جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نوشتن

۲,۱۳۶ بازديد
انتخاب ویراستاران
کتاب‌های جالب توجهی
در کلیسای کاتولیک مردی همجنس گرا بود . سپس تهدیدها شروع شد .
ظهور شغال زرین
تبلیغات
در حالی که روس‌ها خوشحال بودند , اما دیگر جمعیت‌های اصلی کریمه , تاتار و اوکراینی , از بازگشت به دوران جنگ سرد ماتم گرفتند . پایتخت تاریخی کریمه قبل از این که تاتارها در قرن بیستم توسط روسیه فتح شوند و سپس به صورت دسته‌جمعی توسط استالین به آسیای مرکزی تبعید شدند .
اما مردم ما مدت‌ها قبل تصمیم خود را گرفتند : ما بخشی از اوکراین نیستیم . " او از گفتن اینکه آیا پیروان او تفنگ دارند یا نه, امتناع کرد و در پاسخ به این پرسش که آیا مقاومت مسلحانه وجود دارد یا خیر .
اما با تاتارها به مراتب بیشتر از روس‌های نژاد , امید خود را به این انتظار نهاده بود که قدرت‌های خارجی به روسیه اجازه عبور بدون پاسخ را ندهد . او گفت : " در قرن بیست و یکم , جامعه بین‌المللی نمی‌تواند ناظر باشد . "
چند مایل دورتر , در یک ایست بازرسی موقتی ورقه‌های بتنی که پرچم‌های روسیه در حال پرواز بودند و توسط داوطلبان " دفاع شخصی " روسی حمل می‌شدند , یک پرچم بزرگ سیاه با حروف قرمز هشدار صریح می‌داد : " روسیه همیشه قبرستان ایده‌های بد بوده‌است . تو نمی‌تونی توی یک گورستان برنده بشی , فقط می‌تونی تا ابد در آن بمونی . "
با کاهش استانداردهای زندگی مردم عادی در پایان ماه مارس به خیابان‌ها ریختند تا در بزرگ‌ترین موج اعتراضات چند ساله شرکت کنند .
پلیس ضد شورش در طی یک راهپیمایی اعتراض‌آمیز در ماه مارس در مینسک و در سراسر کشور دستگیر شد .
اعتبار
برای نیویورک‌تایمز
تصویر
پلیس ضد شورش بیش از ۴۰۰ تن را در مینسک و در سراسر کشور دستگیر کرد و در طی یک راهپیمایی اعتراض‌آمیز به مناسبت روزنامه نیویورک‌تایمز در شهر مینسک
الکساندر , یک بازنشسته و یکی از معترضان گفت : " او این وضعیت را به آنچه در اوکراین رخ داده بود هدایت خواهد کرد . " " ببینید چه کسی بیرون آمد - مستمری بگیران , کارگران , افراد ساده . "
با این حال , بسیاری از مردم محلی گفتند حتی اگر لوکاشنکو لوکاشنکو در میان اعتراضات ضد شورش برکنار شود , شک داشتند که این کشور به روسیه بازگردد .
تبلیغات
ویکتور v . او تمام عمر خود را در مسکو گذرانده است , یک روستای دیدنی از مردم ساکن در مرز با روسیه . او پس از یک مزرعه جمعی محلی به مدت ۱۰ سال , اکنون به زندگی یک بازنشسته , سیب‌زمینی در حال رشد و گاهی اوقات فروش یک کیسه در یک حاشیه سالم در منطقه روسی اسمولنسک می‌رسد .
ویکتور v . یک روستای در مرز با روسیه . او گفت : " آنچه بین روسیه و اوکراین رخ داد هرگز بین ما رخ نخواهد داد . "
اعتبار
برای نیویورک‌تایمز
تصویر
ویکتور v . یک روستای در مرز با روسیه . " آنچه بین روسیه و اوکراین رخ داد هرگز بین ما اتفاق نخواهد افتاد " .
در تلاش برای کاهش انتقال غذای غربی , او گفت که او شواهد کمی از کنترل‌های شدیدتر مرزی در مسکو می‌بیند . او گفت : " آن‌ها فقط به ماشین من نگاه می‌کنند و اجازه می‌دهند بروم . "
وی افزود : " آنچه بین روسیه و اوکراین رخ داد هرگز بین ما اتفاق نخواهد افتاد . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.