شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

جاری

۲,۱۲۹ بازديد
برنامه بودجه نظامی ترامپ یک برنامه را از آن حذف می‌کند .
از Caitlin Talmadge
۶ مارس ۲۰۱۷
CreditCreditCourtney Menard
هفته گذشته ، رئیس‌جمهور ترامپ بار دیگر خواستار احیای ارتش ایالات‌متحده شد که مهم‌ترین آن‌ها افزایش ۱۰ درصدی بودجه دفاعی بود. چنین پیشنهاداتی برای گاز گرفتن سریع و توانا ساختن رئیس‌جمهور برای لذت بردن از انعکاس نور نیروهای مسلح که بیشتر از او محبوب‌تر خواهد بود ، می‌شوند . با این حال ، در غیاب یک استراتژی ملی منسجم ، افزایش دل‌خواه در بودجه دفاعی کمی برای امن‌تر کردن آمریکا کافی خواهد بود و می‌تواند دنیا را خطرناک‌تر کند .
شکی نیست که آمریکا با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است . وزارت دفاع در حال رسیدگی به چالش‌های واقعی و چالش‌های مدرن‌سازی است و افراد منطقی می‌توانند در مورد اینکه آیا افزایش بودجه مورد هدف یک درمان ضروری است ، مخالفت کنند . برخی متخصصان شاهد افزایش تهدیدات کره‌شمالی و روسیه هستند و خواستار افزایش قابلیت‌های جنگی زمینی آمریکا پس از نبرده‌ای طولانی‌مدت در افغانستان و عراق شده‌اند . دیگران خواستار افزایش بودجه برای نیروی دریایی شدند ، که قرار است هزینه یک زیردریایی موشک بالستیک جدید - ستون فقرات نیروی هسته‌ای آینده کشور را به دوش بکشد ، اگر چه این تلاش ممکن است کشتی‌سازی سنتی خدمات را تحت فشار قرار دهد .
در حالت ایده‌آل ، یک فرآیند بودجه دفاعی منسجم می‌تواند منعکس‌کننده این نوع بحث‌ها ، اولویت‌بندی برخی تهدیدات نسبت به دیگران و تعیین بهترین روش برای مبارزه با آن‌ها باشد . در دنیای واقعی ، بودجه دفاعی پیچیده ، سیاسی و سخت برای نزاع کردن حتی زمانی که ادارات ورودی تلاش می‌کنند بودجه خود را به یک دیدگاه مرتبط کنند ، دشوار و دشوار است . اما معمولا ً سعی می‌کنند .
برای مثال ، رئیس‌جمهور جان اف . وزیر دفاع کندی ، رابرت مک نامارا ، پیشنهاد کاهش بودجه نیروی هوایی را داد ، زیرا کندی قول داده بود که از رئیس‌جمهور دوایت دی . آیزنهاور بر روی قابلیت‌های هسته‌ای این سرویس تاکید دارد . به طور مشابه ، رئیس‌جمهور جورج دبلیو . اولین منشی دفاعی بوش ، دونالد رامسفلد ، تلاش‌های اولیه خود را برای تغییر شکل دادن بودجه " تحول " به منظور کاهش ساختار قدرت موروثی ، در حالی که سرمایه‌گذاری در فن‌آوری اطلاعات ، پنهان و تکنولوژی دقیق ، متمرکز بود، متمرکز کرد . نه رئیس‌جمهور دقیقا ً همان چیزی را که می‌خواست برداشت ، اما هر کدام تلاش زیادی کردند تا تغییرات پیشنهادی را به اولویت‌های استراتژیک پیوند دهند .
advertisement
درخواست ترامپ برای افزایش هزینه‌های نظامی حتی پوشش این رهنمود را ندارد . در عوض ، دولت مجموعه‌ای از شعارهای امنیت ملی ساده سرشار از تناقضات و شکاف‌ها را تحویل داده‌است .
به عنوان مثال دولت اسلامی در اولویت اصلی قرار دارد ، اما دولت از روش خود برای سوزن زدن به ایران خارج شده‌است که ممکن است در غیر این صورت متحد غیر رسمی آمریکا در آن مبارزه باشد . دولت در مورد رفتار تهدید کننده کره‌شمالی اظهار نگرانی می‌کند ، اما به جای محکم کردن رهبری آمریکا در آسیا و تقویت روابط با چین ، دولت مشارکت در شراکت ترنس آسیا را کنار گذاشته و در معاملات خود با پکن نامنظم بوده‌است . در اروپا ، حامیان دولت ادعا می‌کنند که ایالات‌متحده متعهد به ناتو است ، اما میل آزاردهنده رئیس‌جمهور برای رئیس‌جمهور ولادیمیر V . پوتین از روسیه و تحقیر پنهان حجاب برای متحدان قدیمی ، روابط فرامرزی را به بحران کشانده است .
اگر یک بودجه دفاعی بزرگ‌تر بتواند رهبری منطقی ریاست‌جمهوری را بخرد ، این مشکلات از بین نخواهند رفت . آنچه که یک بودجه دفاعی بزرگ‌تر در غیاب چنین رهبری خریداری خواهد شد هنوز مشخص نیست .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.