جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قلابی

۲,۱۱۷ بازديد
بازی‌های جنگی روسیه با دشمنان قلابی و اعلام خطر واقعی
تمرینات نظامی روسیه - بلاروس در سال ۲۰۱۳ در نزدیکی کالینینگراد برخی تحلیلگران نگران هستند که این نسخه امسال می‌تواند مقدمه‌ای برای تهاجم نظامی باشد .
اعتبار
الکسی Druginyn / Ria نووستی
تصویر
تمرینات نظامی روسیه - بلاروس در سال ۲۰۱۳ در نزدیکی کالینینگراد برخی تحلیلگران نگران هستند که نسخه این سال پیش درآمدی برای aggression.Cred military / Ria Novosti باشد .
نوشته اندرو هیگینز
۱۳ سپتامبر ۲۰۱۷
۴۷
مسکو - این کشور وجود ندارد ، بنابراین نه ارتش و نه هیچ شهروند واقعی وجود ندارد ، هر چند که این کشور پس از آن که یک وطن‌پرست واقعی را به صورت آنلاین به دست آورده‌است . با این حال ، با شروع روز پنجشنبه ، دولت داستانی ، Veishnoriya ، a از تاریک‌ترین ترس‌های کرملین در مورد غرب ، به هدف نظامی مشترک روسیه و متحد آن یعنی بلاروس تبدیل می‌شود .
این کشور برای فراهم کردن یک دشمن برای مقابله در طی یک رزمایش مشترک نظامی که انتظار می‌رود بزرگ‌ترین نمایش قدرت نظامی روسیه از پایان جنگ سرد یک ربع‌قرن پیش باشد ، اختراع شد .
این تمرین که به نام Zapad - ۲۰۱۷ شناخته می‌شود ، آخرین تکرار یک سری مانورهای آموزشی است که در دهه ۱۹۷۰ از زمان اتحاد جماهیر شوروی آغاز شد . پس از فروپاشی کمونیسم ، Zapad در سال ۱۹۹۹ دوباره احیا شد و پس از آن پس از ولادیمیر V گسترش یافت . پوتین در پایان آن سال رئیس‌جمهور شد .
Zapad ، " غرب " به زبان روسی ، از نیروهای نظامی کشورهای تحت پیمان ورشو ، اتحاد نظامی تحت رهبری شوروی که اکنون همگی به ناتو پیوسته‌اند ، استفاده می‌شود . امروزه ، تمرینات نظامی تنها به دو شرکت‌کننده - یعنی روسیه و بلاروس - کاهش‌یافته است - اما این ورزش همچنان محتاطانه توسط برنامه ریزان ارتش در غرب دیده می‌شود .
advertisement
این مساله زمان رو به وخامت روابط بین روسیه و غرب ، با penalties واشنگتن و مسکو به نظر می‌رسد که به نظر هفتگی می‌رسد . مقامات غربی از تجربه تلخی نسبت به دخالت در انتخابات روسیه در سال‌های اخیر ، عدم اعتماد عمیق نسبت به انگیزه‌های کرملین و اعلامیه‌های خود برای مقاصد خوب را توسعه داده‌اند .
ترس‌هایی وجود دارند مبنی بر اینکه مسکو ممکن است نیروهای بیشتری را به بلاروس منتقل کند تا اینکه قصد عقب‌نشینی داشته باشد و یک حضور دائمی نظامی در مرز با کشورهای ناتو ایجاد کند . و مقامات در the و لهستان اعلام کردند که این تمرینات را می‌توان به عنوان پوششی برای تهاجم روسیه مورد استفاده قرار داد ، همان طور که در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد ، زمانی که مسکو تمرینات رزمی بزرگی را برای استتار کریمه و مداخله در کنار شورشیان طرفدار روسیه در شرق اوکراین ترتیب داد .
جنز استولنبرگ ، دبیرکل این اتحادیه ، در مصاحبه‌ای که اخیرا ً در بروکسل ، محل ستاد ناتو اعلام شده‌است ، گفت : " ناتو این تمرینات را از نزدیک زیر نظر خواهد داشت . " وی گفت که روسیه به طور کامل در زمینه حقوق خود برای آموزش نیروهای خود است ، اما به طور معمول آن‌ها را مضطرب کرده‌است و به طور عادی بر روی قوانینی که برای آرام کردن jitters طراحی شده‌اند ، توافق کرده‌است .
آقای Stoltenberg گفت : " عدم شفافیت خطر سو تفاهم ، محاسبات غلط ، حوادث و حوادثی را که می‌تواند خطرناک شود را افزایش می‌دهد . " وی از روسیه خواست تا " به نامه و مقاصد " سند به اصطلاح وین " احترام بگذارد که به روسیه و کشورهای غربی متعهد می‌شود تا همه تمرینات خود را با بیش از ۱۳۰۰۰ نیرو یا ۳۰۰ تانک گزارش دهند و به ناظران خارجی اجازه نظارت بر آن‌ها را بدهد .
غرب چند ماه است که برای تمرینات روسیه آماده است . سپس ، در اواخر ماه گذشته ، سناریویی که توسط رهبری نظامی در مینسک ، پایتخت بلاروس شرح داده شد ، وظیفه اصلی برنامه Zapad سال جاری را شرح داد : مقابله با تهاجم Veishnoriya ، یک کشور تخیلی که غرب را حمایت کرده و قصد دارد تا بین روسیه و بلاروس فاصله بگیرد . این سناریو همچنین شامل دو کشور مصنوعی دیگر ، Lubeniya و Vesbasriya است که ائتلافی با Veishnoriya برای تهدید امنیت روسیه تشکیل می‌دهند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.