جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قطره

۲,۱۴۹ بازديد
شرکت تابعه Pdvsa " که سه پالایشگاه را اداره می‌کند بنزین ونزوئلا و دیگر محصولات نفتی پالایش‌شده را می‌فرستد . آقای Mnuchin گفت که به موجب این مجازات‌ها ، Citgo مجاز به ادامه فعالیت خواهد بود و هر پولی که به Pdvsa ارسال شود به یک حساب سپرده خواهد شد .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
تحلیلگران مستقل در تلاشند تا این تحریم‌ها را درک کنند و اینکه آیا روزنه‌های فرار وجود دارد یا خیر .
Risa grais - Targow ، یک تحلیلگر امور آمریکای‌لاتین در گروه اورآسیا ، گفت که به نظر می‌رسد که Pdvsa دیگر نمی‌تواند نفت به پالایشگاه‌های آمریکا صادر کند . او گفت که این شرکت این شرکت را وادار به فروش به بازارهای آسیایی با تخفیف شدید خواهد کرد .
او گفت : " این یک تحریم غیر رسمی به نظر می‌رسد زیرا ونزوئلا در صورتی که نتواند درآمدها را جمع‌آوری کند به ایالات‌متحده نخواهد فروخت ."
راس Dallen ، شریک مدیریت بازارهای سرمایه کاراکاس ، که در صنعت نفت تخصص دارد ، گفت که ایالات‌متحده می‌تواند در یک حساب کنترل‌شده توسط مجلس ملی پول واریز کند .
هم روسیه و هم چین محموله‌های بزرگ نفتی را از ونزوئلا به عنوان پرداخته‌ای وام‌هایی که قدرت‌های جهانی در اختیار دارند دریافت می‌کنند . آن‌ها بابت نفت پول نقد نمی‌دهند .
این بدان معناست که روزانه نیم‌میلیون بشکه به آمریکا ارسال می‌شود که منبع حیاتی درآمد و ارز خارجی برای دولت آقای Maduro بوده‌است .
آقای Dallen گفت : " صادرات نفتی "U.S. جایی است که ونزوئلا جریان نقدی خود را دریافت می‌کند ."
هر مشکلی که در آن جریان نقدی وجود داشته باشد می‌تواند Citgo را به خطر بیندازد .
به طور کلی ، شهروندان آمریکایی از درگیر شدن در معاملات با شرکت منع خواهند شد ، اگرچه وزارت خزانه‌داری اعلام کرده‌است که مجوز صادر کردن برخی معاملات و فعالیت‌های خاص در دوره‌های زمانی خاص را صادر خواهد کرد.
آقای Mnuchin گفت که پالایشگاه‌ها در ایالات‌متحده می‌توانند به فرآوری روغن ادامه دهند و نفت ونزوئلا که در حال حاضر در دریا وجود دارد می‌تواند به مقصد خود ادامه دهد . علاوه بر این، او گفت که وزارت خزانه‌داری برای برخی از کشورهای اروپایی و کارائیب مجوز صادر کرده‌است تا بتوانند گذار درست را به عنوان تحریم‌ها ایجاد کنند .
اهداف رسمی اروپایی دولت ( اگر نه ترامپ ضد ناتو ) در چارچوب بزرگ‌تر خود قرار داشته باشد : ایجاد یک حضور نظامی قوی‌تر در جناح روسیه - که رو به رو است در حالی که دیگر کشورها برای حمل بیشتر مسئولیت نظامی به منظور حفظ اهداف اصلی اتحاد غرب در حالی که ایالات‌متحده در چین مستقر است ، محسوب می‌شود . و در دراز مدت ، رویای ترامپ ( هر آنچه که انگیزه‌های آن ) رابطه کاری بهتر با روسیه دارد، با یک چارچوب retrench - و تمرکز مجدد - با اخطار اصلی که به نظر می‌رسد پوتین به اخلال در ایجاد آشتی واقعی و مشارکتی در حال حاضر علاقه‌مند است ، متناسب است .
بگذارید استرس داشته باشم که فکر نمی‌کنم استراتژی بزرگ ترامپ به طور کامل از ذهن رئیس‌جمهور شکل‌گرفته باشد ( او در مورد دکترین Monroe چیزی می‌نویسد ) ، یا به جای آن به عنوان ترکیبی از انگیزه‌های blustering و quasi و the و وضعیت موجود مردمی که برای او کار می‌کنند ، ظاهر می‌شود . این امر برای محققان روابط بین‌المللی آینده جالب است - اما در برابر تغییرات ناگهانی پرسنل یا وضعیت ریاست‌جمهوری آسیب‌پذیر است . ( اگر ما فردا یک جنگ زمینی را در ونزویلا آزاد کنیم ، شما می‌توانید این ستون را نادیده بگیرید ) .
و البته این مساله آسیب‌پذیری‌های دیگری نیز دارد . رویدادها اغلب حتی فکر خوبی را از بین می‌برند - از طریق استراتژی‌های بزرگ ، و هر مانور سیاست خارجی ریسک را حمل می‌کند . بازها که می‌ترسند جهادگرایی را تحریک کنند ، اگر از افغانستان و سوریه عقب‌نشینی کنیم ، ممکن است توجیه شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.