شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مدرسه رفتن

۲,۱۲۸ بازديد
دونالد ترامپ به مدرسه رفتن او در کتاب کمک می‌کند.
دونالد ترامپ در ماه گذشته در کارولینای جنوبی ، تحصیلات ، زندگی کاری ، ازدواج و کودکی را در مصاحبه‌های گسترده با مایکل دی آنتونیو برای بیوگرافی " هرگز کافی نیست " توصیف کرد .
نویسنده : مایکل Barbaro
۸ سپتامبر ۲۰۱۵
دونالد ج . ترامپ که در بسیاری از جنگ ویتنام به تعویق افتاد ، به نویسنده زندگینامه بعدی گفت که با این وجود " همیشه احساس می‌کرد که من در ارتش هستم " به دلیل تحصیلات او در یک مدرسه شبانه‌روزی نظامی .
آقای ترامپ گفت که تجربه او در آکادمی نظامی نیویورک ، دبیرستانی پر هزینه که والدینش او را برای اصلاح رفتار نامناسب به آنجا فرستاده بودند ، به او آموزش نظامی بیشتری نسبت به افراد زیادی داد که وارد ارتش شدند ."
این ادعا ممکن است باعث تعجب شود که آقای ترامپ که اکنون یک کاندیدای ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه است، هرگز در ارتش خدمت نکرده و سناتور جان مک کین از آریزونا را مورد تمسخر قرار داده و در طول جنگ ویتنام چندین سال است که در اسارت به سر می‌برد.
آقای ترامپ در ماه ژوئیه گفت : " او یک قهرمان جنگ نیست . او یک قهرمان جنگ است ، زیرا دستگیر شده‌است . من افرادی را دوست دارم که دستگیر نشده اند."
آقای ترامپ تحصیل ، زندگی کاری ، ازدواج و کودکی را در مصاحبه‌های گسترده با مایکل د آنتونیو ، برنده جایزه پولیتزر در Newsday توصیف کرد . زندگینامه آقای " آنتونیو " از آقای ترامپ ، " هرگز کافی نیست : دونالد ترامپ و پی‌گیری موفقیت " ، در روز ۲۲ سپتامبر منتشر خواهد شد .
در این کتاب ، آقای ترامپ به عنوان مردی ظاهر می‌شود که تا حد زیادی از دوران کودکی خود در محله مرفه Queens در جامائیکا که در آن یک پدر ، فرد ترامپ ، او را در زمینه خود ترفیع داده و یک عمر مبارزه را تشویق کرده‌است ، تغییر نکرده است. آقای ترامپ ، یک توسعه دهنده املاک و مستغلات ، به پسرش توصیه کرد که " یک قاتل باشد " و به او گفت : " شما شاه هستید ."
آقای ترامپ به طور جالبی به آقای " آنتونیو " گفت : " وقتی من در کلاس اول به خودم نگاه می‌کنم و حالا به خودم نگاه می‌کنم ، اساسا ً همان است ."
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
آقای ترامپ در سال ۱۹۸۸ با یک هلیکوپتر Sikorsky در منهتن کار می‌کند . با وجود سبک زندگی پر زرق و برق‌دار او ، زندگینامه نویسی پیدا شده‌است ، او generosity.Cred itWilbur Funches / Associated را نمایش داده‌است .
او گفت : " خلق و خوی متفاوت نیست . "
مشغولیت آقای ترامپ با برنده شدن - در هر چیزی و همه چیز ، بزرگ یا کوچک - بر جوانی او چیره شد . استادش در آکادمی نظامی نیویورک ، تئودور Dobias ، حتی در آن زمان به آقای ترامپ لقب " a " داد .
هنگامی که همکلاسی‌های دبیرستان آقای ترامپ برای رژه روز کریستوف کلمب در شهر نیویورک تظاهرات کردند ، انتظار آن را داشتند که گروهی از دختران کاتولیک رومی را که جلوی آن‌ها قرار گرفته بودند پیدا کنند . آقای ترامپ اعلام کرد که از این مشکل مراقبت خواهد کرد . آقای Dobias گفت که پس از چند دقیقه پس از مذاکره با یک معامله ترامپ ، دانشجویان در مقابل رژه قرار گرفتند .
او گفت : " آقای ترامپ فقط می‌خواست در همه چیز اول باشد ، و می‌خواست مردم بدانند که او اول است ".
انتشارات سنت مارتین یک کپی از کتاب را به نیویورک‌تایمز داد و آقای " آنتونیو " قسمت‌هایی از مصاحبه‌های خود با آقای ترامپ را ارایه داد . نویسنده بیش از شش ساعت با آقای ترامپ مصاحبه کرده‌است . پس از اینکه آقای ترامپ فهمید که آقای " آنتونیو " با دشمن دیرینه ترامپ صحبت کرده‌است ، این نشست‌ها به طور ناگهانی پایان یافت .
دکتر Maples ، همسر دومش گفت : " زندگی نامه ارزیابی‌های صادقانه و گاهی ناخوشایند از آقای ترامپ را توسط همکاران ، دوستان ، دشمنان ، و اغلب entertainingly ، همسران سابقش ارائه می‌دهد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.