چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نمیبینی

۲,۱۲۲ بازديد
رئیس‌جمهور عبدو ربو منصور هادی از یمن به ایالات‌متحده اجازه داد تا پس از ماموریتی که در آن یک مهر نیروی دریایی بر روی آن قرار داشت , حملاتی را انجام دهد .
هنوز هم ترامپ پیش از این خود را به سرزنش ژنرال‌ها نشان داده‌است . روز سه‌شنبه , او به فاکس‌نیوز گفت که ماموریت یمن در یمن که منجر به کشته شدن عضو تیم seal نیروی دریایی شد , افسر ارشد ارشد ویلیام اونز که به نام رایان شناخته می‌شود , ماموریتی بود که قبل از رسیدن به اینجا آغاز شد . وی افزود : " ژنرال‌های من محترم‌ترین کسانی هستند که ما در چند دهه گذشته داشته‌ایم و آن‌ها رایان را از دست داده‌اند . " "
رئیس‌جمهور عبدو ربو منصور هادی از یمن اجازه داد تا پس از ماموریتی که در آن یک مهر نیروی دریایی کشته شد , حملاتی را انجام دهد .
اعتبار
کوین لامارک / رویترز
ولادیمیر پوتین هیچ رازی را از این واقعیت پنهان نکرده بود که امیدوار است ترامپ به عنوان یک حرکت دوستانه در زمانی که این دو در هامبورگ ملاقات کردند , به املاک بازگردد اما این اتفاق نیفتاد . دولت آمریکا گفته‌است که ویژگی‌های روسیه بسته به مناطق تفریحی نیست , بلکه برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌شود .
تبلیغات
بخش عمده دولت اخراج شده به احتمال زیاد کارمندان سفارت روسیه در مسکو , و همچنین کنسولگری آمریکا در سن‌پترزبورگ , یکاترینبورگ ( یکاترینبورگ ) است .
سفارت ایالات‌متحده در مسکو از مشخص کردن تعداد مردم در فهرست حقوق خود در روسیه خودداری کرده‌است و وزارت خارجه روسیه نیز از گفتن این که چگونه این تعداد به شمار می‌آید امتناع کرده‌است , اما به نظر می‌رسد که این آمار نشان می‌دهد که در حال استخدام افرادی هستند که استخدام شده‌اند .
مشخص نیست که چه تعداد آمریکایی‌ها ممکن است اخراج شوند .
برخلاف ماموریت‌های دیپلماتیک روسیه در ایالات‌متحده که تمایل به استخدام آمریکایی‌ها ندارند , ایالات‌متحده صدها روسی را در سفارت استخدام می‌کند که کارهایی مانند ترجمه , پردازش درخواست‌های ویزا , آشپزی و رانندگی انجام می‌دهند .
او گفت : " آن‌ها باید شهروندان روسی را اخراج کنند . " او گفت : " این کار باعث ایجاد دردسر زیادی برای ماموریت ما در اینجا خواهد شد , اساسا ً سرعت کار را کم می‌کند اما بر عملکرد هسته‌ای آن تاثیر نمی‌گذارد . "
روز جمعه سفارت آمریکا بیانیه‌ای کوتاه صادر کرد که در آن سفیر آمریکا , جان اف . او " ناامیدی و اعتراض شدید خود را نسبت به بریدگی‌ها ابراز کرد , که یکی از بزرگ‌ترین پیروزی تلافی جویانه در جنگ سرد است .
در آگوست ۲۰۰۷ , ایالات‌متحده آمریکا را دستگیر کرد . او یک فیزیکدان بود که یکی از کارمندان اتحاد جماهیر شوروی بود . یک هفته بعد , نیکلای اس . خبرنگاران , خبرنگار نیوز آو د ورلد و گزارش جهانی , به اتهام جاسوسی در مسکو دستگیر شدند .
که در آن زمان , روس‌ها به ماموریت‌های دیپلماتیک آمریکا , یعنی همان تعداد که در ایالات‌متحده در آن زمان داشتند , دستور دادند که ماموریت‌های دیپلماتیک آمریکا را متوقف کنند .
تبلیغات
پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی , سیستم سهمیه‌بندی شدید پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی , رها شد .
باید مشاهده کرد که آیا هر دو طرف می‌توانند در ارقام فعلی تشدید یا متوقف شوند .
اعلامیه اولیه وزارت امور خارجه روسیه درباره کاهش هزینه‌ها اعلام کرد که اگر ایالات‌متحده به آخرین اقدام خود با هر سازمان دیگری پاسخ دهد , روسیه با آن‌ها هماهنگی خواهد داشت .
تصحیح : ژوییه روز هفتم جولای
نسخه قبلی این مقاله در روز یکشنبه توسط رئیس‌جمهور ولادیمیر v اعلام شد . پوتین . او گفت که ماموریت دیپلماتیک آمریکا در روسیه باید کارکنان خود را کاهش دهد , او نگفت که دیپلمات‌ها اخراج خواهند شد . غلو غلو ناشی از ترجمه زبان روسی پوتین است که می‌تواند به معنای " بسته شدن " باشد . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.