چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

استادیوم

۲,۳۰۲ بازديد
این شکاکیت در مورد کره‌شمالی با دیدگاه‌های ادارات اطلاعاتی در طول چندین سال سازگار است و پس از نشست سال ۲۰۱۸ سنگاپور با کیم که کره‌شمالی دیگر تهدیدی برای هسته‌ای محسوب نمی‌شود بر خلاف ادعای Trump's عمل می‌کند . برنامه‌ها برای یک نشست بعدی در این نمایشگاه قرار دارند ، اما هیچ دستور کار ، محل یا تاریخ اعلام نشده است . Coats بدون ارائه جزئیات گفت : "در عین حال ، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا " فعالیتی را مشاهده می‌کنند که با denuclearization کامل ناسازگار است ."
به طور گسترده ، گزارش اطلاعاتی که در آن Coats و روسای نهاده‌ای اطلاعاتی دیگر بر مبنای شهادت خود پیش‌بینی کردند که تهدیدات امنیتی به ایالات‌متحده و متحدانش در سال جاری توسعه و متنوع خواهد شد و به بخشی از چین و روسیه منجر خواهد شد . این گزارش می‌گوید که مسکو و پکن بیش از هر نقطه دیگری از اواسط دهه ۱۹۵۰ تراز هستند و تاثیر جهانی آن‌ها در حال افزایش است .
در این گزارش همچنین گفته شده‌است که گروه دولت اسلامی " یک تهدید تروریستی و شورشی " در داخل عراق است که در آن دولت " به طور فزاینده‌ای از مردم ناامید شده‌است " .
دانستن مجلس داده واشنگتن ایفا تشخیص تعیین کشمکش

این گزارش می‌گوید که در سوریه ، جایی که ترامپ دستور عقب‌نشینی کامل نیروهای آمریکایی را داده‌است ، دولت بشار اسد احتمالا ً کنترل را در دست دارد و روسیه و ایران تلاش می‌کنند تا خود را در سوریه تثبیت کنند . Gina Haspel ، مدیر سازمان سیا ، در پاسخ به این سوال گفت : " آن‌ها هنوز هم خطرناک هستند " و افزود که آن‌ها هنوز " هزاران جنگجو در عراق و سوریه را فرماندهی می‌کنند ."
ارزیابی اطلاعاتی افغانستان ، بیش از ۱۷ سال پس از حملات ۱۱ سپتامبر به آمریکا ، به بن‌بست نظامی ادامه داد . در این گزارش آمده‌است که بدون اشاره به چشم اندازه‌ای صلح ، که به نظر می‌رسد در روزه‌ای اخیر بهبود یافته‌است ، " نه دولت افغانستان و نه طالبان قادر به دستیابی به یک مزیت نظامی استراتژیک در جنگ افغانستان در سال آینده خواهند بود " اگر ایالات‌متحده میزان کنونی حمایت خود را حفظ کند. ترامپ در سال جاری دستور pullback جزئی نیروهای آمریکایی را صادر کرده‌است ، اگرچه هیچ برنامه شرکت در این زمینه وجود ندارد .
Coats به این کمیته گفت که روسیه و احتمالا ً کشورهای دیگر به احتمال زیاد تلاش می‌کنند تا از رسانه‌های اجتماعی و راه‌های دیگر برای نفوذ بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ استفاده کنند .
این گزارش اطلاعاتی گفت : " ما انتظار داریم که دشمنان و رقبای استراتژیک ما قابلیت‌های خود را اصلاح کرده و تاکتیک‌های جدید را به گونه‌ای که از هر یک از تجربیات other's یاد می‌گیرند را بهبود بخشند ، و اشاره می‌کنند که چشم‌انداز تهدید می‌تواند در سال ۲۰۲۰ و انتخابات آینده بسیار متفاوت به نظر برسد ."
این گزارش به طور خاص در مورد روسیه هشدار داد ، که سازمان‌های اطلاعاتی ایالات‌متحده مصمم بودند در انتخابات سال ۲۰۱۶ دخالت کنند تا رای دهندگان به ترامپ گرایش پیدا کنند .
این بیانیه گفت : " تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی به تمرکز بر تشدید تنش‌های اجتماعی و نژادی ، تضعیف اعتماد به مقامات و انتقاد از سیاستمداران روس - روسیه ادامه خواهد داد - مانند گسترش اطلاعات دروغ ، اجرای عملیات‌های هک و نشت ، یا دستکاری داده‌ها - در یک مد هدفمند دیگر برای نفوذ بر سیاست ، اقدامات و انتخابات .
ارزیابی هوش ، که هر سال به کنگره ارائه می‌شود ، هیچ اشاره‌ای به بحران در مرز ایالات‌متحده - مکزیک نکرد ، که ترامپ به عنوان اساس درخواست خود مبنی بر تامین مالی کنگره از یک دیوار مرزی تاکید کرده‌است . این گزارش مهاجرت فزاینده آمریکا را از السالوادور ، گواتمالا و هندوراس ، با مهاجرانی که ترجیح می‌دهند به سفر کاروان به امید سفر ایمن‌تر به سفر بروند ، پیش‌بینی کرد .
نیروی هوایی Thunderbirds gearing برای مسابقه سوپر بول شکست خورد .
اسکادران هوایی نیروی هوایی ایالات‌متحده Thunderbirds Thunderbirds قرار است در حین اجرای سرود ملی در استادیوم سوپر بول در سوم فوریه در استادیوم مرسدس - بنز در شهر آتلانتا پرواز کند . ( عکس از نیروی هوایی )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
اولین رویداد عمومی سال برای تیم نمایشی پرواز Force's Air در روز ۳ فوریه برای سوپر باول در حال پرواز است .
منبع سایت
فرار تامین شرایط لازم برای اخذ امریه در سال 97 مشاوره معافیت پزشکی پورفیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.