جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سلامتدار

۲,۱۳۴ بازديد
در وست پوینت , جنگ بالش سالانه برابر می‌شود.
نویسنده : دیو
ای .
برای نسل‌ها , دانشجویان سال اول آکادمی نظامی ایالات‌متحده پایان یک تابستان خسته‌کننده آموزش را با یک بالش شبانه بزرگ مشخص کرده‌اند که به عنوان راهی بی‌ضرر برای منفجر کردن بخار و ایجاد روحیه طبقاتی است .
اما امسال , جنگ در نقطه غربی , در حالی که بعضی از دانشجویان با اشیا سخت پر شده بودند خونین به نظر می‌رسید , فکر می‌کردند کلاه‌خود باشند , آن لب‌های منشعب شده , دست‌کم یک استخوان , شانه دررفته و دانشجویان را بی‌هوش کرده‌اند . این جنجال در آکادمی دولتی که در آن بسیاری از رهبران ارشد ارتش آموزش می‌بینند , باعث زخمی شدن دانشجویان افسری و زخمی شدن آن‌ها شده‌است .
در مصاحبه‌ها , دانشجویان افسری که از نام آن‌ها برای ترس از پیامدها در فرهنگ کاملا ً کنترل‌شده غرب استفاده نمی‌شدند , گفت که این نبرد یک پرچ مدار را با پای شکسته و شانه خالی در دیگران ترک کرده‌است . گفتند یک پرچ مدار بی‌هوش شده و به یک آمبولانس منتقل شده‌است و به مدرسه بازنگشته است . اما یکی از سخنگویان این آکادمی گفت که همه دانشجویان به وظیفه بازگشته اند .
هر چند که در مورد نزاع بر سر راه رسانه‌های اجتماعی صحبت کرده بود , غرب آن را تا پنج شنبه تایید نکرد .
تبلیغات
سرهنگ قذافی گفت که جنگ سالانه توسط دانشجویان سال اول به عنوان راهی برای ایجاد رفاقت پس از برنامه تابستانی سازماندهی می‌شود که آن‌ها را برای سختی‌های سال گذشته آماده می‌کند .
سرهنگ دنت گفت : " نظارت بر دانشجویان سال اول " اجازه می‌دهد که فعالیت روح در خارج از میل به افزایش روحیه کلاس رخ دهد " و افزود که آن‌هایی که " اقدامات تخفیف " برای جلوگیری از آسیب انجام داده‌اند از جمله نیاز به افسری برای کلاه ایمنی .
اما ویدیو نشان می‌دهد که بسیاری از دانشجویان کلاه ایمنی ندارند . دانشجویان افسری گفتند که حداقل چند مورد کلاه‌خود به سلاح تبدیل شده‌است .
سرهنگ قذافی گفت : " نقطه غربی آرزوی دانشجویان را برای ایجاد روح و حسرت جراحات دانشجویان ما تحسین می‌کند. " ما در حال انجام تحقیقات مناسب در مورد علل این آسیب‌ها هستیم . "
تاکنون هیچ افسری مجازات نشده است و آکادمی هیچ برنامه‌ای برای پایان دادن به سنت سالانه ندارد . سرهنگ قذافی گفت که فرماندهان در روز جمعه در دسترس نیستند .
انتخاب ویراستاران
بعد از بیش از دو دهه کار , یک انجیل عبری جدید برای رقابت با پادشاه جیمز
عقب‌نشینی رئیس‌جمهور از محیط‌زیست بر جوامع سراسر آمریکا تاثیر گذاشته‌است
مبارزه مداوم بر سه‌گانه اول سه‌گانه
تبلیغات
تصویری از جنگ که به صورت آنلاین منتشر شد , انبوهی از دانشجویان افسری را نشان داد که برخی از آن‌ها زرهی به تن داشتند و کلاه ایمنی به تن داشتند .
در حالی که دانشجویان سال اول به یک جوش بالش‌های سفید برخورد می‌کردند , او یکی دیگر را در نور ضعیف محو می‌کرد , نوره‌ای منتشر شده توسط ارتش از میان هوا پرواز می‌کردند و یک سواره‌نظام شتابان از سواران در گاری‌های لباس‌شویی به سرعت وارد می‌شدند . در یک نقطه , یک نارنجک دود منفجر شد .
عکس‌هایی که بعدها در توئیتر منتشر شد نشان داد که به عنوان دانشجوی سال اول با چهره‌های خونین و بالش‌های خون‌آلود , و حداقل یک نفر در یک آمبولانس است .
فردی که نامش ذکر نشده است , در نشست خبری وب سایت‌های ارتباط جمعی با " یاک - یاک " نوشته‌است . " من به قدری مغرور بودم که می‌توانستم گریه کنم . "
با ادامه جنگ , دانشجویان , دست‌کم دو تن از همکلاسی‌های خود را که ظاهرا ً نتوانسته بودند بلند شوند , دور هم جمع کردند . برخی دیگر به یک حوزه پزشکی رسیدند که در کنار این دعوا تنظیم شده‌بود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.