چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توهو

۲,۱۷۱ بازديد
وعده بریتانیا برای ضربه زدن به هدف هزینه‌های نظامی ناتو
نوشته استفن Castle
۸ ژوئیه ۲۰۱۵
لندن - پس از ماه‌ها فشار از سوی آمریکا ، بریتانیا در روز چهارشنبه متعهد شد تا به هدف هزینه‌های نظامی ناتو برای بقیه دهه ادامه دهد، چرا که دولت طرح‌های وسیع‌تر را برای هموار کردن مسیر به سمت تامین مالی سلامت عمومی تدوین کرده‌است .
این اطلاعیه به دنبال بحث‌های طولانی در داخل دولت بریتانیا و انتقاد از خارج آن است که بریتانیا در حال عقب‌نشینی از نقش جهانی خود در زمان افزایش چالش‌های امنیتی است .
اگرچه بریتانیا اکنون از رقم هدف ناتو برای مصارف نظامی ۲ درصد تولید ناخالص داخلی فراتر رفته‌است ، متخصصان پیش‌بینی کرده بودند که به دلیل کاهش هزینه‌های دولت در زیر آستانه سقوط خواهد کرد . اما در یک بیانیه بودجه در روز چهارشنبه ، جورج آزبورن ، صدراعظم خزانه ، قول داد که نه تنها در سال جاری ، بلکه در هر سال از این دهه ، به رقم ناتو ضربه بزند ."
آقای Osborne به قانونگذاران گفت : " ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این تعهد به درستی اندازه‌گیری شده‌است ، زیرا می‌دانیم در حالی که این تعهدات ارزان نیستند ، جایگزین بسیار گران‌تر هستند ."
تبلیغ
سفیر آمریکا در لندن ، متیو Barzun ، که در تویی‌تر نوشت که این تعهد " the انگلستان را به امنیت جهانی " ثابت کرده‌است ، از سفیر آمریکا در لندن استقبال شد .
رئیس‌جمهور اوباما مساله هزینه‌های ناتو با نخست‌وزیر دیوید کامرون در بخش خصوصی را مطرح کرد و ابراز نگرانی عمومی در مورد کاهش هزینه‌های نظامی در بریتانیا توسط ژنرال ریموند تی . Odierno ، رئیس ستاد ارتش ایالات‌متحده آمریکا.
همراه با فرانسه ، بریتانیا یکی از دو کشور اروپایی با قابلیت نظامی قابل‌توجه و یکی از معدود کشورهایی است که انتظارات خود را برآورده می‌کنند . اما دولت بریتانیا با اظهارات مبنی بر اینکه تاثیر جهانی آن در حال عقب‌نشینی است ، آزرده‌خاطر شده‌است . با گذشت سال‌ها کاهش هزینه‌های نظامی ، رای‌گیری پارلمانی در سال ۲۰۱۳ علیه حملات هوایی در سوریه و بحث ، پیش از برگزاری یک همه‌پرسی که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۷ برگزار شود ، در مورد خروج از اتحادیه اروپا .
از آنجا که بریتانیا پس از سقوط در سال ۲۰۰۸ ، پس از سقوط در سال ۲۰۰۸ ، به شدت آسیب‌دیده است ، هزینه‌های نظامی به شدت آسیب‌دیده است و ارتش انگلیس در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ تعداد نیروهای حرفه‌ای را تا حدود ۲۰ درصد تا سال ۲۰۲۰ به حدود ۸۲۰۰۰ نفر کاهش دهد. بحثی در مورد این موضوع وجود دارد که آیا بریتانیا می‌تواند بازدارنده هسته هسته‌ای خود را داشته باشد، اگر چه دولت متعهد به نگهداری و به روز رسانی آن است .
در ماه گذشته ، وزیر دفاع بریتانیا ، مایکل فالون ، گفت که انگلیسی‌ها افراد خوبی هستند " و افزود که هفت نفر از ۲۸ کشور ناتو حتی ۱ درصد را صرف این کار نمی‌کنند ؛ ۲۰ نفر از ۲۸ کشور ۱.۵ درصد را خرج نمی‌کنند ."
Editors
چگونه افغان‌ها پس از از دست دادن یک Limb ، زندگی خود را از دست داده‌اند
" بهترین سریال تلویزیونی " از زمان " The Sopranos "
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
تبلیغ
با این حال تا روز چهارشنبه ، وزرای بریتانیا از قول خود مبنی بر اینکه کشور آن‌ها به هدف ناتو حمله خواهد کرد ، امتناع کردند و ادعا کردند که برای اولین بار باید یک بررسی گسترده نظامی انجام دهند .
بیش از همه ، طرح‌های مالی مشخص‌شده در روز چهارشنبه باید تا سال‌های ۲۰۱۹ - ۲۰۱۹ را که یک سال بعد از آن انتظار می‌رفت ، به مازاد بودجه برساند . آقای Osborne ضمن کاهش شدید بودجه عمومی گفت که در هیچ سال کاهش شدیدی در طول دوره از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ وجود نخواهد داشت .
" همچنین ترافیک رادیویی دروغین را به شیوه‌ای تولید کرده‌است که قصد فریب دادن اطلاعات خارجی به نوع ورزش ، هدف ، رفتار و غیره را دارد ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.