همه پروژه‌های نامحتمل , ایجاد کرده‌است . پنتاگون در تلاش خود برای سرکوب نسل‌های آینده تروریست‌ها , کنسرت‌های صلح را در آفریقا برگزار کرد , توپ‌های فوتبال با شعارهای ضد افراطی در عراق توزیع کرد , قضات در افغانستان را آموزش داد - هر چیزی برای ثبات در کشورهای بی‌ثبات . پرسنل بخش دولتی و امدادگران - مردمی که معمولا ً به چنین اقداماتی متهم می‌شوند - را هدایت می‌کند .
اعتبار
پاتریشیا دیوار / نیویورک‌تایمز :


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.