پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

شکست خورده

۲,۱۰۴ بازديد
او را شکست‌خورده می‌دانند، دولت اسلامی با تاکتیک‌ها به عقب برمی گردد .
روز شنبه ، هنگامی که سربازان بقایای Scott A را حمل می‌کردند ، رئیس‌جمهور ترامپ در پایگاه نیروی هوایی دوور مستقر شد . Wirtz که در یک بمب‌گذاری انتحاری در Manbij سوریه کشته شد .
اعتبار
داگ میلز / نیویورک‌تایمز
تصویر
روز شنبه ، هنگامی که سربازان بقایای Scott A را حمل می‌کردند ، رئیس‌جمهور ترامپ در پایگاه نیروی هوایی دوور مستقر شد . Wirtz ، که در یک بمب‌گذاری انتحاری در Manbij ، Syria.Cred itCreditDoug میلز / نیویورک‌تایمز کشته شد .
نویسنده : Rukmini Callimachi
بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۹
تروریست‌ها برای مدت سه سال گستره وسیعی از قلمرو در عراق و سوریه را کنترل کردند . آن‌ها دولت خودشان را اداره می‌کردند، ده‌ها میلیون دلار مالیات را جمع‌آوری می‌کردند و از درآمد حاصل برای تعمیر جاده‌ها ، صدور گواهی تولد ، حملات مالی و استخدام پیروان در سراسر جهان استفاده می‌کردند .
تنها ۱ درصد از آن قلمرو اکنون رفته‌است ، که کاخ سفید را بر آن داشته‌است تا دولت اسلامی را " نابود کند " ، " کاملا نابود " و " در درد نهایی خود " توصیف کند ، همانگونه که رئیس‌جمهور ترامپ زمانی که طرح‌هایی را برای بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از سوریه اعلام کرد ، باید درس‌های تاریخی اخیر را نادیده بگیرد .
این گروه قبلا ً در مقابل ، تنها برای اثبات غلط سیاستمداران و افزایش قوی‌تر از قبل اعلام شده‌است .
حمله هفته گذشته توسط یک بمب‌گذار انتحاری در بیرون یک رستوران shawarma در شهر سوری Manbij که حداقل ۱۵ نفر از جمله چهار آمریکایی را کشت ، یک نمونه از این است که این گروه هنوز یک تهدید جدی و جدی است .
advertisement
سث جی گفت : " مردم اشتباها ً فکر می‌کنند که وقتی شما قلمرو خود را از دست می‌دهید ، خطی است - که آن‌ها همچنان از دست خواهند داد . " جونز ، یکی از مشاوران ارشد مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی و مولف مطالعه اخیر این مرکز ، " قدرت سربازان " را ارزیابی می‌کند .
وی افزود : " وقتی شما قلمرو خود را از دست می‌دهید ، گروه‌های هوشمند به استراتژی و تاکتیک‌های چریکی از جمله ترورها ، حملات، حملات ، بمب‌گذاری‌ها ، و بمب‌گذاری‌ها حمله می‌کنند .
اعلامیه آقای ترامپ که در آن شام و شام خورده شد دومین بار است که این گروه اینگونه توصیف شده‌است .
یک دهه پیش ، گروهی که در آن زمان به عنوان دولت اسلامی عراق شناخته می‌شد چنان به سختی از بین رفت که مقامات تخمین زده بودند که این گروه در برابر ۷۰۰ جنگجوی خود قرار دارد . در طی یک دوره ۹۰ روزه ، نیروهای آمریکایی ۳۴ رهبر ارشد این گروه را دستگیر یا کشتند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
ابوبکر البغدادی رهبر یک گروه جهادی است که در سال ۲۰۱۴ توسط دولت اسلامی منتشر شد .
اعتبار
خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
از ویدیویی که در سال ۲۰۱۴ توسط دولت اسلامی منتشر شد که گمان می‌رود رهبر گروه جهادی ، ابوبکر al-Baghdadi.Cred itAgence فرانسه - گتی ایماژ )
امیر گروه تروریستی به طور خصوصی با نیروهای نظامی خود به طور خصوصی ابراز تاسف کرد که آن‌ها دیگر نمی‌توانند زمین را نگه دارند .
advertisement
به گفته خود این گروه از مدت زمانی که خروج سربازان آمریکایی از عراق در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید ، گفته می‌شود که " ما اکنون جایی نداریم که حتی یک ربع ساعت در آنجا بایستیم ."
اما پس از آن عقب‌نشینی ، این گروه به سرعت خود را بازسازی کرد و درست چهار سال بعد موفق شد منطقه‌ای به اندازه بریتانیا تصرف کند .
برآورده‌ای اخیر حاکی از آن است که دولت اسلامی بیش از ۲۰ تا ۳۰ برابر مبارزانی را دارد که آخرین بار باقی مانده‌اند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.