چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اقدام انظباطی

۲,۱۱۵ بازديد
توسط برندان نیومن
دو مدیر اجرایی سابق در اداره امور سربازان قدیمی از اتهامات جنایی جاخالی دادند اما هنوز هم ممکن است با اقدام انضباطی برای دستکاری سیستم استخدام va برای بهره شخصی مواجه شوند.
اسوشیتد پرس این هفته گزارش داد که دفتر دادستان عمومی در ناحیه کلمبیا از ارجاع پرونده تعقیب جنایی دایانا و کیمبرلی گریوز که متهم به وادار کردن زیردستان به ترک مواضع خود تحت تعقیب هستند , امتناع کرد .
اما به گفته منبعی که خواست نامش فاش نشود , روند انضباطی خودش دوباره آغاز شده‌است . این پرونده با موشکافی شدیدی از قانون گذاران از جمله جف میلر , جمهوریخواه از فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی که اخیرا ً در نامه‌ای به دادستان عمومی لورتا لینچ مطرح شد , مواجه شده‌است .



سیستم بیمه تحت قانون ایجاد پرسنل ایثارگران غیر قانونی هیات نظارت





بازرس کل گزارش داد که چگونه مدیران و مدیران اجرایی زیردستان را تحت فشار قرار می‌دهند تا در حالی که حقوق اولیه خود را حفظ می‌کنند و به آن‌ها بیش از ۷۰۰ دلار در مالیات دهندگان پول مالیات پرداخت کنند , یک کپی از آن به دست آمده‌است .
آیا دولت به دنبال اتهامات علیه این کارمندان است ? او افزود " اگر نه , چرا نه ? "
در این نامه , میلر به یک رسوایی دیگر در بخش مربوط به دستکاری زمان‌های انتظار بیمار اشاره کرد و از لینچ برای به روز رسانی تحقیقات فراتر از بیمارستان فینیکس که در آن مساله اول مطرح شد , پرسید .
یک سخنگوی اداره دادگستری فورا ً به درخواستی برای اظهار نظر در مورد این موضوع پاسخ نداد .
گریوز , مدیر سابق اداره منطقه‌ای مینه سوتا , و روبنس , مدیر دفتر منطقه‌ای فیلادلفیا پنسیلوانیا , ماه گذشته مکررا ً اصلاحیه پنجم خود را در مورد مقصر شناخته شدن خود در طی پرس و جو در مورد موضوع تحت رهبری میلر , مورد استناد قرار دادند .
به گفته دنی سوف معاون مدیر عامل منافع , این دو اقدام انضباطی تحت مفاد قانون پاسخگویی که قانون گذاران سال گذشته برای پی‌گیری سریع اخراج کارمندان va و عدم صلاحیت تصویب کردند , صورت گرفت .
او در طی جلسه گفت : " آن‌ها اکنون در روند درخواست هستند . " " در پایان هفت روز می‌توانیم به کمیته بگوییم که مجازات چیست . "
اما این تلاش پس از آن صورت گرفت که مقامات و مقامات در طی یک جلسه دادگاه تجدید نظر نتوانستند مدارک بیشتری ارائه کنند - یک بازرسی که ظاهرا ً باعث شد که این روند آغاز شود .
یک سخنگوی دولت فورا ً به درخواست تلفنی برای اظهار نظر در مورد از سرگیری روند انضباطی با روبنس و گریوز پاسخ نداد .
جو دیویس , سخنگوی سربازان قدیمی جنگ خارجی در واشنگتن , گفت که این مورد کاستی‌ها در قوانین این بخش را برجسته می‌کند .
او در ایمیلی به خبرنگاران گفت : " فقط به این دلیل که چیزی بوی بدی نمی‌دهد , غیر قانونی است . " این دو فرد نقاط ضعف را نشان می‌دهند که باید ثابت شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌کس نمی‌تواند سیستم را برای بهره شخصی دستکاری کند . "
" برندان نیومن " را می‌توان به دست آورد . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
اداره امور ایثارگران از رسوایی‌های نظامی نظامی نظامی بهره می‌برد
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .
مدیران سابق و مدیران فراری ممکن است همچنان منظم باشند .



همسر نظامی کمیته تخصیص قانون گذاران دفتر دادستان آخرین تراز و تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد سال 96 مراحل معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی فمورال





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.