شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

محدثه

۲,۱۷۶ بازديد
اما Margus Tsahkna ، وزیر دفاع استونی ، به مناقصه‌ای که امسال توسط وزارت دفاع روسیه برای بیش از ۴، ۰۰۰ واگن راه‌آهن برای حمل تجهیزات نظامی و سربازان به بلاروس صادر شده‌است ، اشاره کرده‌است . این وزیر گفت که این رقم نشان می‌دهد که واحدهای نظامی بسیار بزرگ‌تر در حال حرکت هستند تا اظهار نظر کنند و این نشانه‌ای است که مسکو ممکن است قصد ترک برخی از آن‌ها را داشته باشد.
ارتش ایالات‌متحده چنین نگرانی‌هایی را به همراه ژنرال بن هاجر که ریاست نیروهای ارتش در اروپا را بر عهده دارد ، تکرار کرده‌است و Zapad را " اسب تروجان " توصیف می‌کند که به نیروهای روسی خواهد فرستاد اما آن‌ها را بیرون نخواهد برد .
بلاروس که به منابع روسی انرژی ارزانی دارد تا اقتصاد خود را شناور نگه دارد و معتقد است که غرب در حال برنامه‌ریزی برای تقسیم تفرقه و حتی حمله است ، می‌گوید که چنین نگرانی‌هایی وجود ندارد .
advertisement
تمرینات نظامی ، از جمله آن‌هایی که توسط ناتو انجام می‌شوند، اغلب دشمنان را اختراع می‌کنند، عملی که هدف اصلی آن‌ها را محو می‌کند و مانع ایجاد کشورهای واقعی می‌شود که دوست ندارند به عنوان یک کیسه بکس برای آموزش نظامی استفاده شوند - به خصوص زمانی که این کار شامل حملات هسته‌ای شبیه‌سازی شده باشد . کارشناسان غربی می‌گویند که باور دارند که بازی‌های جنگی روسیه در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ شامل حملات هسته‌ای شبیه‌سازی شده علیه ورشو و استکهلم بودند .
با این حال ، سه کشور تقلبی در مرکز of - ۲۰۱۷ در زندگی مجازی خود زندگی می‌کنند . در حالی که مشخص نیست چه کسی پشت آن است ، یک اکانت تویی‌تر طعنه‌آمیز غربی طرفدار غرب ، اطلاعیه‌های منظم به نام وزارت امور خارجه را به نمایش می‌گذارد و تصاویری از گذرنامه ، پرچم ، پول ملی و دیگر نمادهای ملی را نمایش می‌دهد که همه آن‌ها اختراع کرده‌اند.
یک پیام که توسط وزارت امور خارجه تاجیکستان پست شده‌است ، می‌گوید : " ما عمیقا ً نگران غلظت تجهیزات نظامی بلاروس در مرزه‌ای of هستیم . " برخی دیگر شامل درخواست داوطلبان از " کشورهای برادر " برای دفع حمله از جانب شرق و هشدارهایی هستند که Veishnoriyans " حیوانات جنگی " هستند که تسلیم نخواهند شد .
Veishnoriya همچنین دارای یک حساب پر جنب و جوش در Vkontakte ، معادل روسی فیسبوک ، با پست زنی زیبا و بومی در آنچه گفته می‌شود لباس سنتی هندی است ، دارد . همچنین حامیان سرسخت فیس بوک دارند ، که در آن یکی از طرفداران " توجه تاریخی " را در مورد روح رزمی هند ارائه داده‌است : " در سراسر تاریخش ، یک جنگ واحد را از دست نداده است."
روسیه نگرانی‌های کشورهای غربی را از Zapad - ۲۰۱۷ رد کرده‌است و گفته‌است که این تمرینات کاملا ً تدافعی هستند . نگرانی روسیه در مورد این که دقیقا ً چه تمرینی انجام خواهد شد سکوت روسیه است . بلاروس از وابستگان نظامی خارجی مستقر در مینسک برای تماشا و آزاد کردن برخی از جزئیات بازی‌های جنگی خود با روسیه از جمله حملات هوایی و تانک در روزه‌ای یکشنبه و دوشنبه دعوت کرده‌است .
اما مشخص نیست که وابستگان به آزادی نیاز دارند و باید با سربازان صحبت کنند . مسکو به نوبه خود تنها گفته‌است که این تمرین‌ها هیچ‌کس را تهدید نمی‌کند و شامل عملیات در بلاروس ، منطقه نظامی غربی روسیه و در منطقه روسیه در استان کالینینگراد ، بعد از لهستان است .
گزارشی از تمرین‌های نظامی شوروی که در دهه ۱۹۸۰ تهیه شد ، گفت که فریب همواره یکی از ویژگی‌های اصلی برنامه آموزشی مسکو بوده‌است و نیروهای شوروی در حال گسترش ruses استادانه برای استتار شمار واقعی نیروها و اهداف تمرین‌های اصلی خود هستند . این گزارش اشاره کرد که یک تمرین نیروی دریایی شوروی که برای تمرین سربازان پیاده در جزایر دانمارک ، یکی از اعضای ناتو طراحی شده‌بود، به عنوان آموزش اختصاص‌یافته به دفاع از سواحل شوروی تغییر لباس داده بود .
در گزارش C.I.A. آمده‌است : اقدامات صورت‌گرفته برای فریب ناتو عبارت بودند از نشت اطلاعات تقلبی در فرکانس‌های رادیویی شوروی که توسط غرب نظارت شده و اطلاعات دروغ را از طریق عوامل انسانی می‌کارند . در برخی موارد ، ارتش شوروی " نیروهای خودی " ویژه‌ای را که " در مناطق کاملا ً متفاوت " از افرادی که در یک تمرین واقعی شرکت می‌کنند ، مستقر کرده‌است تا اطلاعات ناتو را گمراه کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.