شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

فینال

۲,۱۶۶ بازديد
او گفت : " چند روز پیش کسی به دفتر من زنگ زد و گفت که می‌خواهند خانه‌ام را خراب کنند ، من احساس می‌کنم که باید یکی از این درمان‌ها را از یکی از شخصیت‌های نامطبوع " بازی تاج و تخت " به دست بیاورم .
با این حال ، اصلاحیه پیشنهادی حمایت از الیزا Manningham - ، رئیس سابق یکی از آژانس‌های امنیتی بریتانیا ، MI۵ ، که به بی‌بی‌سی گفت خروج بدون معامله با قطع دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی اروپا و مکانیسم‌های مشترک ، امنیت انگلیس را به خطر می‌اندازد .
او این عقیده را رد کرد که پارلمان از مرزه‌ای خود تجاوز کرده‌است .
او گفت : " به نظر من در اینجا یک طنز وجود دارد و من یکی از آن‌ها نیستم - بحث می‌کنم که این مساله در مورد بازگرداندن حاکمیت پارلمانی است . اگر در مورد حاکمیت پارلمانی باشد ، پارلمان قدرت دارد ."
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در روز دوشنبه یک اخطار نامه منتشر کردند مبنی بر اینکه مصرف کنندگان می‌توانند کمبودهای را تجربه کرده و با قیمت‌های بالاتر در صورت عدم خروج از معامله مواجه شوند .
نامه‌ای به قانونگذاران که توسط مارک & اسپنسر ، مک‌دونالد ، Sainsbury ، و دیگران به امضا رسید ، گفت که انبارهای ذخیره شده‌اند ، اما همه انبار منجمد و یخ زده قبلا ً مورد استفاده قرار گرفته بودند ، و " حتی اگر فضای بیشتری وجود داشته باشد ، نگهداری محصولات تازه ، مانند برگ‌های سالاد و میوه تازه امکان پذیر نیست ."
تونی Travers ، یک استاد دولتی در دانشکده اقتصاد لندن ، گفت که در بین مشکلات قانون گذاران این است که پارلمان با بیش از حد عمومی یک معامله بدون قرارداد تلقی می‌کند .
در یک نظرسنجی که این ماه توسط YouGov / بهترین برای بریتانیا انجام شد ، ۳۱ درصد پاسخ دهندگان گفتند که ترجیح می‌دهند اتحادیه اروپا را بدون توافق ترک کنند ، در حالی که ۳۶ درصد از آن‌ها رفراندوم دوم و ۱۶ درصد را انتخاب می‌کنند که نمی‌دانند چه کار کنند .
براساس نظرسنجی ماه دسامبر ، در میان اعضای حزب محافظه‌کار ، نسبت به یک خروج بدون توافق تا بیش از نصف افزایش می‌یابد .
وی گفت : " این یک مساله جنگ فرهنگی است ، زیرا شما باید برای محافظت از آن‌ها در مقابل رای دهندگان خود مبارزه کنید - حتی اگر آن‌ها بگویند که این کار را نمی‌خواهند ."
فیلیپ Sagar ، رئیس حزب حوزه انتخاباتی ، گفت : " اگر نامزدی او اکنون برای رای‌گیری مطرح شود احتمالا ً not نخواهد شد ، زیرا او به عنوان انشعابی از اکثریت نگریسته می‌شود .
نخست‌وزیر "ترزا " در روز دوشنبه به ۱۰ خیابان داونینگ لندن رسید . او امیدوار است که از تهدید یک خروجی بدون معامله برای استخراج امتیازاتی استفاده کند .
اعتبار
جاناتان بردی / انجمن مطبوعات از طریق آسوشیتد پرس
تصویر
نخست‌وزیر "ترزا " در روز دوشنبه به ۱۰ خیابان داونینگ لندن رسید . او امیدوار است که از تهدید یک خروجی بدون معامله برای استخراج concessions.Cred itJonathan بری دی و انجمن مطبوعات از طریق آسوشیتد پرس استفاده کند .
آقای Sagar گفت : " زمانی که ما یک M.P. را انتخاب می‌کنیم ، آن‌ها باید نماینده کل حوزه انتخاباتی او باشند .
آقای boles به بی‌بی‌سی گفت که او یک رشته تهدیدات از Brexiteers ناراضی دریافت کرده‌است .
به گزارش رویترز ، او گفت : " وقتی the منقضی می‌شود ، شما در آنجا بدون هیچ راه‌حل برای این مرز ایستاده‌اید . "
در روز جمعه ، آقای boles دو ساعت را صرف پرداختن به جمعیت زیادی از فعالان محافظه‌کار در حوزه انتخاباتی his و Stamford در Lincolnshire کرد که به ۶۱ درصد رای داد تا اتحادیه اروپا را ترک کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.