شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نامزد ریاست

۲,۱۱۴ بازديد
برای حداقل هفت چرخه انتخابات ریاست‌جمهوری ، نامزدهای هر دو طرف به دنبال استفاده از سربازان قدیمی ، رهبران نظامی و خود ارتش هستند تا اعتبار خود را به عنوان فرماندهان بالقوه در نظر بگیرند . در سال ۱۹۹۲ ، بیل کلینتون موافقت ژنرال ویلیام کرو ، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش را دریافت کرد . هر چرخه انتخابات ، استفاده از کهنه سربازان به عنوان لوازم صحنه ، یا مهاجمان مفید ، مانند در سال ۲۰۰۴ با استقرار سربازان قدیمی قایق سویفت برای حمله به جان کری را افزایش داده‌است . تا حدودی ، این politicization نظامی به سمت ریاست اداره می‌شود و روسای هر گروه به دقت از مخاطبان نظامی و یا تصاویر برای چارچوب سیاسی یا فعالیت‌های سیاسی استفاده می‌کنند .
اما تفاوت بین دادن سخنرانی در افغانستان در مقابل یک مخاطب نظامی و آنچه که آقای ترامپ در طول اولین سال در دفتر خود انجام داده‌است وجود دارد . او بیشتر ژنرال‌های بازنشسته و بازنشسته را منصوب کرده‌است تا به عنوان گماشتگان سیاسی در خاطره اخیر خدمت کند . در سخنرانی عمومی اندکی پس از مراسم افتتاحیه ، آقای ترامپ پیش از اعلام حضور افسران اطلاعاتی در دفتر مرکزی C.I.A. ، یک حمله شدید به مطبوعات را ایراد کرد .
هفت روز بعد ، آقای ترامپ از تالار قهرمانان پنتاگون ، با وزیر دفاع جیم mattis که کنار ایستاده بود تا ممنوعیت سفر بحث‌برانگیز خود را امضا کند ، استفاده کرد . فوریه گذشته ، او پیش از گروهی از سربازان در پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا واقع در Fla ، حضور داشت . پایگاه ستاد ارتش برای عملیات‌های خاور میانه و عملیات‌های ویژه . در ماه ژوئیه سال گذشته ، آقای ترامپ با اشاره به بودجه خود به ملوانان گفت که " من اهمیتی نمی‌دهم که یک دست کوچک بگیرم ، پس آن سناتور را صدا کنم و مطمئن شوید که آن را می‌گیرید " و افزود : " و ضمنا ً شما می‌توانید آن سناتورها را صدا کنید تا مطمئن شوید که مراقبت‌های بهداشتی به دست می‌آورید ."
معاون رئیس‌جمهور مایک Pence ماه گذشته در سخنرانی قبل از نیروهای آمریکایی در آردن ، در مرز سوریه با سوریه ، حمله به دموکرات‌ها در میانه یک مبارزه بودجه‌ای که باعث تعطیلی کوتاه‌مدت دولت شد ، دنبال شد .
این رژه پیشنهادی آقای ترامپ با الگوی of ارتش متناسب است و استفاده از آن برای منافع سیاسی اش - نه برای ارتش و یا کشور .
اعضای سرویس ما کاره‌ای بهتری نسبت به راهپیمایی در واشنگتن دارند ، در زمانی که ما در سوریه ، عراق و افغانستان متعهد هستیم و با تنش‌های فزاینده روسیه و کره‌شمالی مواجه هستیم .
اما فراتر از هزینه‌ها و حواس‌پرتی یک رژه ، ما باید نسبت به اثرات مخرب بلند مدت خود در ارتش خود محتاط باشیم ، که باید به خدمت و دفاع از کشور خود پس از پایان ریاست‌جمهوری ترامپ ادامه دهد .
اخلاقیات حرفه‌ای و حرفه‌ای امروزه در قانون جنایی نظامی تدوین می‌شود که افسران را از بدرفتاری با مقامات سیاسی و مقررات منع می‌کند که اعضای خدمات را از اغلب فعالیت‌های سیاسی منع می‌کند .
Editors
" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.
عقب‌نشینی رئیس‌جمهور ترامپ بر محیط‌زیست بر جوامع در سراسر آمریکا تاثیر گذار است .
هر ساختمان در هر بلوک : Time Time از دهه ۱۹۳۰ نیویورک
همانطور که این اتفاق رخ داد ، اخلاق نظامی حرفه‌ای سیاسی در صفوف مقدم ارتش ریشه گرفت . ژنرال جرج سی . (مارشال ) این اخلاقیات را اعلام می‌کند ، تا جایی که حتی رای ندهد ، ژنرال داگلاس مک آرتور برای flirtations مکرر خود با سیاست‌های داخلی که در نهایت منجر به سقوط وی شده‌است ، کناره‌گیری کرده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.