چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

دردوغم

۲,۲۹۶ بازديد
ارتش انتظار پول بیشتری را دارد , اگر تمام ترامپ به دنبال آن نباشد
رئیس‌جمهور ترامپ در روز پنج شنبه در نیوپورت نیوز , va . که در آن شرکت هواپیمایی جرالد آر . فورد تکمیل شده‌است .
اعتبار
استفان کرولی / نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس‌جمهور ترامپ در روز پنج شنبه در نیوپورت نیوز , va . که در آن شرکت هواپیمایی جرالد آر . فورد در نیویورک‌تایمز , نیویورک‌تایمز
نویسنده : کریستوفر درو
۳۱ مارس ۲۰۱۱
در طول دو هفته آینده , سرویس‌های نظامی تلاش خواهند کرد تا فهرست آرزوها را در مقابل مقامات ارشد دفاعی بدست آورند , به این امید که درخواست‌های آن‌ها برای سربازان , هواپیماها , کشتی‌ها و موشک‌ها در بودجه پنتاگون افزایش یابد .
مهم نیست که کنگره مبلغ کامل را تصویب کند . یا روشن نیست که آیا پنتاگون , که روسیه را بزرگ‌ترین تهدید تلقی می‌کند و رئیس‌جمهور جدید , که عمدتا ً بر شکست دولت اسلامی متمرکز است , بر سر اولویت‌ها توافق دارد .
این خدمات بر این باور هستند که ترامپ در نهایت مقدار زیادی از پول را به دست خواهد آورد تا آن‌ها بتوانند هر کاری را انجام دهند , مانند معکوس کردن اخیر تعداد سربازان و تفنگداران و شکستن آن‌ها بر سر اینکه چه تعداد جت و کشتی با فن‌آوری پیشرفته دارند .
اما هیچ تضمینی وجود ندارد و نبرد در طول سال آینده فدرال وحشی خواهد بود . دموکرات‌ها قول داده‌اند که طرح رئیس‌جمهور را از برنامه‌های داخلی منع کرده و آن را به ارتش منتقل کنند . تقریبا ً همه انتظار دارند که جنگ به مدت چند ماه ادامه داشته باشد .
تبلیغات
روز پنجشنبه , ترامپ به تنظیم مرحله کمک کرد و به یارد کشتی‌سازی در نیوپورت نیوز سفر کرد . برای یک پشت‌پرده شبیه فیلم , برای همه طرح‌های او برای ساخت نیروهای مسلح . در آشیانه آشیانه هواپیما , جرالد آر . ترامپ که امسال بزرگ‌ترین و قدرتمندترین دژ شناور کشور خواهد شد , گفت که نیروی دریایی و دیگر سرویس‌های نظامی باید رشد و مدرنیزه کنند . این کشتی ۱ تنی , که اولین گروه حمل و نقل با فن‌آوری پیشرفته است , پس از افزایش هزینه‌ها و سال‌ها تاخیر , حدود 1 / 4 میلیارد دلار هزینه دارد .
رئیس‌جمهور گفت : " ما این کار را برای نیروی دریایی برای برنامه‌ریزی آینده و در نتیجه کنترل هزینه‌ها و بهترین معاملات برای مالیات دهندگان آسان‌تر خواهیم کرد . " همان کشتی برای پول کم‌تر , همان کشتی برای پول کم‌تر , همان هواپیماها برای پول کم‌تر . "
ترامپ از برآورده‌ای هزینه برای نیروی هوایی جدید شکایت کرده‌است که یکی از هواپیماها توسط بوئینگ ساخته خواهد شد و او مدیران اجرایی را به لاکهید مارتین کشانده تا هزینه یک جنگنده مشترک f - ۲ را کم کند . این که آیا استراتژی مذاکره شخصی می‌تواند در طول گسترش خرید ارتش اعمال شود یا خیر .
دستیاران رئیس‌جمهور به این خدمات گفته بودند که خواسته خود را تا ماه مارس لغو کنند , و مقامات وزارت دفاع و مقامات کاخ سفید پیش از ارائه یک بودجه به کنگره , به احتمال زیاد , دچار شکست نهایی خواهند شد .
ترامپ در سخنرانی ماه سپتامبر گذشته شکایت داشت که رئیس‌جمهور باراک اوباما تعداد سربازان و تفنگداران دریایی را به شدت کاهش داده و پنتاگون به نیروهای عملیات ویژه و هواپیماهای مسلح برای شکار تروریست‌ها منتقل شده‌است . او همچنین شکایت داشت که نیروی دریایی کم‌تر از نیمی از کشتی‌ها را در زمان ریاست‌جمهوری ریگان داشته‌است .
او گفت که پس از آن ارتش باید سربازان را استخدام کند تا به منطقه بازگردد , و او از یک برنامه نیروی دریایی برای افزایش ناوگان خود از کشتی‌های باری مور حمایت می‌کند . این طرح خواستار آن است که نیروی دریایی نیروی دریایی بیشتری خریداری کند و ساخت سه زیردریایی حمله هسته‌ای را به جای دو زیردریایی آغاز کند .
اما ترامپ همچنین خواستار سیاست خارجی بیشتری شده‌است و گفته‌است که متحدان آمریکا باید بیشتر لایحه دفاع از خود را بردارند . و حتی اصول محوری استراتژی نظامی مورد تردید هستند . در عین حال , ترامپ توسط قانونگزاران از هر دو طرف برای پیوستن به روسیه مورد انتقاد قرار گرفته‌است . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.