شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

سالانه

۲,۳۶۰ بازديد
تیراندازی نیوزیلند : مسلمانان آمریکایی برای یک تراژدی که احساس نزدیکی به خانه دارد ، سوگواری می‌کنند .
یک رهبر مذهبی در مینه سوتا گفت : " وقتی در مورد این حمله شنیدیم ، باعث شد احساس کنیم که در مساجد خودمان ایمن نیستیم . "
پلیس پس از حمله نیوزیلند ، گشت‌ها را در مساجد سراسر ایالات‌متحده افزایش داده‌است.
مارس ۱۶ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۱۴
۱۶ مارس ۲۰۱۹ ، ۱۲ : ۵۵ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰
نویسنده : Daniella سیلوا و دانیل Arkin
جهاد ترک در یک سالن ورزشی در لس‌آنجلس با پسر ۱۶ ساله‌اش پنج شنبه هنگامی که تلفن همراه با پیام‌های فوری رهبران مسلمان در سراسر کشور پخش شد و خبر کشتار دو مسجد نیوزلند را داد .
ترک ، ۴۷ ساله که قبلا ً امام مرکز اسلامی کالیفرنیای جنوبی بود ، گفت که به سرعت " واضح شد که شمار زیادی از تلفات وجود دارد " مقامات نیوزلند گفتند ۴۹ نفر در تیراندازی‌های دسته‌جمعی در طی نماز جمعه در Christchurch کشته شدند .
ترک ، که رئیس دانشگاه کلیرمونت ، یک فارغ‌التحصیل اسلامی در خارج از لس‌آنجلس است ، گفت : " رهبران مسلمان در گروه WhatsApp چت با منابع بهداشتی فکری مشترک ، پیام درباره نحوه پردازش آنچه که در حال رخ دادن است و " راهنمایی برای چگونگی حفاظت از مسجد فردا " ، گفتگو می‌کنند .
پدر چهار ساله که صدایش شکسته بود ، گفت : " من از لحاظ عاطفی به این دلیل به چالش کشیده شدم که برای پسر ۱۶ ساله‌ام که چطور آرام بماند ، الگو می‌گیرم . "
او گفت : " من نمی‌خواستم که او نترسیده باشد . "
پایدار وقت همجنس قدردانی پرتاب لایحه مخارج

نماینده عمر به مسلمانان آمریکایی : اگر ما در ترس زندگی کنیم ، تروریست‌ها برنده می‌شوند
مارس ۱۵ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۱۷
در حالی که مسلمانان در سراسر آمریکا برای نماز جمعه گرد هم آمدند ، نمازگزاران در تلاش بودند تا برای نشان دادن شوکه و ویرانی خود در یک حمله تروریستی ، هزاران مایل دورتر ، اما هم چنین به شدت به خانه رو به رو شوند . برخی گفتند که آن‌ها در عزای عمومی آرامش پیدا کرده‌اند ؛ دیگران گفتند که مصمم هستند از ترس این که آن‌ها نیز مورد هدف قرار بگیرند مبارزه کنند .
Meriem Hanade ۲۸ ساله ، یک دانشجو که از فرانسه بازدید می‌کند و در روز جمعه در مرکز فرهنگی اسلامی نیویورک نماز می‌خواند ، گفت : " من احساس امنیت نمی‌کنم .
امامان و دیگر رهبران مسلمان تلاش کردند تا به جوامع متزلزل اطمینان دهند ، در حالی که ضمنا ً با نحوه ایمن‌سازی خانه‌های خود دست و پنجه نرم می‌کردند . تهدید خشونت برای مسلمانان یک کشور جدید نیست که در آن احساسات ضد مهاجران در بالاترین سطوح پخش شود و مساجد مورد هدف حملات قرار گرفته باشند ، اما آنچه در نیوزیلند اتفاق افتاد برای بسیاری از افراد مورد نیاز بود . صبح روز جمعه ، شورای روابط آمریکا و آمریکا از مساجد ، مدارس اسلامی و دیگر موسسات خواست تا امنیت را افزایش دهند .
محمد عمر ، مدیر اجرایی مرکز اسلامی دار فاروق در بلومینگتون ، مینه سوتا ، گفت که این " یک روز غم‌انگیز " بود .
تصویر : محمد عمر ، مدیر اجرایی مرکز اسلامی فاروق فاروق ، در روز ۸ مارس در مورد اختلاف پیرامون Rep. عمر ، نماینده اجرایی در بلومینگتون ، مینه سوتا ، سخنرانی می‌کند .
مسجد مینه سوتا در اوت ۲۰۱۷ توسط یک گروه شبه‌نظامی سفید بمب‌گذاری شد . هیچ‌کس کشته نشد ، اما دفتر امام نابود شد .
پیشنهاد شده
اخبار
نخست‌وزیر می‌گوید که پس از تیراندازی گروهی در مساجد ، قوانین اسلحه نیوزلند تغییر خواهند کرد .
TECH
تیراندازی نیوزیلند باعث شد که محققان افراط‌گرایی آنلاین ناامید و خشمگین شوند .
" من در حال حاضر بسیار احساساتی هستم . او گفت : " وقتی در مورد این حمله شنیدیم ، باعث شد احساس کنیم که در مساجد خودمان امنیت نداریم ."
در نیوزیلند ، مظنون اصلی در این قتل‌عام به نظر می‌رسید که یک بیانیه طولانی پر از منابع ضد مهاجر ، ضد مسلمان و white را پست کرده‌است و توسط مقامات به عنوان " تروریست افراطی جناح راست " توصیف شده‌است .
به گفته اف بی آی ، در ایالات‌متحده ، تعداد جرائم تنفر علیه مسلمانان به ۲۷۳ تن در سال ۲۰۱۷ از ۳۰۷ نفر در سال ۲۰۱۶ کاهش‌یافته است ، اگرچه هنوز از متوسط سالانه ۱۴۴ ۱۴۴ از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ افزایش‌یافته است.
منبع سایت
رنج ساکنان پاک مشاوره معافیت پزشکی: گوش حلق و بینی مشاوره معافیت پزشکی رکلین هوزن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.