جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دل ناله

۲,۱۶۲ بازديد
تحلیلگران همچنین زمان اقدام آقای پوتین را مهم می‌دانند ، که پس از تصویب تحریم‌های گسترده توسط کنگره اتخاذ شده‌اند ، اما قبل از این که آقای ترامپ آن‌ها را به قانون تبدیل کند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
الکساندر Baunov ، یک تحلیلگر در مرکز کارنگی مسکو ، در فیس بوک نوشت : " بلافاصله پس از اینکه کنگره به نفع تحریم‌های جدید رای داد ، اقدامات روسیه اعلام شد " ، اما قبل از اینکه ترامپ به نفع آن‌ها موافقت کند ، چنین به نظر می‌رسد که پاسخی به کنگره دارد و نه آقای ترامپ .
او گفت : " روسیه گزینه‌های اضافی برای فشار دادن به منافع آمریکا دارد ، بدون این که وارد جزئیات شود .
تعداد اهداف آمریکایی در داخل روسیه برای تلافی جویانه کرملین محدود است ، به خصوص اگر مسکو نگران آسیب به جو سرمایه‌گذاری یا سایر مشکلات اقتصادی باشد همان طور که از رکود اقتصادی بهبود یافته‌است .
با این حال ، خارج از مرزه‌ای آن ، موضوع متفاوتی است . مسکو ممکن است در شرق اوکراین و یا سوریه به دلیل انتظار روابط مطلوب با واشنگتن نشان داده باشد ، اما اکنون کرملین ممکن است به دنبال مکان‌هایی باشد که ایالات‌متحده را به چالش بکشد .
اگرچه هشدارهای اولیه در روسیه اعلام کردند که آقای پوتین به ۷۵۵ آمریکایی از کشور دستور داده بود، او در واقع دستور کاهش کلی کارکنان را داده بود . بخشی از این گیجی ناشی از این حقیقت بود که آقای پوتین از یک فعل روسی استفاده کرد که می‌تواند به معنی " بسته‌بندی کردن " هنگام اشاره به عمل او باشد .
روسیه در اعلام خبر اولیه روز جمعه گفت که کارکنان دیپلماتیک آمریکایی باید به ۴۵۵ تن از روس‌ها که در ماموریت‌های دیپلماتیک ایالات‌متحده استخدام شده‌اند تطبیق داده شوند . روسیه همچنین دو مجموعه دیپلماتیک ، یک انبار و یک منطقه روستایی که برای جشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت را توقیف کرد که در ماه دسامبر آن را در اختیار ایالات‌متحده قرار داد که گفته می‌شد برای جاسوسی به کار رفته‌است .
تحلیلگران خاطرنشان کردند که کاهش دیپلماتیک در میان ساده‌ترین اقدامات متقابل ممکن است . و در اعلام این خبر ، آقای پوتین به مناطقی اشاره کرد که در آن آمریکا می‌توانست هم‌کاری خود را ادامه داده یا گسترش دهد ، از جمله موشک‌های فضایی ، افزایش جنگ در سوریه و تاریخ طولانی پروژه‌های نفتی مشترک .
ولادیمیر Frolov ، یک تحلیلگر امور خارجه و یک ستون نویس ، گفت : " این کم‌ترین واکنشی است که روسیه می‌تواند با آن کنار بیاید .
با وجود اندازه فراگیر این کاهش ، دستور گرفته شد تا از اول سپتامبر اجرا شود ، به نظر می‌رسد که آقای پوتین به طور کامل ایده روابط بهتر با آقای ترامپ را رها نکرده است .
او گفت : " کاهش در ارتش انگلیس به این معنی است که پا اول ضعیف می‌شود ، در حالی که خروج احتمالی بریتانیا از اتحادیه اروپا به این معنی است که دومین پا ضعیف است و stools در یک پا می‌ایستند ."
کریستوفر میر ، سفیر سابق بریتانیا در واشنگتن ، بیشتر امیدوار است و شاهد یک چرخه در رابطه بریتانیا با ایالات‌متحده است ، که از سال ۱۹۴۵ تا کنون در سطح کاخ سفید و خیابان داونینگ ، نوسانات زیادی داشته‌است .
اقای مایر گفت : " من خوشحالم که در اوکراین مراقب بودیم ، چون در آنجا ما نمی‌توانستیم کاره‌ای زیادی انجام دهیم . آلمانی‌ها و فرانسوی‌ها به شدت فعال بوده‌اند و هیچ جایی ندارند ."
وی گفت : " بریتانیا عمیقا ً از این موضوع آگاه است که" به عنوان یکی از اعضای دائمی شورای امنیت باید از زمان به بعد عمل کنیم . و خرس روسی که در ساحل ما پرواز می‌کند ناتو را از کشته شدگان افزایش داده‌است و همچنین در هوشیاری انگلیس هم تاثیر خواهد گذاشت ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.