شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

صاف

۲,۱۱۱ بازديد
ضربه مغزی در یک کلاس مورد نیاز : مشت‌زنی در آکادمی‌های نظامی
کلاس بوکس برای دانشجویان سال اول در غرب اجباری است , علی‌رغم این که آمار نشان‌دهنده تعداد بیشتر ضربه مغزی نسبت به سایر رشته‌های ورزشی است .
اعتبار
اندرو کان برای نیویورک‌تایمز
تصویر
کلاس بوکس برای دانشجویان سال اول در غرب اجباری است , علی‌رغم این که آمار نشان‌دهنده تعداد بیشتر ضربه مغزی نسبت به سایر دانشجویان است .
نویسنده : دیو
ای .
در وست پوینت , زنگ به صدا در آمد و دو دانشجوی افسری در دستکش بوکس هفته گذشته در سالن ورزش در آکادمی نظامی ایالات‌متحده گرد هم آمدند و در حالی که سایر دانشجویان فریاد می‌زدند : " کار کنید ! و , از قلاب استفاده کنید ! "
برای بیش از یک قرن , مشتزنی مردان دانشجوی سال اول در آکادمی نیروی هوایی و آکادمی نیروی هوایی در آکادمی نیروی هوایی به اشتراک گذاشته شده‌است . مقامات می‌گویند هیچ راه بهتری برای آموزش شجاعت مورد نیاز برای مبارزه وجود ندارد .
ما می‌خواهیم آن‌ها را در معرض ترس و استرس قرار دهیم و به آن‌ها اطمینان دهیم که پاسخ دهند . " ما در آکادمی بهتر از عراق یا افغانستان آموزش می‌دهیم . "
اما داده‌های بدست‌آمده از نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد که این درس هزینه قابل‌توجهی دارد . بوکس تقریبا ً یکی از پنج ضربه مغزی در وست پوینت و یکی از چهار ضربه در آکادمی نیروی هوایی است . در سال تحصیلی , مشتزنی بیش از دو برابر بیشتر فوتبال در آکادمی نیروی دریایی بوده‌است .
تبلیغات
مقامات نقطه غربی گفتند که زخمی شدن دانشجویان از رشته‌های ورزشی دانشگاهی , آکادمیک و آموزش نظامی . دانشجویان افسری برای تکمیل کلاس مشتزنی نیاز به تکرار آن دارند .
یک سند ارتش نشان می‌دهد که ارتش داده‌های ضربه مغزی را به مدت چند ماه تا چندین ماه به تاخیر انداخته‌است .
اکنون , برخی والدین و سیاست گذاران در حال پرسیدن این پرسش هستند که آیا ارتش باید راه‌های بهتری برای القای استقامت به جای داشتن بهترین و درخشان‌ترین ضربات مشت در سر پیدا کند .
برندا ممکن است با تلاش برای آماده‌سازی دانشجویان ما , آن‌ها را کم‌تر آماده کنیم . "
انتخاب ویراستاران
روباتیک و گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک
کتاب‌های جالب توجهی
یخچال‌های طبیعی در حال عقب‌نشینی هستند . میلیون‌ها به آب خود متکی هستند .
کلاس‌های مشتزنی ماه گذشته در آکادمی نظامی ایالات‌متحده برگزار شد.
اعتبار
اندرو کان برای نیویورک‌تایمز
تصویر
برگزاری کلاس‌های مشت‌زنی در ماه گذشته در فرودگاه نظامی ایالات‌متحده آمریکا
در سه سال گذشته , نقطه غربی بیش از هر ورزش دیگری ضربه مغزی ناشی از بوکس را ثبت کرده‌است , اگرچه این امر الزامی است . آکادمی نیروی هوایی گزارش داده‌است که آکادمی نیروی هوایی ترکمنستان .
تبلیغات
بوکس برای دانش آموزان در مدارس دیگر , یا برای کسانی که به عنوان سربازان پیاده ثبت‌نام می‌کنند , مورد نیاز نیست و احتمالا ً به احتمال زیاد با مبارزه تن‌به‌تن مواجه خواهند شد .
برخی متخصصان پزشکی می‌گویند که ممکن است خطر مشتزنی مهم‌تر از پاداش باشد .
رئیس دانشگاه بوستون , یک نورولوژیست برجسته متخصص در ضربات مغزی که به ارتش و ورزش‌های اصلی لیگ برتری دارد , گفت : " هیچ ضربه مغزی , ضربه مغزی خوبی نیست - حتی اگر ضربات مغزی شدید وجود نداشته باشد , هنوز هم آسیب دائمی وجود دارد . " " شاید بتوانید آن را توجیه کنید اگر مهارتی برای نجات شما وجود داشته باشد که به شیوه‌ای دیگر آموزش داده شود . اما این خیلی احمقانه است . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.