جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تشخیص

۲,۳۶۴ بازديد
واشنگتن - - شانون مری افسر ارشد نیروی دریایی قرار نبود در سوریه باشد .
سال گذشته , مادر دو ساله دو ساله , برای شرکت در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی در نزدیکی مرکز پزشکی ارتش ملی والتر رید در بیت , md , قرار گرفت .
اما یک قانون دریایی مبهم و یک دور قبلی از سرطان آن برنامه‌ها را از خط خارج کرد و به جای آن به مرحله پنجم حمله برد . او کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .
اکنون , خانواده او می‌خواهد که جنگ را به پایان برساند و مقررات را خنثی کند .
جو کنت , پدر و شوهر و پدر دو فرزند خود گفت : " مقررات هنوز ثابت نشده اند و این چیزی است که ما داریم روی آن کار می‌کنیم . " " ما می‌خواهیم آن را به افتخار او تغییر دهیم . "
قوی ترین آینده عقب نشینی خدمات نقش تعیین کشمکش

شانون کنت , همراه با دیگران , از جمله یک عضو سازمان جاسوسی دیگر , یک غیرنظامی آژانس جاسوسی دفاع و یک پیمان‌کار بخش دفاع , توسط یک بمب‌گذار انتحاری در رستورانی در شهر سوریه در سوریه کشته شدند . او اولین عضو سرویس زن در سوریه بود که در سوریه کشته شد , چرا که کمپین ائتلاف منجر به رهبری علیه دولت اسلامی در اواخر ژانویه آغاز شد .
کنت بخشی از یک جامعه اطلاعاتی مرموز و مرموز بود . او از فورت مید استفاده کرد . مقامات نظامی گفته‌اند که , و بخشی از فعالیت‌های جنگی نیروی دریایی در نیروی دریایی , یک واحد در گروه جنگاوری است .
او در حال انجام عملیات جاسوسی بود . جو کنت , افسر بازنشسته کلاه بره , گفت : " آن‌ها قطعا ً برای ناهار بیرون نمی‌رفتند . " آن‌ها می‌خواستند هر بیت آخر داعش را رد کنند . "
کنت قرار بود تا ماه آوریل به ایالات‌متحده بازگردد . او امیدوار بود که در ماه ژوئن در مدرسه توسعه افسران شرکت کند و پس از آن برنامه‌های دانشگاهی را به عنوان بخشی از برنامه راه‌اندازی وی در ماه اوت به تعویق انداخت .
سال گذشته , نیروی دریایی ایالت کنت را از ادامه تحصیلات خود رد کرد زیرا قبلا ً سرطان تیرویید داشت .
" اگر ما به اندازه کافی برای استقرار در جهان سالم باشیم , چرا ما آنقدر سالم نیستیم که به دنبال برنامه‌های افسری باشیم ? " شانون کنت در نامه‌ای به رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , جان مک کین جمهوریخواه که در اواخر ماه اوت کشته شد , نامه‌ای نوشت . "
جو کنت از انکار نیروی دریایی حیرت‌زده می‌ماند .
او گفت : " این باور کردنی نیست که او بطور فیزیکی مناسب باشد و … برای یک عملیات ویژه در سوریه , اما نه برای یک کلاس برای یک روانشناس . "
هفته گذشته , خانواده کنت به ویلیام موران , معاون عملیات نیروی دریایی , نامه نوشت تا به او کمک کند تا قانونی را که ادعا می‌کنند برخی پرسنل ثبت‌نام‌شده از افسران شدن را مسدود کرده‌است , تغییر دهد .
این خانواده موران را در پایگاه نیروی هوایی دوور , هنگامی که بقایای شانون از خارج از کشور بازگردانده شد , ملاقات کردند . قرار است کنت در هفته‌های آتی در آرامگاه ملی آرلینگتون در ویرجینیا به خاک سپرده شود .
پدر زنش , کریستوفر کنت , در نامه‌ای از طرف خانواده در نامه‌ای به نام کریستوفر کنت نوشت : " قبل از اینکه او به استراحت نهایی اش برسد , خانواده اصلی کنت درخواست می‌کنند که شما این تغییر را انجام دهید . "
نیروی دریایی گفت که مقررات تحت بررسی است , اما هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است .
سازمان نیروی دریایی در سوگ از دست دادن یک سرباز بزرگ است و به خانواده‌اش تسلیت می‌گوید . " " دفتر معاون عملیات نیروی دریایی نامه‌نگاری را از خانواده خود دریافت کرد و از رئیس پرسنل نیروی دریایی خواست تا مقررات مربوط به استانداردهای بررسی فیزیکی ملوانان ثبت‌نام‌شده را بازبینی کنند . " "
مبارزه با سرطان و مقررات نیروی دریایی
کنت
در آن تابستان , مادر جدید با سرطان تیرویید تشخیص داده شد در حالی که شوهرش مستقر شده بود . پزشکان به سرعت مشخص کردند که به جراحی نیاز دارند و تیروئید او برداشته شده‌است .
منبع سایت
فرار تامین اجرایی مراحل اخذ امریه سربازی قوانین معافیت پزشکی لیکن سیمپلکس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.