جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سپیدی

۲,۱۶۲ بازديد
ارتش اول تانک ، که عمدتا ً از نیروهایی تشکیل شده‌است که از واحدهای دیگر ، از جمله تقسیمات ویژه تانک و تانک در نزدیکی مسکو منتقل شده‌اند ، شجره‌نامه بسیاری دارد . این واحد در طول جنگ جهانی دوم در جبهه شرقی و در نهایت در برلین قبل از تبدیل شدن به بخشی از نیروی شوروی که آلمان را اشغال کرده بود، مبارزه کرد . در سال ۱۹۶۸ ، این شرکت در حمله به چکسلواکی ، برای درهم شکستن بهار پراگ شرکت کرد .
پس از پایان جنگ سرد ، این واحد قبل از منحل شدن در ۱۹۹۸ به اسمولنسک ، نزدیک مرز بلاروس ، عقب‌نشینی کرد . اما این مساله توسط آقای پوتین مجدداً ایجاد شد تا به ارتش روسیه ضربه تهاجمی ‌تری بدهد و نمایش قابل‌مشاهده قدرت روسیه را ارائه دهد .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
فیلیپ ام گفت : " این نام به دلیلی انتخاب شده‌بود . " breedlove یک ژنرال بازنشسته چهار ستاره نیروی هوایی است که به عنوان فرمانده ناتو خدمت کرده‌است و پیام بسیار روشنی را به the و لهستان می‌فرستد ."
افزون بر آن ، روس‌ها در نزدیکی اسمولنسک ، نزدیک مرز با بلاروس ، که می‌تواند در ارتباط با واحد تانک مورد استفاده قرار گیرد ، به یک بخش جدید در نزدیکی سمولنسک ادامه دادند . در ترکیب با ارتش بسیار همراه با تانک ، این نیرو حدود ۸۰۰ تانک ، بیش از ۳۰۰ عدد توپ و چند پرتابگر سریع موشکی تاکتیکی دارد .
فیلیپ A متذکر شد که این تانک بیش از ناتو در واحدهای فعال مستقر در کشورهای بالتیک ، لهستان و آلمان با هم قرار دارند ، نه زره در انبار که مورد استفاده نیروهای کمکی ایالات‌متحده قرار می‌گیرد . Karber ، رئیس بنیاد Potomac ، که عملیات‌های نظامی روسیه در و اطراف اوکراین را مطالعه کرده‌است .
ستوان ژنرال فردریک دوم گفت : " نگاه کنید ، ما آماده خواهیم بود؛ ما آماده خواهیم بود." هوجز ، رئیس نیروهای ارتش ایالات‌متحده در اروپا ، گفت: " اما ما قصد نداریم تا روی باروها بایستیم و منتظر چیزی شویم ."
در سال ۲۰۱۴ ، تاخت و تاز پنهانی روسیه به شرق اوکراین و تسخیر سریع کریمه به عنوان تمرین‌های ماهرانه در " جنگ دوگانه " ، ترکیبی از cyberwarfare ، کمپین اطلاعات دروغ قوی و استفاده از نیروهای ویژه آموزش‌دیده و نیروهای پروکسی محلی دیده شد .
اما هیچ چیز ماهرانه‌ای در مورد واحد سنگین مخزن در قلب ورزش Zapad وجود ندارد .
ایالات‌متحده اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد ، از جمله فرستادن ۶۰۰ نیروی نظامی آمریکایی به سه عضو بالتیک ناتو در مدت تمرین Zapad و به تاخیر انداختن چرخش یک گروه مبارزه با رهبری ایالات‌متحده در لهستان .
آقای Menendez گفت : " من از تلاش‌های ایالات‌متحده برای استفاده از فشار اقتصادی و سیاسی برای حمایت از احیای دموکراسی در ونزوئلا ، حمایت می‌کنم . با این حال ، با توجه به پیامدهای بالقوه این خبر برای رفاه مردم ونزوئلا ، آمریکا باید با تلاش‌های گسترده برای پرداختن صلح‌آمیز به بحران انسانی ونزویلا مجازات کند .
در بیانیه‌ای ، وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo گفت که این تحریم‌ها " مردم بی‌گناه ونزوئلا را هدف قرار نمی‌دهند " و اجازه جریان کمک‌های بشردوستانه به این کشور را خواهند داد . او گفت که پس از سال‌ها تخریب اقتصادی تحت قانون Maduro ، کمک‌های پزشکی به شدت مورد نیاز است ."
او گفت : " ما فکر می‌کنیم یک راه سوم راه‌حل صلح‌آمیز پیدا شود . مکزیک پیشنهاد داده‌است و اگر هر دو طرف در مورد آن توافق کنند ، مایل است به یافتن یک راه‌حل کمک کند . این مساله به مردم ونزوئلا بستگی دارد که وضعیت را در ونزوئلا حل کنند ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.