چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

رهبران نظامی

۲,۱۴۵ بازديد
اگرچه بسیاری از رهبران این گروه کشته شده‌اند ، ابوبکر البغدادی رهبر این گروه و چند نفر از نمایندگان ارشد او ، باور دارند که زنده هستند .
اما در حال فروپاشی دولت ، استخدام و تنها یک قطره از اعضای جدید معتقدند که هنوز در حال رفتن به منطقه از خارج از کشور ، پایین از هزاران نفری است که قبلا ً وارد قلمروی آن‌ها شده بودند .
در عین حال ، حملات در برخی از مکان‌های بحرانی مانند عراق کاهش‌یافته است . این به این معنا نیست که این گروه هنوز در آنجا باقی نمی‌ماند . براساس یک مجموعه داده ، در طی چند ماه پس از اعلام پیروزی حیدر al نخست‌وزیر در عراق و شام ، این گروه بیش از ۱۲۰۰ حمله را در عراق انجام داد .
همچنین ، یاران این گروه در سراسر جهان ، از جمله ماه گذشته در یکی از بازارهای کریسمس اروپا ، در استراسبورگ ، فرانسه ، که در آن یک مرد مسلح که تعهد وفاداری به عراق را رها کرده بود، پنج نفر را کشته و در مسیری در کوه‌های اطلس مراکش که گروهی از مردانی که تعهدی را ثبت کرده بودند ، دو گردشگر اسکاندیناوی را به قتل رسانده بودند ، به قتل ادامه می‌دهند .
Editors
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
سوسک ببر پیرایشگر ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد .
" صاحب خود " ( Self Jets) - در انتظار "ویل Tailgate " ( Will Will )
تبلیغ
با حمله به رستوران سوری ، جهان دوباره به یاد توانایی این گروه برای انجام حملات مرگبار افتاد .
یادبودی در بازار کریسمس در استراسبورگ ، فرانسه ، در ماه دسامبر ، جایی که مرد مسلحی که تعهد وفاداری به دولت اسلامی را ترک کرده بود، پنج نفر را کشت .
اعتبار
توماس Lohnes / گتی ایماژ
تصویر
برخلاف اسلاف خود ، آقای Xi قبل از ترفیع او در ارتش تجربه‌ای در ارتش داشت . او از طرف حزب به عنوان دستیار وزیر دفاع به مدت چندین سال در سال ۱۹۷۹ ، زمانی که چین از جنگ کوتاه اما مصیبت‌بار با ویتنام خشمگین شد ، شروع به کار کرد .
او بارها از واحدهای نظامی بازدید کرده‌است تا شانه را با سربازان مالش دهند و ارتش را وادار به پذیرفتن تغییر کنند در حالی که از آن به عنوان مقر قدرت حزب ستایش می‌کنند . در مشاجرات با ژاپن ، ویتنام و دیگر همسایگان بر سر ادعای دریایی رقیب ، آقای Xi اشاره کرده‌است که دولت او خواسته‌های خود را با زور بر می‌گرداند .
Che چان ، استادیار دانشگاه Lingnan در هنگ‌کنگ ، گفت : " آن‌ها می‌دانند که اگر آن‌ها باید هر جنگی را برنده شوند ، باید یک جنگ با فن‌آوری پیشرفته باشد .
او گفت که تلاش‌های دولت برای جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشتر از طریق حقوق بیشتر و شرایط بهتر به بالا بردن سطح آموزشی نیروهای تازه در سال‌های اخیر کمک کرده‌است . اما آقای Xi با چالش پرداخت برای بهبود بیشتر مواجه است ، چرا که اقتصاد با کندترین مسیر در یک ربع‌قرن ، گسترش می‌یابد .
پروفسور چان گفت : " آن‌ها برای پشتیبانی از استراتژی فن‌آوری پیشرفته خود ، باید توسعه اقتصادی مستمر داشته باشند . اما ما به زمان بیشتری برای قضاوت نیاز داریم ."
به جای فرستادن افسران و سربازان از رده خارج به نیروی کار غیر نظامی ، آقای Xi می‌تواند آن‌ها را به نیروهای امنیتی داخلی بویژه پلیس مسلح مردمی که در اوایل دهه ۱۹۸۰ از واحدهای سابق ارتش آزادی‌بخش خلق تاسیس شده‌بود ، جلب کند .
آقای Scobell ، کارشناس " RAND " ، گفت : " چیزی که ممکن است اتفاق بیافتد تنها یک ترمیم است . بخش عمده‌ای از آن ممکن است به نیروی شبه‌نظامی دیگری ، چه به عنوان ماموران مرزی یا عناصر پلیس مسلح مردم ، منتقل شود ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.